رفتن به مطلب

آشنایی با انواع آچارهای مورد استفاده در پالایشگاه ها


ارسال های توصیه شده

سلام.

دوستان عزیز اگر کسی کتاب یا مقاله ای در خصوص موضوعی که نوشتم دارد لطفا در اینجا قرار دهد تا دانلود کنم.بسیار بسیار ممنون میشم.

 

 

سلام دوست عزيز

اطلاعات نوشتاري يا كتاب چه اي ندارم

اما ديدم توي صنعت از اواع اقاسم اچارهاي مختلف استفاده ميشه كه انبارهاي بزرگي رو مخصوص نگه داريشون اختصاص ميدن و هر كدوم مخصوص يك وسيله هستند

بعضي اچارها مخصوص توربين بعضيا كمپرسور بعضيا ولو ها اونم انواع ولو ها بعضيا پمپ ....

و هر كدوم از پمپ ها و ولو ها هم اچار مخصوص خودشو داره مثلا يه پمپ كريوژنيك(فوق سرد)كه اكسي‍ژن مايع با دماي منفي 186 پمپ ميكنه با يه پمپ اب كولينگ يا دوزين پمپ مطمعنا نياز به اچار هاي متفاوتي داره .

يا يه ولو ژول تامسون فشار شكن كه 63 بار فشارو به 5 بار فشار ميشكنه به دليل نوع مكانيزم و عملكردش نوع اچارش صددرصد فرق ميكنه با ولو هاي معمولي

يا مثلن اچاري كه بايد در لبيرنس پمپ استفاده كرد خيلي بايست ظريف باشه ..

...مكانيك نيستم بهره بردارم و به همين دليل با بچه هاي مكانيك ، ابزار دقيق ، برق ، انالايزور ، فرايند ، ... در ارتباطم در نتيجه اگه سوالي داشته باشي ميتونم منتقل كنم يا تا جايي كه اطلاع داشتم جواب بدم ..

ممكنه اينجا نبينيم سوالي داشتي ايميل بزن

arash.doost@yahoo.com

لینک به دیدگاه
  • 3 هفته بعد...

سلام.بسیار سپاس گذارم دوست عزیز.راستش من دیدی کلی در رابطه با انواع آچارها ندارم و هدفم این بود که با دستیابی به جزوه یا کتابی بتونم دیدی کلی از این موضوع به دست بیارم.من خودم بهره بردار هستم و در پالایشگاه گاز مشغول به کارم.از اونجایی که رئیس ما دوست داره که هر کس فراتر از حوزه کاری که درش مشغوله اطلاعات داشته باشه و از دیگر رشته های مرتبط با کار هم بدونه، تصمیم گرفتم با دیگر بخش ها هم آشنا بشم.و از آنجا هم که در پالایشگاه بیشترین تنش بین بچه های تعمیرات و بهره برداری است تصمیم گرفتم اولین بخشی که به اون وارد بشم این بخش باشه.باز هم ممنونم از لطفتون.من تحقیقاتمو ادامه می دم و در هر زمینه ای که اطلاعاتی مفید بدست اوردم برای استفاده همه در اینجا قرار می دهم.اگر هم سوالی داشتم حتما از شما دوستان عزیز خواهم پرسید.باز هم سپاس.

سال نو مبارک:icon_gol:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...