رفتن به مطلب

عقرب سیاه (متجاوز به سی زن و دختر ) در دادگاه تبرئه شد


ارسال های توصیه شده

سایت آینده نیوز: حكم تازه شعبه 79 دادگاه كیفری استان تهران، مبنی بر تبرئه عقرب سیاه، بهت و شگفتی همگانی را به دنبال داشته است.

به گزارش «تابناك»، سه سال پیش، عقرب سیاه، با عنوان مسافركش، سی زن و دختر را به بیابان‌های رباط كریم می‌كشاند و پس از سرقت اموالشان، به طور فجیعی به آنان تجاوز می‌كرد.

در این باره باید گفت، شاید اقدامات شنیع و غیر انسانی عقرب سیاه در گیرودار سایر اخبار و ملاحظات رسانه‌ها، بازتاب بسیاری نداشته، ولی مطمئناً‌ هر ایرانی غیرتمندی، با خواندن جنایات عقرب سیاه، غیرتش به جوش می‌آید.

هر چند بنا به ملاحظات اخلاقی، رسانه‌ها همواره از لفظ آزار و اذیت به جای تجاوز استفاده می‌كنند، آنچه عقرب سیاه انجام داده، تنها تجاوز نیست، بلكه جرایم او اقدام علیه بشریت است.

بنا بر این گزارش، روش مورد استفاده عقرب سیاه برای ربودن زنان و تجاوز به آنان قابل توجه است و انتشار آن می‌تواند باعث سوء استفاده دیگر مجرمان حرفه‌ای شود. این مجرم در روش خود، چنان بلایی بر سر قربانیان می آورده است كه این زنان بی‌گناه، دیگر توانی برای دفاع از خود نداشته و بسیاری از قربانیان عقرب سیاه، هم‌اكنون دچار بیماری‌های روانی و افسرده شده‌اند كه در این باره باید گفت، یكی از قربانیان طلاق گرفته و همسرش، این زن را با كودكش تنها گذاشته است.

بنا بر این گزارش، گویا عقرب سیاه به میانجیگری یكی از اقوام خود، توانسته است از طناب دار برای بار دوم فاصله بگیرد و احتمالاً پس از مدتی از زندان آزاد خواهد شد! اما هیچ كس به فكر زنان و دختران بی‌دفاعی كه قربانی شدند، نیست!

اصل پیشگیری از جرم، تنها اقدامات پیشگیرانه و مشاوره و ‌آگاهی نیست، گاهی صدور بموقع حكم یا صدور احكام قاطع و سنگین قضایی هم می‌تواند موجب پیشگیری شود؛ موضوعی كه در پرونده عقرب سیاه لحاظ نشده و نتیجه پرونده، به گونه‌ای رقم خورده كه این دزد ناموس و متجاوز به زنان، توانسته است از مجازات رهایی یابد.

صدور چنین احكامی از سوی دستگاه قضایی ـ كه افتخار خود را اجرای حدود الهی می‌داند و دفاع از مظلوم را مهمترین هدفش می‌خواند ـ باعث شگفتی است.

هم اكنون انتظار مردم از دستگاه قضایی در پرونده عقرب سیاه و پرونده‌هایی كه عفت جامعه را هدف قرار داده‌اند، برخورد قاطع و سخت‌گیرانه است، به گونه ای كه مانند جنایت میدان كاج، درس عبرتی باشد برای آنان كه حتی فكر چنین كارهایی به سرشان راه می یابد.

حال این پرسش مطرح است، چگونه می‌توان از حكم صادره برای عقرب سیاه كه امنیت زنان و خانواده را به مخاطره انداخته و چهره نامطلوب و غیر انسانی از جامعه ایران اسلامی را به تصویر می‌كشد، به سادگی گذشت؟

عقرب سیاه سزاوار رأفت نیست، بلكه سزاوار هزاران بار مرگ است، ولی در اقدامی عجیب،‌ حكم صادره، امید به دستگاه قضایی برای مبارزه با فساد و ناامنی را كم‌رنگ كرده است.

