رفتن به مطلب

تاریخچه مدیریتی نواندیشان


ارسال های توصیه شده

  • پاسخ 106
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

  • Mohammad Aref

    107

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

 

 

محمد عارف خیابانی یا 3shahrsaz در اواخر اردیبهشت ماه 1388 انجمن علمی دانشجویان و مهندسین ایران را با آدرس اینترنتی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
راه اندازی نمود که به دلیل تغییر سیستم انجمن و تغییر سرور، فعالیت این انجمن در اواخر مرداد ماه متوقف شد و از تاریخ 5 شهریور 1388 انجمن نواندیشان با آدرس www.noandishaan.com راه اندازی شد.

 

به مدت یک سال و نیم به عنوان ادمین سایت در انجمن حضور داشت و اواخر بهمن ماه 1389 این مسئولیت به برادرش سپرد و خود به عنوان مدیر بازنشسته به فعالیتش در انجمن ادامه داد و از سال 1390 نیز به عنوان یکی از مدیران ارشد انجمن انتخاب شد و در دوران فعالیت خود تلاش زیادی برای بروز رسانی مطالب انجمن انجام داد.

  • Like 37
لینک به دیدگاه

Abo0ozar

 

 

ابوذر اکبری نیا در راه اندازی انجمن و به عنوان یکی از بنیانگذاران آن از ابتدا در کنار محمد حضور داشت و کمک ها و تلاش های شبانه روزی زیادی را نمود و به عنوان مدیر تالار شهرسازی و یکی از مدیران ارشد در انجمن فعالیت می نمود. تلاش های زیادی را برای جذب کاربر، بروز رسانی انجمن به خصوص در روزهای اولیه شروع به کار انجمن، انجام داد و در اواخر سال 88 فقط به عنوان مدیر تالار شهرسازی فعالیت نمود.

 

ابوذر بعد از یکسال مدیریت تالار شهرسازی را به میلاد (Miladt) واگذار نمود و بعد از گذشت مدتی خود به عنوان معاونت کل سایت در انجمن فعالیت نمود و دی ماه 1389 از کادر مدیریت بیرون آمد و از اسفند 1389 نیز به عنوان مدیر اجرایی انجمن انتخاب گردید.

وی تلاش های زیادی را برای حقیقی کردن فعالیت های مجازی انجمن و ثبت آن به عنوان یک شرکت را انجام داد و اساسنامه ای را نیز در این زمینه تهیه نمود که متأسفانه این هدف مهم عملی نشد.

  • Like 37
لینک به دیدگاه

M.Aref

 

 

مهدی عارف خیابانی نیز یکی از سه نفری بود که از ابتدای شروع به کار انجمن و یکی از بنیانگذاران آن در انجمن حضور داشت و علاوه بر یک همکار به عنوان یک برادر بزرگتر و حامی در کنار محمد سعی داشت تا تجربیات خود را در اختیار وی قرار دهد و خود نیز به عنوان مدیر تالار مهندسی برق و یکی از مدیران ارشد انجمن فعالیت می کرد که اواخر اسفند 1388 فقط به عنوان مدیر تالار مهندسی برق به فعالیت خود ادامه داد. تلاش های زیادی را برای بروز رسانی انجمن و به خصوص تالار مهندسی برق و پربارتر کردن تالار انجام داد.

 

در اواخر بهمن ماه 1389 در کنار مسئولیت مدیریت تالار برق، با نام کاربری دیگری (ADMIN) به عنوان ادمین سایت معرفی شد و این مسئولیت را نیز بر عهده گرفت و در اردیبهشت 1390 مدیریت تالار برق را به امین دولتی واگذار نمود و خود فقط به عنوان ادمین به فعالیت خود در انجمن ادامه داد.

