رفتن به مطلب

پينت بال در گذر زمان


MOJTABA 77

ارسال های توصیه شده

1970 : با اینکه این اسلحه تا 11 سال بعد به عنوان "نشانه رو پینت بال" مورد استفاده قرار نگرفت ، در سال 1970 بود که کمپانی اسلحه های بادی کراسمن اولین نشانه رو پینت بال را به ثبت رساند .مورد استفاده 707 علامت گذاری درختان بود.(کمپانی دیزی اسلحه مشهور 007 را به زودی ارائه کرد.)

 

 

1981 : در ژوئن 1981،یک گروه 12 نفری از دوستان با اسلحه دیزی ، رنگ روغنی و ماسک وارد جنگلهای نیو همپشایر شدند .آنها بازی را انجام می دادند که هدف آن تسخیر پرچم بازیکنان – در مجموع 12 پرچم- بود . برنده ( ریچی وایت ) بدون شلیک حتی یک گلوله هر 12 پرچم را به تسخیر درآورد.

 

 

1982 : اولین زمین رسمی پینت بال ( زمین روباز) گشایش یافت . کالب استرانگ ، اولین زمین را در روچستر ایالت نیویورک افتتاح کرد.

 

 

1982 : باب گورنسی آینده آنچه در 1981 در جنگل اتفاق افتاد درک نمود . او با شرکت نلسون که برای شرکتهای چوب بری گلوله رنگی تولید می کرد قرارداد بست . او گلوله های پینت بال را تحت عنوان "بازی بقای ملی. ان-اس-جی " به بازار عرضه کرد و تبدیل به یکی از بزرگتزین پخش کننده های دنیا گردید .

 

 

1983 : اولین تورنمنت پینت بال ان-اس-جی برگزار گردید .

 

 

1984-1985 : پینت بال وارد انگلستان و استرالیا شد .

 

 

1991 : پینت بال وارد اروپای مرکزی شد .

 

 

1991 : اولین مسابقات اوپن جهانی در سطح آماتور برگزار شد . این جام توسط شرکت پینت بال کالیفرنیا پشتیبانی شد. برنده بخش 5 نفره مسابقات کمپانی بد بود .

 

 

1992 : پس از سالها بازی در تورنمنتها ، بازیکنان نشستی برپا کردند و به بحث درباره ایجاد یک لیگ که بوسیله بازیکنان اداره می شود پرداختند . این میتینگ در شیکاگو برگزار شد و لیگی به وجود آمد که نام آنرا لیگ حرفه ای پینت بال ملی ( ان-پی-پی-ال) گذاشتند .

 

 

1993 : ان-پی-پی-ال در نخستین فصل فعالیت خود چهار جام برگزار کرد .

 

 

1994 : warpig.com تنها وب سایتی که تنها به پبنت بال اختصاص داشت آنلابن شد .

 

 

1996 : ای-اس-پی-ان جام جهانی پینت بال را تحت پوشش تلویزیونی قرار داد .تیم ریج با کاپیتانی تاد آدامسن برنده مسابفات گردید .

 

 

1998 : اولین مسابقات پینت بال فضایی انجام شد.

 

 

2002 : پی-اس-پی ( موسسه اشاعه ورزش پینت بال ) و ان-پی-پی-ال پس از برگزاری جام جهانی از هم جدا شدند . پی-اس-پی به برگزاری مسابقات تحت ساختار ان-پی-پی-ال ادامه می دهد درحالیکه چاک هندچ ، رئیس ان-پی-پی-ال از نام ان-پی-پی-ال سوپر7 استفاده می کند .

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...