این در حالی است كه رئیس قوه قضائیه، بارها بر مبارزه قاطع با مجرمان و اراذل و اوباش و متجاوزان به حقوق مردم تأكید كرده است و به این ترتیب، این سخنان قاضی‌القضات بارقه امید در دل همه ایرانیان را پدید آورد و آنان امیدوار بودند تا ترازوی عدالت به نفع مظلومان و مردم سنگینی كند، ولی گویا همچنان باید منتظر باشیم تا ...!

نه تنها قضات و مدیران، بلكه همه مردم باید به فرموده امیرالمومنان (ع) از غصه بمیرند كه در جامعه اسلامی، عقرب سیاه می‌تواند به سی زن شوهردار تجاوز كرده و آن‌گاه به شلاق و زندان محكوم شود. این تجاوز‌ها در قلمرو حكومت اسلامی رخ داده و باعث می‌شود تا مسئولیت سنگینی بر عهده دستگاه قضایی باشد.

گفتنی است، اینها همه در حالی است كه بارها رسانه های گوناگون، از تهدید قربانیان جنایت عقرب سیاه به دست وی و دوستانش خبر داده بودند تا رضایت داده و وی را از اعدام برهانند؛ خبری كه مورد بی توجهی قرار گرفت.

لینک به دیدگاه
  • پاسخ 68
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

برنا: رييس دادگستري استان تهران گفت: وظيفه نظام اسلامي است تا پرونده‌هاي جرائم ضد امنيت، ضد اموال و نواميس مردم قاطعانه و در اسرع وقت رسيدگي کند.

عليرضا آوايي با بيان اين مطلب اظهار داشت: در رابطه با پرونده هاي ضد امنيتي به خصوص در بحث تجاوزات به عنف در حال حاضر مجموعه دستگاه قضايي با سيستم اطلاعاتي و امنيتي به صورت منسجم و همراه کار راپيش مي برند. جلسات ستاد جرائم به صورت هفتگي تشکيل مي شود و همه مسئولان قضايي در اين جلسات حضور دارند.

وي افزود: پرونده ها به صورت منسجم مديريت شده برنامه ريزي مي شود و ابعاد آن مشخص مي شود اما در رابطه با برخي پرونده ها ممکن است اتفاقاتي پيش بيايد براي قاضي پرونده مسأله به حجيت نرسد به عنوان مثال در مورد متهم به تجاوز به عنف قاضي بگويد کار خلاف شرع محرز است اما عنف احراز نمي شود لذا حد و تعزيري که براي جرم و مجرم است اجرا مي شود لذا مجازات به عنف اجرا نخواهد شد.

آوايي در ادامه با اشاره به اين مطلب که اگر تجاوز به عنف محرز شود تصريح کرد: در رابطه با جرائمي که امنيت کشور را تهديد مي کند اعم از جرائم ضد اموال و نواميس مردم جزء وظايف نظام اسلامي است که با قاطعيت و در اسرع وقت به آن رسيدگي کند و راي عادلانه دهد و هزينه هاي ارتکاب جرم را براي مجرمين بالا ببرد.

وي در پايان درباره احتمال تغيير حکم صادره گفت: اگر استنباط همکاران قضايي به طور مشخص معلوم باشد که حکم صادره خلاف واقعيت و شرع بوده است احتمال تغيير در اجراي حکم خواهد بود.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

امروز خبری رو براتون میزارم که حتما از شنیدنش شوکه میشید! قضیه از این قراره که یه نفر ملقب به عقرب سیاه بيش از 30 زن و دختر جوان را به تپه‌هاي اطراف تهران كشانده و به طرز وحشيانه‌اي اين افراد را مورد تجاوز قرار داده ولی در عین ناباوری از این حکم تبرئه شد و ظاهرا فقط حکم شلاق براش صادر شده

 

نکته اینجاست که قضیه کاملا مشکوک هست چرا که این فرد در مدتی که بازداشت شده و در زندان بوده با شاکیانش تماس میگرفته و تهدید میکرده اگر علیه من توی دادگاه شهادت بدید بلا سرتون میارم

 

اینکه اصلا چجوری آدرس و تلفن و مشخصات شاکیان رو به دست میاورده و راحت از توی زندان باهاشون تماس میگرفته و تهدیدشون میکرده و آخر سر هم از این اتهام تبرئه شده، باعث ایجاد علامت سوال هایی بزرگ در ذهن مردم شده

 

 

 

 

ابتدا خبر تبرئه شدن رو براتون میزارم و بعد هم مصاحبه با یکی از قربانیان. حتما همشو بخونید

 

 

 

 

 

 

 

حكم تبرئه براي متجاوز به سی زن و دختر جوان

 

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

 

 

 

 

سرویس اجتماعی «تابناک» ـ حكم تازه شعبه 79 دادگاه كيفري استان تهران، مبني بر تبرئه عقرب سياه، بهت و شگفتی همگاني را به دنبال داشته است.