  • Like 35
لینک به دیدگاه

EN-EZEL

 

 

جاوید جمالی که از اولین مدیران انجمن بوده و فعالیت خود را از انجمن علمی دانشجویان و مهندسین ایران با گروه آغاز نمود. ایشان از ابتدا و به عنوان مدیر تالار مهندسی مکانیک در انجمن فعالیت نمود و به عنوان یکی از مدیران ارشد انجمن نیز انتخاب شدند. تلاش های زیادی را برای جذب کاربر و پربار کردن تالار مهندسی مکانیک انجام دادن و سپس بعد از چند ماه، مدیریت این تالار به امین مهتابی واگذار نمودن و خود مدیریت تالار مهندسی عمران را بر عهده گرفتن و در این مدت نیز تلاش های زیادی را برای پر بارتر کردن این تالار نیز انجام دادن و در بهمن ماه 1388 به مدت کوتاهی بازنشسته شده و از مدیریت انجمن بیرون آمدند و از ابتدای سال 1389 دوباره به عنوان مدیر تالار مهندسی مکانیک جانشین امین مهتابی شدند.

 

تلاش زیاد جاوید برای پربار کردن مطالب تالار مهندسی مکانیک به خصوص در ماه های اول حضور بسیار چشمگیر بود. و در دوره دوم مدیریت در این تالار نیز دستاوردهای خوبی را داشتند که سایر تالارها نیز از تجربیات خوب و موفق این تالار تا حدودی استفاده کردند. تشکیل هیئت علمی تالار برای رسیدگی بهتر به امور علمی و برنامه ریزی تالار و نیز انتخاب مدیر روابط عمومی تالار از جمله اقداماتی بودن که برای اولین بار در انجمن توسط ایشان در تالار مکانیک اتفاق افتاد و در نهایت در اواخر سال 90 از مدیریت انجمن بیرون آمد.

  • Like 33
لینک به دیدگاه

Anooshe

 

 

انوشه گوهری یکی دیگر از مدیران اولیه انجمن که فعالیت خود را از انجمن علمی دانشجویان و مهندسین ایران آغاز کرد و به عنوان مدیر تالار معماری در انجمن فعالیت نمود و تلاش بسزایی را در فعال کردن این تالار و تالار ادبیات انجام داد و سعی در ایجاد مطالب جذاب در این دو تالار داشت. پس از گذشت چند ماه، مدیریت تالار معماری را به صورت مشترک با سپیده بر عهده گرفتند و سپس انوشه مدیریت تالار کشاورزی را بعد از رفتن امیر و دختری از شمال عهده دار شد و با ایجاد تالار مهندسی فضای سبز، مدیریت این تالار را بر عهده گرفت و تلاش زیادی را برای پیشرفت آن نمود و از اواسط اردیبهشت 1390 نیز در کنار مدیریت تالار مهندسی فضای سبز، به عنوان مسئول تور گردشگری انتخاب شد.

  • Like 30
لینک به دیدگاه

mona_serendipity

 

 

مونا هم از مدیران اولیه انجمن بود که کار خود را از انجمن علمی دانشجویان و مهندسین ایران و با مدیریت تالار کامپیوتر شروع کرد که مدیریت این تالار را به صورت مشترک با عافا بر عهده داشتند و تلاش های زیادی برای فعال کردن این تالار انجام دادند و از تیر 1388 به عنوان معاون انجمن به فعالیتشون در انجمن ادامه دادند و تا پایان سال 88 با انجمن همکاری کردند و زحمات زیادی را برای ارتقای انجمن انجام دادند به خصوص در دو ماه اول معاونتشون که ادمین سایت هم حضور نداشتند و مسئولیت های فنی سایت هم بر عهده داشتند و تلاش های شبانه روزی زیادی را برای پیشرفت آن انجام دادند.

  • Like 29
لینک به دیدگاه

afa

 

 

عافا هم از اولین مدیران انجمن بود که کار خود را از انجمن علمی دانشجویان و مهندسین ایران شروع کرد و به همراه مونا مدیریت تالار کامپیوتر را بر عهده داشت. در ابتدای شروع به کار انجمن نواندیشان از مدیریت انجمن خارج شد و از ابتدای سال 1389 دوباره به انجمن بازگشته و مدیریت تالار کامپیوتر را بر عهده گرفت و بعد از گذشت چند ماه مدیریت تالارهای عکس و خانواده را نیز عهده دار شد و در حال حاضر مدیریت تالار خانواده را بر عهده دارد. در مدتی که در انجمن فعالیت داشتند، تلاش های زیادی را برای فعال کردن تالارها و انجمن انجام دادند و همواره سعی داشتند مسئولیت های خود را به نحو احسن انجام دهند و در نهایت در بهمن ماه سال 90 بعد از ماه ها فعالیت خوب و بدون نقص در انجمن، از مدیریت انجمن بیرون آمد.

