رفتن به مطلب

معرفی گوشی I9003 Galaxy SL سامسونگ


Arpak

ارسال های توصیه شده

500_369.jpg

موبنا- گوشی I9003 Galaxy SL سامسونگ از ماه فوریه سال 2011 میلادی به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده است.

 

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی 131 گرمی در ابعاد 123.7 در 10.6 در 64.2 میلیمتری ساخته شده است و در مجموعه بعد از سری های Galaxy S قرار دارد.

گوشی I9003 Galaxy SL یک گوشی نسبتا بزرگ است و با وجود صفحه نمایش چهار اینچی نمی توانست اندازه کوچکتری داشته باشد اما از آنجایی که قطر گوشی 10.66 میلی متر است به راحتی می توان آن را در جیب قرار داد.

این گوشی نسبت به Galaxy S اورجینال استحکام بیشتری دارد و به اندازه کافی مقاوم است.

ظاهر و طراحی این گوشی تفاوت زیادی با Galaxy S اورجینال ندارد؛ نبود صفحه نمایش SuperAMOLED در قاب جلو و طراحی نقطه چین قاب پشت از مواردی است که تفاوت ایجاد می کند.

کلید قفل صفحه نمایش و پاور در طرف راست گوشی وجود دارد. دکمه پاور در Galaxy اورجینال بعنوان کلید دیافراگم در نرم افزار دوربین استفاده می شد.

یک پوشش کشویی کوچک در بالای گوشی مشاهده می شود که پورت microUSB را می پوشاند.

سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری نزدیک آن قرار دارد که بدون پوشش محافظ است.

محل کارت حافظه microSD زیر درب باتری است اما امکان جابجایی آن در زمان روشن بودن گوشی وجود دارد.

حافظه داخلی این گوشی جدید سامسونگ توسط مموری کارت تا 32 گیگابایت ارتقا می یابد.

باتری Li-Ion نیز دارای توان 1650 میلی آمپری است که در هنگام مکالمه مداوم تا 15 ساعت و در حالت استندبای 610 ساعت کار می کند.

صفحه نمایش Super Clear LCD این گوشی در مقایسه با SuperAMOLED در Galaxy S اورجینال روشنایی و شفافیت بهتری دارد اما کنتراست آن پایین تر است و همچنین میزان خوانایی آن زیر نور خورشید نیز کمتر است.

گوشی I9003 Galaxy SL سامسونگ به نسخه 2.2 (Froyo) آندروید با منوی Touchwiz مجهز است.

I9003 Galaxy SL دارای یک صندوق پستی یکپارچه نیز است که تمامی ایمیل ها را با هم در یک پوشه ارائه می دهد ، بنابراین نیاز نیست که برای یک پیام جدید همه پوشه ها را بررسی کنید. این ویژگی در صورت داشتن تعداد زیادی حساب ایمیل ، سودمند است.

گوشی Galaxy SL سامسونگ از نرم افزار پخش موسیقی Touchwiz استفاده می کند.

منوی این نرم افزار دارای چندین tab برای گزینه های تفکیک است که شامل Playlist فعلی ، تمامی تراک ها ، Playlists و آلبوم ها ، خوانندگان و آهنگسازان است.

این گوشی دارای یک دوربین پنج مگاپیکسلی است که فاقد فلاش و کلید دیافراگم می باشد. منوی دوربین ، استاندارد سامسونگ است که به راحتی با انگشت می توان در آن مرور کرد. منوی دوربین حالت های عکسبرداری و صحنه را ارائه می دهد. Geotagging و تشخیص چهره و لبخند نیز فراهم شده است. Galaxy SL سامسونگ کلید اختصاصی دیافراگم ندارد و کاربر باید از کلید مجازی دیافراگم که بطور نیمه نیز قابل فشار دادن نیست استفاده کند. اگرچه پس از کمی استفاده به آن عادت می کنید.

در همین حال دوربین در وضوح 720p در 30fps فیلمبرداری می کند.

گوشی I9003 Galaxy SL سامسونگ دارای گالری Froyo است و با نسخه تغییر یافته Touchwiz همراه نمی باشد. گالری دارای کارایی عالی ، نمای سه بعدی و جلوه های ویژه انتقال است اما فقط نسخه کوچک شده تصاویر را نشان می دهد. تصاویر و ویدئوهای موجود در پوشه های مختلف در زیر گالری های متفاوت ظاهر می شوند که بطور اتوماتیک نام پوشه را بخود می گیرد و از این نظر مانند یک File manager کار می کند.

این گوشی از گزینه های ارتباطی کاملی برخوردار است و از چهار باند GSM/GPRS/EDGE و سه باند HSPA با حداکثر سرعت دانلود 7.2Mbps و سرعت آپلود 5.76Mbps پشتیبانی می کند.

از گزینه های ارتباط محلی این گوشی می توان به Wi-Fi ، بلوتوث 3.0 با A2DP و USB 2.0 اشاره کرد. منوی USB ، استاندارد microUSB است که پیدا کردن یک کابل مناسب را آسان تر می کند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...