رفتن به مطلب

بهترین روش ها برای لاغری


ارسال های توصیه شده

72865.jpg

لاغر شدن برای زیبایی و به دست آوردن اندامی زیبا با روشی متناسب: با استفاده از روشی متعادل، مبارزه ای نه چندان سخت و نتیجه ای مطلوب خواهید داشت.

لاغر شدن برای زیبایی و به دست آوردن اندامی زیبا با روشی متناسب: با استفاده از روشی متعادل، مبارزه ای نه چندان سخت و نتیجه ای مطلوب خواهید داشت.

 

رژیم های لاغری

رژیم های کم کالری اغلب برای کسانی مناسب اند که باید مقدار زیادی وزن کم کنند که این اضافه وزن نیز ناشی از تغذیۀ پرکالری و کم تحرکی است و ضمناً چربی های اضافی در تمام بدنشان پخش شده است (نه برای کسانی که چاقی موضعی دارند).

 

نکته ای دیگر: می توانید به رژیم های لاغری مراجعه کنید البته با تجویز متخصص تغذیه نه خود درمانی.

 

ورزش

ورزش می تواند در کنار یک رژیم غذایی چربی ها را سریع تر آب کند. همچنین سختی و دشواری رژیم را هم کم می کند: زیرا وقتی که شما چربی های بیشتری می سوزانید می توانید از یک رژیم راحت تر استفاده کنید.

 

ضربه های پنهانی شما

- پیگری رژیمی که مناسب سبک و وضعیت زندگی شماست و توسط یک کارشناس یا متخصص تغذیه طراحی شده، استفاده از داروهای تجویزی پزشک و خودداری از مصرف غذاهای بی کیفیت.

 

- استفاده از خدمات یک مربی شخصی ( که در باشگاه های بدن سازی و یا مراکز لاغری حضور دارند) و یا تقویت انگیزه از طریق پیوستن به گروه ها ( مثلاً گروهی که توسط وایت واچرز تشکیل شده است)

 

بهترین روش ها برای به دست آوردن اندامی متناسب و زیبا

 

ورزش

ورزش اندام شما را شکل می دهد و ظاهر مناسبی ایجاد می کند! اگر شما برای حالت دادن به بدنتان ورزش می کنید ،بهتر است تمرین هایی خاص انجام دهید به طور مثال ورزش های عضله ساز در باشگاه های بدن سازی. اگر تمایل دارید که ماهیچه هایتان آب شوند، بهتر است تمرین های استقامتی (مانند دو، پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا و ...) را هر روز 30 دقیقه انجام دهید.

 

استقامت

برای به دست آوردن اندامی زیبا لزوماً نیازی به ورزش های بسیار سخت نیست. حدوداً 30 دقیقه ورزش برای شروع آب شدن ذخیره های چربی لازم است.

 

نکته ای دیگر: یک ورزشکار که متابولیسم مناسبی دارد، یعنی در زمان استراحت چربی زیادی می سوزاند، شانس بسیار زیادی برای داشتن اندامی مناسب دارد.

 

ضربه های پنهانی شما

برای داشتن اندامی زنانه : عضله سازی و حرکات کششی را جایگزین ورزش های استقامتی کنید.

 

- اگر کمبود وقت دارید از پاور پلت (Power Plate ) استفاده کنید .

این تختۀ لرزان، که بر روی آن حرکات خاصی انجام می شود ، به واسطۀ لرزش هایش ماهیچه ها را به شدت به حرکت درمی آورد. یک ساعت کار با پاورپلت معادل یک ساعت تمرین عضله سازی در سالن است.

 

شدت آب شدن ذخیره های چربی تان را با کپسول های فعال افزایش دهید. این کپسول ها کمی متابولیسم بدن را بالا می برند.

لینک به دیدگاه
  • 10 سال بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...