 

به گزارش خبرنگار «تابناک» اجتماعی، سه سال پیش، عقرب سياه، با عنوان مسافركش، سی زن و دختر را به بيابان‌هاي رباط كريم مي‌كشاند و پس از سرقت اموالشان، به طور فجيعي به آنان تجاوز مي‌كرد.

 

در این باره باید گفت، شاید اقدامات شنيع و غير انساني عقرب سياه در گيرودار ساير اخبار و ملاحظات رسانه‌ها، بازتاب بسیاری نداشته، ولی مطمئناً‌ هر ايراني غيرتمندي، با خواندن جنايات عقرب سياه، غيرتش به جوش مي‌آید.

 

هر چند بنا به ملاحظات اخلاقي، رسانه‌ها همواره از لفظ آزار و اذيت به جاي تجاوز استفاده مي‌كنند، آنچه عقرب سياه انجام داده، تنها تجاوز نيست، بلکه جرایم او اقدام عليه بشريت است.

 

بنا بر این گزارش، روش مورد استفاده عقرب سياه براي ربودن زنان و تجاوز به آنان قابل توجه است و انتشار آن مي‌تواند باعث سوء استفاده ديگر مجرمان حرفه‌اي شود. اين مجرم در روش خود، چنان بلايي بر سر قربانيان مي آورده است كه اين زنان بي‌گناه، ديگر تواني براي دفاع از خود نداشته و بسياري از قربانيان عقرب سياه، هم‌اكنون دچار بيماري‌هاي رواني و افسرده شده‌اند که در این باره باید گفت، يكي از قربانيان طلاق گرفته و همسرش، اين زن را با كودكش تنها گذاشته است.

 

بنا بر این گزارش، گویا عقرب سياه به میانجیگری يكي از اقوام خود، توانسته است از طناب دار براي بار دوم فاصله بگيرد و احتمالاً پس از مدتي از زندان آزاد خواهد شد! اما هيچ كس به فكر زنان و دختران بي‌دفاعي كه قرباني شدند، نيست

 

 

صدور چنين احكامي از سوی دستگاه قضايي ـ كه افتخار خود را اجراي حدود الهي مي‌داند و دفاع از مظلوم را مهمترين هدفش مي‌خواند ـ باعث شگفتی است

 

 

حال این پرسش مطرح است، چگونه مي‌توان از حكم صادره براي عقرب سياه كه امنيت زنان و خانواده را به مخاطره انداخته و چهره نامطلوب و غير انساني از جامعه ايران اسلامي را به تصوير مي‌كشد، به سادگي گذشت؟

 

عقرب سياه سزاوار رأفت نيست، بلکه سزاوار هزاران بار مرگ است، ولی در اقدامي عجيب،‌ حكم صادره، اميد به دستگاه قضايي براي مبارزه با فساد و ناامني را كم‌رنگ كرده است

 

 

نه تنها قضات و مديران، بلكه همه مردم بايد به فرموده اميرالمومنان (ع) از غصه بميرند كه در جامعه اسلامي، عقرب سياه مي‌تواند به سی زن شوهردار تجاوز كرده و آن‌گاه به شلاق و زندان محكوم شود. اين تجاوز‌ها در قلمرو حکومت اسلامی رخ داده و باعث مي‌شود تا مسئولیت سنگینی بر عهده دستگاه قضايي باشد.