  • Like 26
لینک به دیدگاه

ramtinteymouri

 

 

رامتین تیموری از دیگر مدیران اولیه انجمن بود که کار خود را با انجمن علمی دانشجویان و مهندسین ایران شروع کرد و در کنار جاوید جمالی مدیریت تالار مکانیک رو بر عهده گرفت و تقریباً تا اواخر تابستان 88 در انجمن حضور داشت و فعالیت های زیادی را برای فعال کردن انجمن در روزهایی که کمتر کاربری در انجمن حضور داشت انجام داد.

  • Like 26
لینک به دیدگاه

Amin

 

 

امین مهتابی که از مدیران قدیمی انجمن می باشد و تقریباً از نواندیشان فعالیت خود را در انجمن آغاز نمود و بعد از مدت کوتاهی فعالیت، به عنوان مدیر تالار مکانیک جانشین جاوید جمالی شد و همچنین پس از مدتی به عنوان یکی از مدیران ارشد انجمن انتخاب گردید و در این مدت فعالیت های خوب و زیادی را در تالار و انجمن انجام داد و سعی و تلاش زیادی در جذب کاربر و فعال کردن آنها نمود و تلاش های شبانه روزی زیادی را برای پیشرفت هرچه بیشتر انجمن انجام داد. ایشان تا پایان سال 88 انجمن را همراهی نمود و سپس از مدیریت انجمن بیرون آمد و جاوید جمالی دوباره به عنوان مدیر این تالار انتخاب شد.

 

وی در زمان مدیریت خود کاربران زیادی را به این تالار دعوت نمود و بخش نرم افزارهای مهندسی مکانیک را رونق داد و سعی در ایجاد بحث های مختلف در این زمینه داشت تا کاربران را تشویق به فعالیت در تالار نماید.

  • Like 28
لینک به دیدگاه

amir.d

 

 

امیر از اولین کاربران نواندیشان می باشد که پس از مدتی فعالیت، مدیریت تالار کشاورزی را عهده دار شد و تلاش های زیادی را برای فعال کردن این تالار و پربارتر کردن آن انجام داد و ایده های مختلفی را برای پیشرفت انجمن در نظر داشت و سر انجام پس چند ماه فعالیت از مدیریت این تالار بیرون آمد.

  • Like 21
لینک به دیدگاه

setare.blue

 

 

ستاره از مدیران قدیمی انجمن که تقریباً از شروع به کار نواندیشان فعالیتش را در انجمن آغاز نمود و پس از مدت کوتاهی به دلیل روابط عمومی خوبی که داشت و ارتباط خوبی که با سایرین برقرار میکرد به عنوان مدیر روابط عمومی انجمن انتخاب شد و تلاش های زیادی را در جذب کاربران انجام داد و تا به امروز هم موفق بوده کاربران زیادی را به انجمن دعوت کند. وی در طول فعالیت خود همواره سعی بر این داشته تا مسئولیت های خود را به نحو احسن انجام دهد و حس مسئولیت پذیری زیادی را در این زمینه دارد.

  • Like 21
لینک به دیدگاه

alireza&sepide

 

 

سپیده هم از مدیران قدیمی انجمن می باشد که فعالیتش را در انجمن از نواندیشان آغاز نمود و پس از مدت کوتاهی در کنار انوشه مدیریت تالار معماری رو بر عهده گرفت و تا به امروز تلاش های زیادی را برای فعال کردن تالار معماری انجام داده. با رفتن انوشه به تالار کشاورزی، وی به تنهایی مسئولیت این تالار را بر عهده گرفت تا تابستان 89 که ابرام و سپس مهناز به عنوان همکار مدیر این تالار انتخاب شدند و سپس در کنار مهناز این تالار را به طور مشترک مدیریت نمود و در نهایت در اردیبهشت ماه 1390 از مدیریت تالار بیرون آمد.

