رفتن به مطلب

هشدار به کاربران گوشی‌های هوشمند برای استفاده از Wi-Fi


ارسال های توصیه شده

پایگاه خبرگزاری موبایلستان به نقل از موبنا - کارشناسان امنیتی به کاربران گوشی های هوشمند در مورد استفاده از سرویس های Wi-Fi هشدار دادند.

 

به گزارش اخبار خارجی موبنا، کارشناسان امنیتی به کاربران گوشی های هوشمند هشدار داده اند که ممکن است استفاده از سرویس های شبکه Wi-Fi باعث سرقت رفتن اطلاعات شخصی و فایل های ذخیره شده بر روی گوشی آنها شود.

بر اساس این گزارش، حدود دو سوم یا 65 درصد کاربران گوشی های هوشمند با استفاده از گوشی هوشمندشان ایمیل ارسال می کنند و ایمیل های دریافتی را بر روی گوشی هوشمندشان ذخیره می کنند حتی اگر این ایمیل ها محتوی اطلاعات حساسی همچون اطلاعات کارت اعتباری از فروشگاه های آنلاین باشد.

براین اساس گزارش شده که بیش از نیمی از کاربران گوشی های هوشمند یا 53 درصد کاربران به سایت های شبکه اجتماعی از طریق تلفن همراهشان دسترسی دارند.

کاربران در این اکانت ها اطلاعاتی همچون نام، تاریخ تولد و دیگر اطلاعاتشان را ذخیره می کنند، برای دسترسی به این شبکه ها از رمز عبور استفاده می کنند و نیز به بانک های آنلاین و دیگر اکانت ها دسترسی می یابند که همه محتوی اطلاعات مهمی هستند.

بر اساس این گزارش، یک سوم یا 29 درصد کاربران گوشی های هوشمند از اتصالات Wi-Fi بهره می برد که از این تعداد یک پنجم به کاربرد این سرویس ها برای بانکداری آنلاین می پردازند و بنابراین پین کد و رمز عبور وارد می کنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...