 

 

حضرت علي ـ عليه السلام ـ در خطبه‌اي از نهج‌البلاغه مي‌فرمايند: به من خبر رسيده که مردي از لشکر شام، به خانه زني مسلمان و زني غير مسلمان که در سايه حکومت اسلام بوده، وارد شده و خلخال و دستبند و گردبند و گوشواره‌هاي او را به غارت برده، در حالي‌ که هيچ وسيله‌اي براي دفاع، جز گريه و التماس کردن نداشته‌اند. لشکريان شام با غنيمت فراوان رفتند بدون اينکه حتي يک نفر آنان زخمي بردارد يا قطره خوني از او ريخته شود. اگر براي اين حادثه تلخ، مسلماني از روي تأسف بميرد، ملامت نخواهد شد و از نظر من سزاوار است...اين‌گونه معصيت خدا مي‌شود و شما رضايت مي‌دهيد؟ (نهج البلاغه، خطبه 27

 

گفتنی است، اینها همه در حالی است که بارها رسانه های گوناگون، از تهدید قربانیان جنایت عقرب سیاه به دست وی و دوستانش خبر داده بودند تا رضایت داده و وی را از اعدام برهانند؛ خبری که مورد بی توجهی قرار گرفت

لینک به دیدگاه

اینم برای من اومده بود با اجازه گذاشتمش............

البته مصاحبه با یکی از قربانیان هم هست اگر بخواهید میذارمش براتون...........

واقعا متأسف هستم این موجودات کثیف حق آزادی دارند!!!!!!!!!!!!:banel_smiley_4:

لینک به دیدگاه

با اجازه استارتر:icon_gol:

 

مصاحبه با سارا، یکی از قربانیان عقرب سیاه

 

 

 

سارا 32 ساله سومين قرباني عقرب سياه است كه حدود 4 سال پيش براي اولين بار قرباني اين فرد شده و جسد بي جان وي در اطراف بخش فشافويه كشف شد.

خبرگزاري فارس در ادامه پيگيري‌هاي خود براي مشخص شدن سرنوشت اين فرد با يكي از قربانيان عقرب سياه كه نفر سومي است كه در دام وي گرفتار شده مصاحبه انجام داده است.

وي در تشريح چگونگي وقوع حادثه و همچنين حواشي متعدد جلسه دادگاه مطالبي را مي‌گويد كه در زير مي‌خوانيد البته بخشي از مصاحبه به دليل جريحه‌دار نشدن عفت عمومي و همچنين حفظ محتويات پرونده قضايي توسط خبرگزاري فارس حذف شده است و نام اين فرد به صورت مستعار در اين مصاحبه آمده است

 

 

 

لطفا خودتان را معرفي کنيد و بگوييد چند سال سن داريد؟

 

من سارا هستم و 32 سال سن دارم

 

 

در چه تاريخي و در چه محلي طعمه عقرب سياه شديد؟

به درستي تاريخ دقيق اين حادثه خاطرم نيست اما 4 سال پيش زمستان بود که در روزي که به شدت برف باريده بود طعمه اين فرد کثيف شدم. ساعت 11 صبح بود که به بانک مراجعه کردم و مقداري پول از بانک گرفتم و قصد داشتم به خانه‌مان بروم. از آن جا که پول همراهم بود يک پرايد را به صورت دربست گرفتم که خودروي همين عقرب سياه بود. پس از چند دقيقه اين فرد به سمت عقب برگشت و يک سيني خرما را به سمت من گرفت و به من تعارف کرد من هم عزادار فوت يکي از اقوام بودم و به همين دليل براي احساس همدردي با اين فرد يکي از خرماها را برداشته و خوردم. پس از آن که فاتحه را قرائت کردم شروع به خوردن خرما کردم و پس از تنها چند لحظه کوتاه همه چيز دور سرم گشت و ديگر هيچ چيزي متوجه نبودم

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

 

هيچ چيزي را متوجه نمي‌شديد؟ چرا به طور کامل هنوز به خواب نرفته بودم و هنوز روشني هوا را مي‌توانستم احساس کن.

 

 

بعد از آن خاطرتان هست چه شد؟ عقرب سياه خودرو را به گوشه اتوبان هدايت کرد و از ماشين پياده شد و با يک وسيله که بعد متوجه شدم به آن شوکر مي‌گويند چندين بار به بدن من زد و ديگر از آن جا به بعد چيزي خاطرم نماند تا بالاي تپه سردي که در فشافويه وجود داشت.

