رفتن به مطلب

9 كاری كه مردها در یک رابطه زناشویی باید بدانند!


ارسال های توصیه شده

بهتر است كه اولین روز آشنایی با همسرتان را فراموش نكنید. مشتاق به نگه داشتن رابطه با همسرتان باشید. شاید نیاز باشد هرازگاهی اولین روز آشنایی‌تان را با هم مرور كنید و یادی از گذشته‌ها كنید.

*مهارت داشتن در رابطه جنسی

تنها 30 درصد از زنان از طریق مقاربت جنسی به اوج لذت جنسی می‌رسند. اگر می‌خواهید زندگی زناشویی موفقی داشته باشید بهتر است بدانید از چه راهی می‌توانید اوج لذت جنسی را در همسرتان افزایش دهید و رابطه موفقی داشته باشید. داشتن رابطه‌ای خوب و موفق تاثیر بسزایی در زندگی زناشویی دارید.

* نحوه دست دادن شما

می‌توانید با دست دادن به طرف مقابل خود در یك جلسه مهم یا با فردی كه برای اولین بار با آنها ملاقات می‌كنید، مطالب زیادی را به طرف مقابلتان بگویید. به عبارت ساده‌تر برداشت اول از شخصیت شما، به نوعی با دست دادنتان در ذهن فرد نقش می‌بندد. در واقع مهارت در این كار به نوعی با اعتبار و بهبود كسب و كار شما رابطه دارد.

 

* پس‌انداز كردن

نیازی نیست كه مدام به شما تذكر داده شود كه با پول‌هایتان چه می‌كنید. شما باید مدیریت كافی برای درآمدتان داشته باشید و بتوانید مقداری از درآمد ماهیانه‌تان را پس‌انداز كنید. حتی اگر نخواهید این مبلغ را در بانك نگهداری كنید.

 

*اطلاعاتی درخصوص عكس انداختن

این روزها دیگر هیچ بهانه‌ای برای اینكه چرا صحنه‌های جالب و دوست‌داشتنی زندگی‌تان را ثبت نمی‌كنید، ندارید. حتی با در دست داشتن گوشی همراه یا دوربین می‌توان تصاویری را كه برایتان لذت‌بخش است، ثبت كنید. بهتر است درخصوص نحوه كار كردن با دوربین‌ها اطلاعاتی داشته باشید و مانند یك آماتور رفتار نكنید.

 

* درست كردن آتش

داشتن برخی مهارت‌ها برای سفرهای تابستانی و پیكنیك رفتن امری ضروری است. شاید در یك مسافرت به جنگلی بروید كه نیاز باشد خودتان آتش را فراهم كنید یا اینكه چادر بزنید پس بهتر است نحوه چادرزدن و جمع كردن آن و همچنین روشن كردن آتش زمانی كه دسترسی به كبریت یا هر نوع مواد آتش‌زایی را ندارید، بیاموزید.

 

*مهارت در نحوه بیان

مهارت صحبت كردن، نحوه بیان و آوردن استدلال نقش مهمی در روابط دارد. شما می‌توانید با بیانی شیرین مشكلات را به راحتی حل كنید. با مهارت در این كار به راحتی می‌توانید مشكلات مربوط را با مدیرتان در میان بگذارید یا اینكه با استدلالی صحیح می‌توانید مدیرتان را برای كاری كه انجام داده‌اید، قانع كنید. بهتر است بدانید مهارت در این كار در ارتقای شما به مراحل بهتر تاثیرگذار است.

 

*فراموش نكردن اولین روز آشنایی

بهتر است كه اولین روز آشنایی با همسرتان را فراموش نكنید. مشتاق به نگه داشتن رابطه با همسرتان باشید. شاید نیاز باشد هرازگاهی اولین روز آشنایی‌تان را با هم مرور كنید و یادی از گذشته‌ها كنید.

 

*داشتن تمركز و انرژی

بهتر است كه شب‌ها سر موقع به رختخواب بروید تا خواب كافی داشته باشید. كم‌توجهی به این مساله باعث می‌شود كه سرموقع به سركارتان نروید و در طول روز در محیط كار فردی خواب‌آلود و كم‌انرژی باشید. به علاوه ممكن است تمركز كافی روی كارهایتان نداشته باشید. پس بهتر است با برنامه‌ریزی دقیقی سروقت بخوابید و انرژی لازم را برای شروع روز داشته باشید.

 

*انتخاب لباس مناسب

دانستن اینكه چه نوع لباسی را در در چه مكانی بپوشید حاكی از دقت و مهارت شما در این مساله است. در انتخاب رنگ جورابتان كه همرنگ شلوارتان باشد، دقت كنید. همچنین انتخاب كفشی مناسب با لباس‌، انتخاب پیراهن با رنگ مناسب كه متناسب با كت و شلوار باشد و انتخاب كروات و كمربند از نكات ریزی است كه باید به آن توجه شود. شما می‌توانید با انتخابی درست پوشش مناسبی داشته باشید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...