رفتن به مطلب

نرم افزار Ashampoo Home Designer v1.0.0.7086


ارسال های توصیه شده

شاید پیش آمده هریک از ما خواسته ایم طرحی از یک اتاق یا خانه ای را طراحی کنیم و شاید هم اگر بتوانیم آن طرح را برای خود پیاده نمائیم اما تا به حال از پس آن برنیامده ایم. شاید نرم افزارهایی که در این زمینه موجودند آنقدر حرفه ای بوده اند که ما نتوانسته ایم به واسطه دانش نسبتا کمی که در رابطه با این گونه نرم افزارها داریم طرح خود را آنطور که شایسته است طراحی کنیم. شاید Autocad در این زمینه بی نظیر باشد اما به طبع کار کردن با این نرم افزار هم برای کاربران عادی فوق العاده دشوار است. اما نرم افزاری که در این مطلب با آن آشنا خواهید شد هرچند امکانات Autocad را ندارد اما استفاده از آن به مراتب آسان تر بوده و کاربران معمولی هم می توانند با کمی حوصله آنچه را در ذهن خود می پرورانند به یک نقشه دیجیتالی تبدیل کنند.

Ashampoo Home Designer نام نرم افزاریست که توانایی طراحی انواع نقشه های ساختمانی را دارد. اولین نسخه از این نرم افزار که به تازگی ارائه شده است توانایی خلق نقشه هایی از اتاق ها و منازل را دارد به طوری که می توان نقشه کشی را با این ابزار به صورت نیمه حرفه ای هم دنبال کرد. این ابزار ساده قابلیت های جالبی از جمله سه بعدی سازی تصاویر را دارد که برای کاربران عادی می تواند فوق العاده جذاب باشد. کار کردن و طراحی با این ابزار بسیار آسان تر بوده و کمی وقت لازم است که تا هرکاربری بتواند سلیقه خود را در رابطه با طراحی های داخلی به نمایش درآورد.

استفاده از انواع Object هایی که در ساختمان ها استفاده می شوند و نوار تولباری که برای آن ها در نرم افزار تعبیه شده است کار را فوق العاده سریع و البته آسان تر می کند. استفاده از انواع فرمت ها در خروجی هم کمک زیادی در چاپ و استفاده از طرح و نقشه در جاهای مختلف می کند. چرخش تصاویر به صورت دو بعدی و سه بعدی و از جهات مختلف هم از دیگر خصوصیات مهمی هستند که در Ashampoo Home Designer به چشم می خورند. اما یک قابلیت و امکان جالب یعنی امکان لایه بندی برای خلق نقشه ها هم بسیار مورد توجه کاربران قرار می گیرد ؛ این قابلیت در طراحی ها و ساده تر شدن کار نقش مهمی را ایفا می کند.

 

Ashampoo_Home_Designer.jpg

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Home Designer v1.0.0.7086 :

- واسط کاربری ساده نرم افزار

- استفاده آسان از نرم افزار

- امکان طراحی های دو بعدی و سه بعدی

- قابلیت نمایش و چرخش تصاویر به صورت دو بعدی و سه بعدی

- قابلیت ذخیره سازی با فرمت های مختلف

- امکان پرینت در اندازه های مختلف

- حجم مناسب نسبت به قابلیت مهم نرم افزار

- وجود امکانات فراوان در طراحی های ساختمانی

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

- و ...

 

طريقه فعالسازي : ابتدا فایل های موجود در پوشه کرک را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و سپس Patch را اجرا کرده تا نرم افزار Patch شود. با اجرای کیجن سریال تولید شده را در نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار به صورت کامل کرک شود.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

پسورد فايل زيپ :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...