رفتن به مطلب

نقش تصويرهاي ذهني در موفقيت


ارسال های توصیه شده

نقش تصويرهاي ذهني در موفقيت .... :a030:

 

همه تصويرسازي‌هاي ذهني شما براي ايجاد ارتباط با خود و ديگران به صور مختلف؛ ابراز احساسات و كليه ارتباطات ميان‌فردي و اجتماعي، در واقع نقش‌هايي است...

 

هرفكرخوب، كلمه و عبارت دلنشين و هراحساس و عمل نيك و محبت‌آميز، همه محمل و هدايت‌كننده وضعيت فعلي و جهت‌گيري "بودن" شما به سوي افق‌ها وچشم‌اندازهاي جديد و تازه است

 

به عبارتي، همه تصويرسازي‌هاي ذهني شما براي ايجاد ارتباط با خود و ديگران به صور مختلف؛ ابراز احساسات و كليه ارتباطات ميان‌فردي و اجتماعي، در واقع نقش‌هايي است كه خودتان آگاهانه و يا ناخودآگاه برقالي شفاف وجودتان به تصويرمي‌كشيد.

 

پس اگرامروز اين گل‌ها پلاسيده، بي‌آب و رنگ و آويزانند و همه چيز بوي تكرار و كهنگي و درماندگي مي‌دهد و خلاصه بدجوري يخ زده‌ايد...ترديد نكنيد كه خود نقش اول را داريد.

 

مراقب باشيد كه سريع بايد يخ‌شكن‌هاي مناسب پيدا كنيد چرا كه اين يخ‌ها ازنوع معمولي‌اش نيستند كه به خودي خود آب شوند، بايد راه‌ها و وسايلي براي ذوب‌كردنش تدارك ديده باشيد كه بهرحال قابل دسترسي باشند و تازه، نه تنها خودشان آب نمي‌شوند؛ بلكه با گذشت زمان، هرچه محكم‌تر شده و شكستن و ذوب‌كردن آنها سخت‌ترمي‌شود.

 

واقعيت اين است همان قدركه شما به رفتار و گفتارخوب و دلنشين روي مي‌آوريد و بيشتر بر ديدن زيبايي‌ها و لطافت‌هاي انساني تاكيد داريد و تحرك و پويايي‌تان را بالاتر مي‌بريد؛ زندگي و دنياي جديدي در برابر شما ظاهر مي‌شود كه سرشاراز راه‌هاي متنوع براي رشد و حركت به سوي افق‌هايي‌است كه شايد قبلا غيرقابل دسترسي به نظرمي‌رسيد.

 

مي‌دانيد هيچ محدوديتي براي افزايش تحرك شما نيست، زيرا هيچ محدوديتي براي آنكه شما بتوانيد افكارخوب را دنبال كنيد و يا با كلمات و عبارت‌هاي دلنشين و محبت‌آميز صحبت كنيد، وجود ندارد.

 

اين نوع نگاه و رفتارباعث مي‌شود كه نه تنها بتوانيد زندگي خودتان را دگرگون كنيد بلكه قادرخواهيد بود بررشد و پويايي زندگي ديگران نيز تاثيرجدي و قابل توجه داشته باشيد.

 

انرژي تحرك مثبت شما، مانند سنگي كه وقتي داخل آبي انداخته مي‌شود و موج ايجاد مي‌كند؛ سياره ما و هرموجود زنده‌اي كه درحال زندگي برروي آن است را تحت تاثيرقرارمي‌دهد. به عبارتي، هرچقدر شما به افق‌هاي بلندتري دست يابيد، درواقع دنيايي را حركت داده و با خودتان بالا خواهيد كشيد.

 

بنابراين نقش تصويرسازي‌هاي ذهني خود را كه منجربه رفتارو بيان متفاوت مي‌شوند؛ جدي بگيريد تا رويدادهاي زندگي آن گونه كه علاقه‌منديد رخ نشان دهند

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...