رفتن به مطلب

اولین همایش بومی سازی مقررات ساختمان در گرگان


ارسال های توصیه شده

اولین همایش بومی سازی مقررات ساختمان اوایل خردادماه امسال با همکاری وزارت مسکن و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی استان گلستان در گرگان برگزار می گردد.

 

اهداف دبیرخانه همایش عبارتند از:

- جلب مشارکت مراکز علمی و تجربی ، متخصصان مرتبط با صنعت ساختمان و تشکل های مهندسی به منظور انجام پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه ملاحظات اقلیمی و منطقه ای در مقررات ملی ساختمان و اثرات اجرای مقررات ملی ساختمان بر اقلیم های گوناگون کشور

- انجام برنامه ریزی برای آموزش دست اندرکاران و مهندسان در مقاطع و فرصت های گوناگون در جهت بومی سازی تکنولوژی های نوین ساخت و ساز.

- بررسی جامعیت مقررات ملی ساختمان و لزوم تدوین مقررات استانی.

- آسیب شناسی موانع اجرایی استفاده از مقررات بومی ساختمان و تعیین ساز و کارهای نظارتی لازم.

 

ارکان دبیرخانه :

1. شورای سیاستگذاری : متشکل از مدیر کل امور مقررات ملی ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی (رئیس شورا)، رئیس سازمان مسکن و شهر سازی استان گلستان ، معاون عمرانی استانداری گلستان ، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان ، معاونت ترویج مقررات ملی ساختمان و یکنفر صاحبنظر در حوزه مقررات ملی ساختمان.

2. واحد مدیریت و برنامه ریزی : متشکل از نمایندگان سازمان مسکن و شهرسازی استان گلستان ، نمایندگان دفتر مقررات ملی ساختمان ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان ، آموزش فنی و حرفه ای ، مراکز آموزشی و تحقیقاتی ، شهرداری گرگان ، دفتر فنی استانداری گلستان ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، انجمن صنفی انبوه سازان ، کانون کاردانهای فنی ساختمان استان گلستان که با معرفی رسمی از طرف دستگاه مربوطه و توسط شورای سیاستگذاری منصوب می گردند . ریاست این واحد بر عهده رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان گلستان می باشد.

3. واحد نظارت و ارزیابی

4. واحد علمی

5. واحد اداری – اجرایی

6. مجری همایش

 

 

*اطلاعیه مهم در خصوص زمان برگزاری همایش clessidra019.gif

قابل توجه کلیه محققین محترم

بدینوسیله به اطلاع کلیه محققین و اندیشمندان محترم می رساند زمان برگزاری نخستین همایش بومی سازی مقررات ملی ساختمان به تاریخ 16 لغایت 17 شهریور 1390 تغییر یافت . در این خصوص مجموعه هایی از جمله دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت مسکن و شهر سازی – وزارت مسکن و شهر سازی و بسیاری دیگر از مجموعه های علمی و اجرایی همایش فوق را همراهی خواهند نمود . اطلاعات دقیق تر در این خصوص بزودی از طریق سایت اعلام می گردد . در این راستا با هماهنگی دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی محور های همایش نیز تغییر یافته که می توانید از لینک محورهای همایش دیدن فرمایید.

لذا برنامه ریزی و زمانبندی دریافت چکیده مقالات و سایر اقدامات از طریق سایت اطلاع رسانی می گردد.

 

 

 

ستاد برگزاری همایش

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...