رفتن به مطلب

گزارشی از کنسرت پر حاشیه رضا صادقی در بخش جنبی جشنواره موسیقی


ارسال های توصیه شده

دومین برنامه موسیقی پاپ در بخش جنبی بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای گروه "مشکی پوشان" به خوانندگی رضا صادقی اختصاص داشت که شب گذشته در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.در این اجرا که بدون آنتراک و تنها در یک بخش برگزار شد 18 قطعه از آثار رضا صادقی به روی صحنه رفت این خواننده در ابتدا قطعه "فراموش" را برای حاضرین در سالن اجرا کرد و پس از پایان این قطعه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در سالن خطاب به مخاطبان گفت : می دانم که شما عزیزان منتی بر سر موسیقی مملکت ما هستید و بدانید که اگر الان در کنار هم هستیم مرهون تمام کسانی هستیم که در روزگاری رفتند و شهید شدند تا ایران پابرجا بماند؛ حیف است که کنارهم باشیم و یادی از ناصر عبداللهی ، بابک بیات، پرویز مشکاتیان ، احمد شاملو ، فروغ فرخزاد و صدای یادگاری ما خسرو شکیبایی نکنیم .

1298454416.jpg

 

رضا صادقی پس از پایان صحبت های خود قطعات "ساده بیا"،"پیرهن مشکی"،"بغض ترانه"، "بخشش"،"توبا منی"،"وایسا دنیا"،"ممنونم" ، "بغض چشمات" ،"چاره ای ندارم"، "هیچ جا بندر نابو" ، "دورم از تو"،"نرو"،"تردید و گریز"،"قدرمو می دونی یه روز"،"خدا رو دوست دارم "،" هدرشدم" و "بی حداحافظ" را اجرا کرد .

 

پس از پایان اجرای قطعات به درخواست تماشاگران قطعه "وایسا دنیا" را بار دیگر اجرا کرد.

 

 

  • در حاشیه

- طبق اعلام ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر ردیف های مشخصی به عنوان جایگاه خبرنگاران انتخاب شده است اما شب گذشته در اجرای کنسرت رضا صادقی در برج میلاد بلیت جایگاه ویژه خبرنگاران فروخته شده بود و زمانی که علت را از مسئولان حاضر در سالن پرسیدیم گفتند که از ستاد برگزاری جشنواره چنین تصمیمی اتخاذ شده است.

 

- تماس های تلفنی با بابک رضایی دبیرستاد برگزاری جشنواره به جایی نرسید و درنهایت هیچ مسئولی پاسخگو نبود از همین رو یکی از مسئولان سالن که به گفته خودش در حق خبرنگاران لطف کرده آنها را به بالکن برج میلاد و در بدترین نقطه هدایت کرد.

 

- یک نکته جالب اینکه مسئولان برای مجاب کردن خبرنگاران دلایل مختلف می آوردند اما یکی از آنها در توصیه ای دلسوزانه خطاب به خبرنگاران گفت که بهتر است به وظیفه رسانه ای خود عمل کنید و فقط 15 دقیقه در سالن باشید و باقی مدت زمان را یا در سالن راه بروید و یا کف زمین روی کفپوش برج میلاد بنشیند.

 

- برخی از خبرنگاران در اعتراض به این برخورد برج میلاد را ترک کردند.

 

 

 

-رضا صادقی هنگام اجرای قطعه "هیچ جا بندر نابو" گفت که افتخار می کنم از بچه های بندر هستم اهالی بندر به هنر موسیقی بومی خود اهمیت می دهند و عاشق موسیقی هستند.

 

-دربخش دیگری از این اجرا صادقی برای نشان دادن قدرت نوازنده های گروه مشکی پوش از بهنام ابطحی خواست که قطعه ای را به عنوان تکنوازی به روی صحنه ببرد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...