رفتن به مطلب

کدام شخصیت به درد شما می خورد؟!


ارسال های توصیه شده

توصیه‌هایی به آنها که دنبال نیمه گمشده خودشان می‌گردند

 

 

 

 

 

 

 

986530ffef69595a266ff79d5dbc0737.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

می‌گویند اگر دنبال همسر ایده‌آل‌تان می‌گردید، راهش این است که اول، شخصیت خودتان را بشناسید و بعدش براساس شخصیت خودتان، دنبال شخصیتی بگردید که با شما سازگار باشد. اگر شما هم این تئوری را قبول دارید، با ما همراه شوید...

● ماجراجویان با ماجراجویان ازدواج کنند

افراد ماجراجو عاشق ریسک کردن هستند. اگر چنین شخصیتی داشته باشید، احتمالا بسیار کنجکاو، خلاق و پرانرژی هستید و معمولا فرد خودانگیخته‌ای هستید. علایق فراوانی دارید؛ از کوهنوردی و ماهی‌گیری گرفته تا رفتن به سینما و تئاتر.

▪ گزینه ازدواج: شما با افراد ماجراجویی که درست مانند خودتان باشند، به خوبی رابطه برقرار می‌کنید. اگر دنبال همسر ایده‌آل خودتان هستید، عجله نکنید؛ چون ماجراجویی شما باعث می‌شود خیلی سریع در عشق گرفتار شوید و عاقلانه‌ عمل نکنید. اگر به کسی واقعا علاقه دارید، به خودتان فرصت دهید تا بهتر او را بشناسید. در عین حال گاهی ماجراجویی بیش از اندازه ممکن است شما را وسوسه‌ کند که روابط جدید را امتحان کنید ولی باید با این خصوصیت نادرست مبارزه کنید.

▪ مشاهیری که شخصیت‌شان شبیه شماست: جان‌اف‌کندی، پرنسس دایانا، آنجلینا جولی.

▪ روان‌شناسی شخصیت: افراد ماجراجو شخصیت خود را بیش از همه مدیون میزان ترشح زیاد هورمون دوپامین در مغزشان هستند. این هورمون، همان هورمونی است که به شما احساس شادی و شادابی و سرزندگی می‌بخشد.

● خلاق‌ها با خلاق‌ها ازدواج کنند

اگر آدم خلاقی باشید، احتمالا خصلتا باوفا هستید و وظیفه‌شناسی و آبروداری از خصوصیات عالی شخصیت شماست. آرامش، اجتماعی بودن و مدیریت عالی منابع انسانی از خصوصیات عالی شخصیت شماست. شما دوست دارید از قوانین پیروی کنید و می‌توانید به راحتی برای زندگی خودتان برنامه‌ریزی داشته باشید و طبق آن برنامه قدم به قدم به هدف‌تان برسید. دیگران از شما بسیار راضی و خشنود هستند و شما را به عنوان آدمی قابل اعتماد می‌شناسند.

▪ گزینه ازدواج: افراد خلاق و سازنده درست مانند خودتان، زوج مناسبی برای شما هستند. طرف مقابل‌تان ممکن است قدرت حمایت‌گری شما را بپرستد ولی مواظب باشید این حمایت همه‌جانبه، این احساس را در همسرتان ایجاد نکند که دارید مرتب او را کنترل می‌کنید. شما و همسرتان احتمالا سال‌ها با هم زندگی خواهید کرد چون افرادی مثل شما برای حفظ و تداوم زندگی‌شان هر کاری می‌کنند و وفاداری به طرف مقابل رکن نخست زندگی‌شان است.

▪ مشاهیری که شخصیت‌شان شبیه شماست: جورج واشنگتن، ملکه الیزابت، جنیفرانیستون.

▪ روان‌شناسی شخصیت: شخصیت آرام و موقر خود را باید مدیون هورمون سروتونین باشید. این ماده شیمیایی می‌تواند اخلاق شما را تعدیل کرده و عصبانیت و حالت تهاجمی شما را کنترل کند.

● مدیرها با سازگارها ازدواج کنند

اگر مدیریت بخش غالب از شخصیت‌ شما است، حتما می‌دانید که بسیار رک و راست هستید و بدون پرده نظرتان را می‌دهید. از سوی دیگر با مسایل بسیار منطقی و واقع‌بینانه برخورد می‌کنید. قاطعیت و استواری از شما جدانشدنی است. شما به آسانی می‌توانید در روابط و کار خودتان تمرکز کنید و در ریاضیات، مکانیک و موزیک می‌توانید زبردست باشید. رقابت‌جویی و جاه‌طلبی عشق همیشگی زندگی شماست.

▪ گزینه ازدواج: افرادی می‌توانند برای شما بهترین زوج باشند که خصوصیت اصلی شخصیت‌شان کنار آمدن و سازش با طرف مقابل باشد و طبیعت انعطاف‌پذیری داشته باشند و گرنه کار شما با یک مدیر به دعوا و جنگ قدرت می‌کشد. اگر شما در روابط خانوادگی و عاشقانه خود دست از کنترل و امر و نهی بردارید، عشق آرام آرام وارد زندگی شما خواهد شد و از درگیر شدن در رابطه عاشقانه که نمی‌توانید آن را کاملا کنترل کنید، نمی‌هراسید. شما شخصیت محکمی دارید که مشکلات خود را نشان نمی‌دهید ولی این خصوصیت شما ممکن است باعث شود همسرتان فکر کند شما پنهان‌کار، مرموز، سرد و بی‌روح هستید. اجازه دهید دست‌کم در روابط خانوادگی احساسات شما بر قدرت مدیریت مطلق و محکم و دست‌نیافتنی شما غلبه کند.