 

 

چه طور شد که بيدار شديد؟ نمي‌دانم چقدر زمان گذشته بود؛ زيرا ساعتم را از دستم باز کرده بود اما به محض آن که به هوش آمدم ديدم روي تپه‌اي به صورت دراز کش رها شده‌ام و عقرب سياه در حال زدن ضربه با سنگ به گيج‌گاهم است.

 

 

عکس العمل شما چه بود؟ بدنم هيچ گونه احساسي نداشت تنها گريه مي‌کردم از اين که چرا لباسي بر تن ندارم حتي نمي‌توانستم خودم را تکان بدهم. نمي‌توانستم فرياد بزنم. از او پرسيدم چرا اين کار را مي‌کند و مدعي شد من صورت وي را ديده‌ام و بايد بميرم تا او شناسايي نشود.

 

 

فقط شما را با سنگ مي‌زد يا نه؟ نه فقط سنگ نبود بدنم بي حس بود اما متوجه شدم که با يک پيچ‌گوشتي دارد بدن مرا سوراخ مي‌کند، تمام بدنم غرق در خون شده بود.

 

 

بعد از آن چه شد؟ سرم داد و هوار کرد و از من خواست تا روش کشتنم را انتخاب کنم گفت يا بايد مرا زنده زنده دفن کند يا اين که من را زير چرخ‌هاي خودروي پرايدش له کند. به او گفتم من طاقت زجر کشيدن ندارم مرا خفه کن اما از تو يک درخواست دارم.

 

 

چه چيزي از عقرب سياه مي‌خواستيد؟

به او گفتم داخل کيفم يک قرآن است و عکس پسرم؛ تورو خدا قرآن را به من بده و اجازه بده با عکس پسرم وداع کنم اما او قرآن را به صورت من کوباند و عکس پسرم را هم پاره کرد و در قبري که براي من کنده بود ريخت.

 

 

عقرب سياه دست و پاي شما را بسته بود؟

بله عقرب سياه دستان مرا از پشت بسته بود مانند متهماني که از پشت سر به آنها دست بند زده مي‌شود.

 

 

پايتان را هم بسته بود؟ بله پاهايم را با شال و روسري سرم بسته بود و اجازه هيچ گونه تکان خوردني را به من نمي‌داد.

 

 

بعد چه شد؟

عقرب سياه شروع کرد به فشار دادن گلوي من و مرا خفه کرد.

شما متوجه شديد؟ باورتان نمي‌شود اما بالاي سر جنازه خودم ايستاده بودم و داشتم مي‌ديدم که گلويم را دارد فشار مي‌دهد اما هيچ کاري از دستم بر نمي‌آمد.

 

 

چگونه نجات پيدا کرديد؟

 

نمي دانم چقدر از زماني که مرا خفه کرده بود گذشته بود اما به هوش آمدم و خودم را به پايين تپه برفي و سنگي کشاندم و رسيدم لب جاده اصلي.

 

 

آن جا بود که نجات پيدا کرديد؟

بله دقيقا همان جا بود که يک راننده کاميون ايستاد و پتويي که در داخل خودروي خود داشت را به دور من پيچيد و بعد از آن هم با مأموران پليس و اورژانس تماس گرفت.

چگونه خانواده‌تان از موضوع با خبر شدند؟ بعد از آن که حالم بهتر شد شماره خانواده‌ام را به مأموران پليس دادم اما آن قدر از سوي عقرب سياه شکنجه شده بودم که خانواده‌ام با ديدنم مرا نشناخته بودند و مدعي شده بودند من دخترشان نيستم.

 

 

شما در دستگيري عقرب سياه موثر بوديد، بفرماييد چگونه اين کار را انجام داديد؟

من در دستگيري وي موثر نبودم بلکه در شناسايي منجر به دستگيري وي نقش داشتم.

 

 

ماجرا از چه قرار بود؟

من با توجه به ديدن چهره وي توانستم از او چهره نگاري کنم و همين امر باعث شد ابتدا مرد جواني در اصفهان شناسايي شده و دستگير شود و بعد از آن هم عقرب سياه بر اساس همان چهره‌نگاري يک سال و نيم بعد دستگير شد.

