رفتن به مطلب

دانلود نرم افزار چسباندن و بریدن آسان آهنگ با نرم افزار Fast MP3 Cutter Joiner 2.5.1128 | لینک خراب


ارسال های توصیه شده

fast.jpg

 

حتمآ برایتان بسیار اتفاق افتاده که در حال شنیدن موسیقی باشید و بخواهید قسمتی از آن را جدا کنید و یا بخواهید دو موزیک را به یکدیگر بچسباید. معمولآ در اینگونه مواقع اولین فکری که به ذهن افراد می رسد سپردن موزیک مورد نظر به یک فرد با تجربه است تا او اینکار را برایشان انجام دهد در صورتی که خود فرد هم به راحتی می تواند اینکار را انجام دهند. شما برای جدا کردن و یا چسباندن موزیک های مورد نظرتان نیازی به داشتن نرم افزار حرفه ای و پیچیده ای ندارید بلکه با یک نرم افزار ساده ویرایش فایلهای صوتی به راحتی می توانید فایل های صوتی مورد نظرتان را به یکدیگر پچسبانید و یا قسمتی از آنها را جدا کنید. امروز در میهن دانلود نرم افزاری را که برایتان آماده کرده ایم مخصوص چسباندن و بریدن موزیک ساخته شده است.

نرم افزار Fast MP3 Cutter Joiner به راحتی و در سریعترین زمان ممکن می تواند قسمتی از یک موزیک را جدا کند و یا چند موزیک را به یکدیگر پچسباند. شما برای استفاده از این نرم افزار نیازی به داشتن تجربه ی خاصی ندارید فقط کافیست موزیک مورد نظرتان را وارد نرم افزار کنید و سپس با علامتگذاری قسمت های مور نظر اقدام به بریدن آن نمایید همچنین برای چسباندن آهنگها هم کافیست دو یا چند فایل صوتی مورد نظرتان را وارد نرم افزار کنید و سپس با کمک نرم افزار اقدام به اتصال آنها به یکدیگر نمایید. البته این نرم افزار برای راحتی کاربران قادر است تا عملیات بریدن آهنگها علاوه بر روش اول یعنی علامتگذاری قسمت های مختلف موزیک، به 3 روش دیگر هم انجام دهد. در روش اول شما موسیقی اصلی را با وارد کردن حجمی دلخواه به چندین فایل صوتی با حجم یکسان تبدیل می کنید که هر کدام از این فایلها قسمتی از آهنگ می باشند مثلآ حجم اصلی موسیقی 4.837 مگابایت است و شما حجم 1 مگابایت را وارد کرده اید در اینصورت نرم افزار فایل اصلی را به 4 فایل 1 مگابایتی و یک فایل 837 کیلوبایتی تبدیل می کند. در روش دوم شما موسیقی اصلی را با وارد کردن عددی دلخواه به چندین فایل صوتی با حجم و زمان یکسان تبدیل می کنید که هر کدام از این فایلها قسمتی از آهنگ می باشند مثلآ حجم اصلی موسیقی 4.837 مگابایت و زمان آن 3:30 است و شما عدد 5 را وارد کرده اید در اینصورت نرم افزار فایل اصلی را به 4 فایل 989 کیلوبایتی با زمان 42 ثانیه و یک فایل 997 کیلوبایتی با زمان 35 ثانیه تبدیل می کند. در روش سوم شما موسیقی اصلی را با وارد کردن زمانی دلخواه به چندین فایل صوتی با زمان یکسان تبدیل می کنید که هر کدام از این فایلها قسمتی از آهنگ می باشند مثلآ زمان اصلی موسیقی 3:30 است و شما زمان 1 دقیقه را وارد کرده اید در اینصورت نرم افزار فایل اصلی را به 3 فایل با زمان 1 دقیقه و 1 فایل با زمان 30 ثانیه تبدیل می کند. از دیگر قابلتیهای این نرم افزار می توان به امکان بریدن و جدا کردن قسمتی موزیک به صورت گروهی اشاره نمود. در واقع شما میتوانید با کمک این قابلیت هر تعداد موزیک را که به خواهید از طریق هر کدام از روش های گفته شده به صورت گروهی و با هم قسمتی از آنها را جدا کنید.

 

برخي از امکانات اين نرم افزار:

- قابلیت بریدن و چسباندن آسان و سریع موزیکها.

- قابلیت بریدن موسیقی به چهار شکل مختلف.

- نمایش مشخصات کامل موسیقی نظیر فرمت ، کیفیت ، حجم و ...

- امکان بریدن چندین فایل موسیقی به صورت گروهی.

- امکان چسباندن دو یا چند فایل موسیقی به یکدیگر.

- داشتن تنظیمات جداگانه مربوط به قسمت چسباندن و بریدن.

- امکان ایجاد تغییر در تظیمات مربوط به فرمت فایل خروجی.

- امکان پخش موسیقی مورد نظر در محیط نرم افزار.

- قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.

- داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.

- سازگار با ويندوز هاي مختلف.

- داشتن حجم کم.

- کاربرد آسان.

- و ...

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

  • حجم: 1.3 مگابایت
  • رمز:
    برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...