▪ مشاهیری که شخصیت‌شان شبیه شماست: آلبرت اینشتین، دانلدترامپ (مشاور املاک مشهور آمریکایی)، هیلاری کلینتون و مارگارت‌تاچر.

▪ روان‌شناسی شخصیت: هورمون مردانه تستوسترون که در بدن مردان بیشتر و در بدن بانوان کمتر ترشح می‌شود این خصوصیت شخصیتی شما را پررنگ تر می‌کند.

● انعطاف‌پذیرها با مبادی آداب‌ها ازدواج کنند

اگر شما شخصیت انعطاف‌پذیری داشته باشید، دیگران از با شما بودن لذت خواهند برد چون شما توانایی زیادی در روابط اجتماعی دارید و در صحبت کردن عالی هستید. احساسات قوی و روشن و واضح از خصوصیات برجسته شماست.

▪ گزینه ازدواج: شما بیش از همه با افرادی که مبادی آداب و مؤدب هستند کنار خواهید آمد. این افرد که سیاست بالایی در روابط خود دارند، رفتار شما را می‌پذیرند. فقط مراقب باشید با زبان بازی و صحبت‌های بی‌توقف خودتان آنها را دل‌زده نکنید. در روابط با طرف مقابل‌تان رقابت نکنید. توصیه ما به همسر شما این است که در صحبت کردن کم نیاورید. گرچه طرف مقابل شما بسیار خوش‌صحبت است ولی شما هم با اعتماد به نفس از خصوصیات خودتان بگویید. افرادی مثل همسر شما دوست دارند که شما نظرتان را درباره شخصیت و رفتارشان بی‌پرده بگویید.

▪ مشاهیری که شخصیت‌شان شبیه شماست: گاندی، بیل کلینتون.

▪ روان‌شناسی شخصیت: استروژن که یک هورمون زنانه است و در بدن بانوان بیش از آقایان ترشح می‌شود نقش اصلی را در بروز این خصوصیات شخصیت شما ایفا می‌کند.

لینک به دیدگاه
شاید اگر رضایت قبلی رو بگیری:w16:

 

با عرض معذرت از همه خانمها - نه بابا همون یکی هم زیادیه-:ws3:

منظور من اینه که نمیشه شخصیت یک نفر رو محدود به یکی از این گزینه ها کرد

لینک به دیدگاه
با عرض معذرت از همه خانمها - نه بابا همون یکی هم زیادیه-:ws3:

منظور من اینه که نمیشه شخصیت یک نفر رو محدود به یکی از این گزینه ها کرد

درسته این قاعده کلی نیست هر کس معیار های خودش رو داره :w16:

لینک به دیدگاه

به قول بابام ازدواج لباس نيست كه امروز اينو بپوشي خوشت نيومد فردا يكي ديگه بپوشي . ازدواج كردن خيلي راحته اما با هم زندگي كردن سخته. تو ازدواج بايد دقت كرد

 

از ما كه گذشت. راست يا كجش ديگه تموم شد.

 

دوستان شما راه راست رو انتخاب كنيد.

 

كاميار راه تو الان مستقيم مستقيم هست. همين جوري پيش برو:ws2:

لینک به دیدگاه
به قول بابام ازدواج لباس نيست كه امروز اينو بپوشي خوشت نيومد فردا يكي ديگه بپوشي . ازدواج كردن خيلي راحته اما با هم زندگي كردن سخته. تو ازدواج بايد دقت كرد

 

از ما كه گذشت. راست يا كجش ديگه تموم شد.

 

دوستان شما راه راست رو انتخاب كنيد.

 

كاميار راه تو الان مستقيم مستقيم هست. همين جوري پيش برو:ws2:

 

مگه چند سالته ابوذر؟!!! نکنه تو هم مثل امین از دست رفتی؟

کدوم راه رو میگی؟ هی روزگار

لینک به دیدگاه
بالاخره می خوای ازدواج کنی یا نمی خوای محمد جان؟ با دست پس می زنی و با پا پیش می کشی :ws52:

 

ببخشبد مثل اینکه قاطی شد:ws28:

ابوذر ازدواج کردی مگه :ws52: چقدر زود

مریم خانم این محمد که میگی کی هست؟ ابوذره رو منظورته

این ابوذر مثل اینکه ازدواج کرده و حالا پشیمونه :ws3:

لینک به دیدگاه
ببخشبد مثل اینکه قاطی شد:ws28:

ابوذر ازدواج کردی مگه :ws52: چقدر زود

مریم خانم این محمد که میگی کی هست؟ ابوذره رو منظورته

این ابوذر مثل اینکه ازدواج کرده و حالا پشیمونه :ws3:

پاسخ محمد رو دادم در صفحه قبل :4chsmu1:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...