شنيده‌ايم که عقرب سياه در طول اين سال‌ها طعمه‌هاي خود را تهديد کرده، موضوع از چه قرار است آيا صحت دارد؟ بله عقرب سياه بيشتر موارد از زندان رجايي شهر به من و مابقي زناني که طعمه وي بوده‌اند تماس مي‌گيرد و مدعي مي‌شود اگر به دادگاه برويم و بر عليه او شهادت بدهيم ما را خواهد کشت.

 

 

موضوع تهديدها را برايمان تعريف کنيد؟

ابتدا با من تماس گرفت و با لحني آرام مدعي شد اشتباه کرده و توبه کرده و در حال حاضر به يکي از قاريان قرآن در زندان تبديل شده است.

 

 

شما به او چه گفتيد؟

 

به او گفتم حتي اگر قاري قرآن هم شده باشي بايد اعدام شوي؛ زيرا تو وحشي هستي.

برخورد عقرب سياه چه بود؟ به محض آن که به او گفتم بايد بميري لحن وي تغيير کرد و شروع کرد مرا تهديد کردن و مدعي شد مي‌داند اسم فرزندم چيست و حتي در کدام مدرسه درس مي‌خواند.

 

 

اين اطلاعات را از کجا به دست آورده بود؟

نمي‌دانم اطلاعات شخصي من و 30 زن ديگر را چگونه به دست آورده است اما هربار با همين اطلاعات ما را تهديد کرده است.

شما بعد از آن که متوجه شديد از پسرتان خبر دارد چه کاري کرديد؟ به سرعت خانه‌ام را تغيير دادم و مدرسه فرزندم را نيز عوض کردم.

 

 

تهديدهايش متوقف شد؟

 

نه بار ديگر با من تماس گرفت و مدعي شد "خيال کردي اگر مدرسه فرزندت را تغيير بدهي يا خانه‌ات را جا به جا کني من نمي‌توانم پيدايت کنم " به شدت ترسيده بودم اما ديگر نمي‌دانستم بايد چه کنم.

 

 

روز دادگاه هم شما را تهديد کرد؟

بله اين فرد کثيف روز دادگاه هم زماني که در حال رفتن به داخل دادگاه بود من و ديگر زنان را تهديد کرد که ما را خواهد کشت.

 

 

شما با عقرب سياه در دادگاه درگير شديد؟ بله من قصد داشتم تا با کيف دستي‌ام ضربه‌اي به صورت او بزنم؛ زيرا خنده‌هايش ما را آزار مي‌داد اما به يکباره يکي از قضات به سمت من آمد و گفت اگر از کارهايم دست نکشم مرا بازداشت خواهد کرد.

قاضي ديگر چه گفت؟ زماني که ما از شدت ترس و وحشت ناشي از يادآوري آن لحظه‌هاي سخت او را تهديد کرديم قاضي نيز از برخي از همکاران خود خواست تا صورت جلسه‌اي بنويسند که ما عقرب سياه را تهديد کرده‌ايم.

 

 

شما به دفتر رئيس مجتمع هم رفته‌ايد؟

بله من و تعدادي از زنان به دفتر رئيس مجتمع آقاي افتخاري رفتيم و به او گفتيم قاضي پرونده نمي‌خواهد اجازه بدهد که ما در جلسه محاکمه حضور داشته باشيم ايشان هم به دفتر قاضي پرونده رفت و موضوع را حل و فصل کرد و قرار شد ما در دادگاه حاضر باشيم.

 

 

خانم سارا! شما درخواستتان از مسئولان قوه قضاييه چيست؟ من و بقيه زنان از مسئولان قوه قضاييه مي‌خواهيم تا ما را از اين کابوس نجات دهند و عقرب سياه را به اشد مجازات برسانند.

لینک به دیدگاه
سایت آینده نیوز: حكم تازه شعبه 79 دادگاه كیفری استان تهران، مبنی بر تبرئه عقرب سیاه، بهت و شگفتی همگانی را به دنبال داشته است.

.

چرا !!!!! :jawdrop::jawdrop::jawdrop:

 

نود درصد توله سگ ماهی بوده که واسه نهنگ قاتل،اطلاعات جمع میکرده....

