رفتن به مطلب

آموزش درکوب های زیبا


afa

ارسال های توصیه شده

این درکوب ها می توانند فضای ورودی خانه شما را متحول کنند تا میهمانان نوروزی شما از همان ابتدای ورود متوجه سلیقه و حسن انتخاب خانم خونه باشند... اینها چند مدل از درکوب های بسیار زیبا هستند که شما می توانید با توجه به سبک چیدمان منزلتان و اینکه تهیه وسایل مورد نیاز برای آماده کردن کدامیک برایتان آسانتر و سریعتر است یکی را انتخاب کنید و به درب ورودی منزلتان آویزان کنید .

ss_MWL444720.jpg

ss_100876973.jpg

ss_101562989.jpg

این درکوب ها را می توانید به دستگیره درب ورودی ویا وسط خود درب آویزان کنید . شما می توانید از شاخ وبرگهای خشک شده داخل حیاط منزلتان برای تهیه حلقه آنها استفاده کنید ویا این شاخه ها را از گل فروشی تهیه کنید وبعد با خرید مرواریدهایی که سوراخهایش متناسب باضخامت شاخه هایتان باشد و دو پرنده کاغذی و چند متر روبان رنگی که می توانید آنها را از خرازی تهیه کنید این درب کوب های زیبا و منحصر به فرد را بسازید .

816.jpg

718.jpg

خیلی از خانم ها عادت به خشک کردن انواع میوه ها در فصل پاییز و زمستان و استفاده از آنها در فصل بهار دارند . شما می توانید با انواع میوه هایی که خشک کرده اید مثل پرتقال ، لیمو ، خرمالو ، گلابی و ... و مقداری چوب دارچین که می توانید آن را از نزدیک ترین عطاری تهیه کنید و مقداری روبان ویا کاغذ کشی و خرید یک حلقه حصیری که باید از گل فروشی تهیه کنید این درب کوبها را آماده کنید و علاوه بر زیبایی از عطر خوشبوی آنها هم لذت ببرید .

ss_BHG140029.jpg

ss_101562991.jpg

ss_101562990.jpg

این درکوب ها را می توانید با تهیه یک حلقه حصیری و مقداری میوه مصنوعی ویا حتی طبیعی و چند برگ درخت کاج که باید به دور حلقه بپیچانید وبعد میوه ها را روی آن بچسبانید بسازید.

ss_100422780.jpg

ss_100422788.jpg

این درب کوب ها را می توانید با خرید مقداری روبان رنگی ، تعدادی مروارید رنگی در سایزهای متفاوت و مقداری برگ از هر درخت یا گلدانی که علاقه مند هستید ویک حلقه حصیری بسازید .

ss_101562984_revised.jpg

ss_100433456.jpg

ss_101100910.jpg

این درب کوب ها کمی به لحاظ شکل و یا موادی مورد استفاده با بقیه متفاوت هستند . امیدوارم بتوانید از آنها ایده های خوبی بگیرید .

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...