رفتن به مطلب

نسل جدید گوشی‌های هوشمند hp وارد بازار می‌شوند


ارسال های توصیه شده

نسل جدید گوشی‌های هوشمند HP وارد بازار می‌شوند ICTna.ir - "لئو آپوتکر"(Leo Apotheker) مدیرعامل HP ضمن اعلام استراتژی‌های جدید شرکت خود برای حضور در بازار جهانی محصولات الکترونیکی همراه توضیح داد که تاکید اصلی HP بر سیستم‌عامل webOS است و به زودی محصولات متفاوتی را در این زمینه عرضه می‌کند.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) او اعلام کرد که رایانه لوحی TouchPad و نسل جدید گوشی‌های هوشمند از جمله Pre3 و Veer طی ماه ژوئن وارد بازار جهانی می‌شود که این اقدام بخشی از طرح "موج بعد از موج" شرکت HP برای افزایش توانایی‌های خود در بازار جهانی تلفن‌همراه و رایانه‌های لوحی است.

 

شرکت HP امیدوار است که با اجرای این اقدام در مجموع 100 میلیون دستگاه الکترونیکی همراه مجهز به سیستم‌عامل webOS را به فروش برساند، اگرچه آپوتکر زمان تعیین شده برای فروش این تعداد دستگاه را مشخص نکرده است.

 

این شرکت همچنین در نظر دارد سیستم‌عامل webOS را در نسل جدید رایانه‌های شخصی خود نیز وارد بازار کند که گفته می‌شود نخستین رایانه‌های شخصی HP مجهز به webOS اواخر سال 2011 میلادی به دست کاربران می‌رسند. بر این اساس، حضور اصلی و پررنگ این محصولات را می‌توان ابتدای سال 2012 مشاهده کرد.

 

شرکت HP که چندی پیش شرکت مخابراتی Palm را از آن خود کرد، هدف اصلی خود را تصاحب بازار جهانی تلفن‌همراه در نظر گرفته است. شرکت Palm در زمان واگذاری به HP صاحب 4 درصد بازار تلفن‌ همراه آمریکا بود که HP هم‌اکنون ادعا می‌کند که در آینده نزدیک این سهم را تا چندین برابر افزایش خواهد داد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...