لینک به دیدگاه
چرا !!!!! :jawdrop::jawdrop::jawdrop:

 

نود درصد توله سگ ماهی بوده که واسه نهنگ قاتل،اطلاعات جمع میکرده....

 

 

حقشه از خواهر یا مادر وزن خود اینهایی که باهاش همکاری کردند برای این کار کثیف هم سؤاستفاده کنه...........خداییش هیچ دلیل قانع کننده ای برای تبرئه این موجود دوپای کثیف وجود نداره مگر.................:banel_smiley_4:

لینک به دیدگاه

و من روز به روز احساس امنيت بيشتري ميكنم !!

 

خفتگان را خبر از عالم بيداران نيست

تا غمت پيش نيايد غم مردم نخوري

 

اگه اونايي كه اين حكمو دادن از نزديكان خودشون جزاون 30 نفر بودن احتمالا بدون محاكمه حكم اعدامشو صادر ميكردن مگه اينكه از نوع سيب زميني باشن ! اما حالا به درك ديگران !

لینک به دیدگاه
مو به تنم سیخ شد...یعنی اینا واقعیه؟

باورم نمیشه...سرگیجه گرفتم...:ws44:

 

 

:there:آره عزیزم منم گریهم گرفت .........:w821:

اینها آدم نیستند که خاک برسر...........

لینک به دیدگاه
حقشه از خواهر یا مادر وزن خود اینهایی که باهاش همکاری کردند برای این کار کثیف هم سؤاستفاده کنه...........خداییش هیچ دلیل قانع کننده ای برای تبرئه این موجود دوپای کثیف وجود نداره مگر.................:banel_smiley_4:

چه ربطی به خواهر و مادرش داره آخه>؟

لینک به دیدگاه
چه ربطی به خواهر و مادرش داره آخه>؟

 

 

آخه اینها خودشون از اینم بدترند میدونم خانوادهشون گناه دارند ولی راه دیگه ای نیست تا عمق فاجعه رو درک کنند.........:sigh:

لینک به دیدگاه
آخه اینها خودشون از اینم بدترند میدونم خانوادهشون گناه دارند ولی راه دیگه ای نیست تا عمق فاجعه رو درک کنند.........:sigh:

:ws51:شاید خانوادشون اونطوری نباشن این که اولا یعنی یه خاطر اینکه یکی گناه کرده باید یکی دیگرو مجازات کنیم تا اون عمق فاجعه رو درک کنه؟

تاره فک میکنی واسشون مهمه؟

دوم حالا اصلا فرض کنیم خانواده اون هم همینطوری بازم دلیل نمیشه که به خاطر گناه یکی دیگه اونا محازات بشن :ws51:

لینک به دیدگاه
:ws51:شاید خانوادشون اونطوری نباشن این که اولا یعنی یه خاطر اینکه یکی گناه کرده باید یکی دیگرو مجازات کنیم تا اون عمق فاجعه رو درک کنه؟

تاره فک میکنی واسشون مهمه؟

دوم حالا اصلا فرض کنیم خانواده اون هم همینطوری بازم دلیل نمیشه که به خاطر گناه یکی دیگه اونا محازات بشن :ws51:

 

چی بگم که نگفتنش بهتره..........

تو این جامعه سواره و پیاده امنیت نداریم :icon_pf (34):

هیچ کسم نیست ازمون مراقبت کنه:w74:

لینک به دیدگاه
آخه اینها خودشون از اینم بدترند میدونم خانوادهشون گناه دارند ولی راه دیگه ای نیست تا عمق فاجعه رو درک کنند.........:sigh:

 

عمق فاجعه رو درک نخواهند کرد ، اگر قرار به درکی باشه به طور نرمال هم میشه چیزیو درک کرد .:w16:

لینک به دیدگاه
هر دم از این باغ بری می رسد!!!!!!!!:banel_smiley_4:

 

اینها که چیزی نیست برهای بیشتری هم داریم آخه درختهای ما خیلی تنوع داره و محصولاتش زیاده.........اینها که چون رسانه ای بوده میبینیم...........:sigh:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • اضافه کردن...