  • Like 20
لینک به دیدگاه

pashaa

 

 

پاشا یا امید از مدیران قدیمی می باشد که تقریباً از اوایل انجمن نواندیشان فعالیت خود را آغاز نمود و بعد از مدتی مدیریت تالار مهندسی محیط زیست را بر عهده گرفت و تلاش های خوبی را برای فعال کردن این تالار در اوایل کار انجمن، انجام داد و پس چند ماه فعالیت از مدیریت انجمن بیرون آمد.

  • Like 20
لینک به دیدگاه

shadmehrbaz

 

 

شادمهرباز از کاربران و مدیران قدیمی انجمن می باشد که مدیریت خود را از تالار فیلم و موسیقی شروع کرد و تلاش های زیادی را برای فعال کردن این تالار انجام داد. که البته بعد از حدود یکسال فعالیت، متأسفانه مجبور شد خیلی از زحمات خود را به خاطر مشکلاتی که برای تالار به خاطر فییلچر شدن پیش آمد پاک کند. سپس تلاش های زیادی را برای رونق مجدد تالار از طریق مطالب آموزشی مختلف در این زمینه انجام داد.

  • Like 21
لینک به دیدگاه

Maryam.j

 

 

مریم هم یکی از مدیران قدیمی انجمن بود که فعالیت خود را از مدیریت تالار روانشناسی آغاز نمود و تلاش های زیادی را در اوایل کار برای فعال کردن این تالار انجام داد. ایشان هم در اواخر سال 88 از مدیریت انجمن خارج شدند.

  • Like 17
لینک به دیدگاه

دختری از شمال

 

 

دختری از شمال یا ترانه هم از مدیران قدیمی انجمن بود که بعد از مدتی فعالیت در انجمن، در کنار امیر مدیریت تالار کشاورزی را بر عهده گرفت تا به کمک هم این تالار را رونق دهند که تلاش های خوبی هم در این زمینه انجام دادند و پس چند ماه فعالیت از مدیریت انجمن خارج شدند.

  • Like 17
لینک به دیدگاه

surush

 

 

سروش از کاربران قدیمی انجمن می باشد که پس مدتی فعالیت مدیریت تالار حقوق را بر عهده گرفتند که البته بعد از چند ماه فعالیت از مدیریت تالار بیرون آمدند و پس از مدتی به عنوان متخصص مسائل حقوقی در انجمن فعالیت نمودند که بعد از چند ماه به عنوان کاربر عادی را دریافت کردند.

  • Like 17
لینک به دیدگاه

Ali.Akbar

 

 

پسر مشهدی یا علی هم از کاربران قدیمی انجمن می باشند که بعد از مدت کوتاهی فعالیت در انجمن به عنوان مدیر تالارهای عمومی انجمن انتخاب شدند و فعالیت های زیادی را برای فعالتر کردن تالارهای این بخش انجام دادند. حدوداً در بهمن ماه 88 فعالیت ایشون در بیشتر تالارهای گفتگوی آزاد، تفریح و سرگرمی و تالار عکس محدود شد و تقریباً در اردیبهشت 89 از مدیریت بیرون آمدند و بعد از دو هفته دوباره مدیریت تالارهای عمومی را بر عهده گرفتند که البته مدیریت را بعد از چند ماه فعالیت واگذار کردند.

  • Like 20
لینک به دیدگاه

ebrahim heidari

 

 

ابراهیم حیدری از کاربران قدیمی انجمن می باشد که بعد از مدتی، مدیریت تالار اخبار را بر عهده گرفتند و بعد از چند ماه فعالیت از مدیریت بیرون آمدند. دوباره در اواخر تابستان 89 به عنوان همکار مدیر تالار معماری فعالیت خود را در تالار معماری انجمن انجام داد و بعد از چند ماه بار دیگر از مدیریت بیرون آمدند. ایشان در مدت حضور خود تلاش های خوبی را برای فعالتر کردن این دو تالار انجام داد.

  • Like 19
لینک به دیدگاه
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...