رفتن به مطلب

کومدو


ارسال های توصیه شده

در استيل کنوني هنر رزمي کومدو از Jukdo يا چهار قطعه شمشير از چوب بامبو و Hogoo يا محافظ سر و بدن استفاده مي شود. در کومدو، اگر رزمي کاري، ضربه اي دريافت کند، مبارزه را واگذار کرده است. در اين وضعيت، ديدگاه و شرايط روحي فرد، اهميت بسياري دارد. شعار »هرگز دشمن خود را دست کم نگيريد« شايد در هيچ رشته رزمي ديگري مثل کومدو مهم نباشد. هنر استفاده از شمشير در کشور کره به حدود سه هزار سال پيش برمي گردد که به عصر برنز معروف است.

در سال 1896، و در طول عمر مدرنيزاسيون، هنر استفاده از شمشير به Ghihuck-Gum نيز معروف گشت و از اين سبک رزمي در مدارس آموزش پليس استفاده مي شد. بعد از آن بود که کومدو به عنوان يک هنر رزمي پيشرفته استفاده از شمشير و شيوه اي براي بهتر شدن گسترش يافت و از آنجا که حمايت فلسفه Taoist را به دنبال خود داشت جاي خود را به سرعت در بين مردم باز کرد. در اوايل قرن بيستم ميلادي، اين هنر رزمي با سلاح هاي سبک همچون شمشير بامبو و زره در کشور ژاپن نيز گسترش يافت.

هر چند امروزه متدهاي پيشرفته تر و البته خطرناکتري در اين رشته رزمي به کار مي روند که مي توان دليل محبوبيت اين سبک را در اوايل 1960، همين مسئله عنوان نمود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...