رفتن به مطلب

گوشی XPERIA Arc سونی‌اریکسون وارد ایران شد


ارسال های توصیه شده

sony-ericsson-xperia-x12-arc-all1.jpg

 

ICTna.ir - گوشی هوشمند XPERIA Arc سونی‌ اریکسون که نخستین محصول این شرکت مبتنی بر نسخه 3/2 سیستم‌عامل اندروید محسوب می‌شود، وارد ایران شد.

 

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این محصول در خانواده باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند دنیا طبقه‌بندی می‌شود و ضخامت آن 7/8 میلیمتر اعلام شده است و با داشتن 117 گرم وزن و طراحی زیبا، کاربر به راحتی می‌تواند آن را حمل کند.

 

روی این گوشی هوشمند پردازنده یک گیگاهرتزی Qualcomm نصب شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌تواند به نسخه 3/2 سیستم‌عامل اندروید موسوم به Gingerbread و نمایشگر لمسی 2/4 اینچی اشاره کرد. صاحبان این گوشی می‌توانند به 150 هزار برنامه‌ای که در فروشگاه اینترنتی اندروید عرضه شده است به صورت مستقیم دسترسی داشته باشند.

 

"رودیِر اودنباچ"(Ruediger Odenbach) مدیرعامل شرکت سونی خاورمیانه گفت: «خاورمیانه یکی از قطب‌های اصلی تلفن‌همراه در دنیا محسوب می‌شود و ما قصد داریم مدل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند خود را همزمان با بازارهای جهانی شاید زودتر از برخی کشورهای بزرگ دنیا در این منطقه عرضه کنیم. گوشی هوشمند XPERIA Arc تلفیقی است فناوری‌های سونی و قابلیت‌های مخابراتی اریکسون است که با طراحی زیبا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محصول در اصل آخرین فناوری‌های ارتباطی سونی را مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ارایه می‌دهد».

 

نمایشگر این گوشی هوشمند مبتنی بر موتور Mobile Bravia Engine طراحی شده است که این موتور هم‌اکنون در گیرنده‌های تلویزیونی باکیفیت سونی ارایه می‌شود و تصاویر را به صورت شفاف و باکیفیت به نمایش می‌گذارد.

 

پیش از این شروین فریگام -مدیر بازاریابی سونی اریکسون در ایران- در گفتگو با خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) با اعلام این خبر گفته بود: این گوشی با گارانتی رسمی پارس کامتل و سیستم عامل آندروید فارسی و افزونه های محلی نظیر تقویم شمسی همزمان با عرضه در بازار جهانی به بازار ایران عرضه خواهد شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...