رفتن به مطلب

طرح تولید گوشی‌های داخلی با شکست همراه می شود


ارسال های توصیه شده

موبنا- به ا عتقاد یک کارشناس به دلیل قاچاق بالای تلفن همراه هرگونه طرح تولید برند گوشی تلفن همراه در کشور با شکست روبرو می شود.

 

"حمید رضا منجی " در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: طرح تولید داخل تا کنون به دلیل گستردگی قاچاق گوشی تلفن همراه با موفقیت خاصی به همراه نبوده است چرا که به دلیل عرضه جدیدترین مدل های صاحب نام خارجی دیگر جایی برای تمایل مشتریان برای گوشی های ایرانی باقی نمی ماند.

وی افزود: طرح تولید برند های معتبر جهان چندی پیش در کشور مطرح شد ولی به دلیل مشکل قاچاق بالای گوشی این طرح بدون نتیجه باقی ماند.

وی با اشاره به طرح سرمایه گذاری برند های خارجی در داخل کشور، اظهار داشت: به دلیل قاچاق بالای تلفن همراه هر گونه طرح سرمایه گذاری برند های خارجی در داخل کشور با مشکل روبرو خواهد بود و یکی از دلایل شکست اجرای این طرح همین امر است.

منجی قاچاق برندهای معروف جهانی را بیش از برندهای دیگر عنوان کرد و افزود: یکی از دلایل تولید گوشی هیوندایی در داخل کشور نبود قاچاق این گوشی در بازار بود اما متاسفانه این برند تا کنون نتوانسته مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...