رفتن به مطلب

سایه ای برای چشمهای بسیار درشت و برجسته!


afa

ارسال های توصیه شده

چشمهای درشت را نباید با رنگ سایه ای که مناسب آنها نیست بزرگتر و درشتتر کرد بلکه میتوان با این رنگ سایه هم از برجستگی زیاد آنها کاست و هم ... با چه رنگ سایه ای میتوانم چشمهای بسیار درشت و برجسته ام را متعادل و زیباتر کنم؟

چشمهای درشت را نباید با رنگ سایه ای که مناسب آن نیست بزرگتر و درشتتر کرد بلکه میتوان با این رنگ سایه هم از برجستگی زیاد آنها کاست و هم آنها را ملیح تر و زیباتر نشان داد.

برای اینکار بهتر است پس از صاف و یکدست شدن پشت چشمها بوسیله ی کرم پودر و البته جهت دوام بیشتر سایه ، ابتدا سایه ی کرم رنگی را یکدست و به فرم و حالت چشمها پشت آنها بکشید و با نوک انگشت آن را تا زیر ابرو ها پهن و یکدست کنید، سپس از سایه ی طلایی از گوشه ی چشمها تا نیمه و این بار با استفاده از پد کوچک مخصوص آن روی سایه ی کرم رنگ زده و باز آن را با نوک انگشتان پهن تر کنید .

خط چشم اینگونه چشمها بهتر است در پشت چشمها پهن، با یک خط داخل آنها کشیده شود .

میتوانید برای اینکه به اصطلاح چشمها را از قلمبگی خارج کنید در پایان کار با استفاده از سایه ی دودی ، گوشه ی چشمها و انتهای کشیدگی خط چشم ، کمی سایه ی دودی نوک تیز به سمت دو طرف صورت زده و چشمها را کشیده تر نشان دهید.همین میکاپ چشم با سایه ی بژ در گوشه نیز بسیار زیبا خواهد شد .

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...