رفتن به مطلب

اقبال گوشی Vivaz سونی‌اریکسون در بازار


ارسال های توصیه شده

موبنا- گوشی Vivaz سونی اریکسون توانست با امکانات بالا میزان بالایی از تقاضای مشتریان را به خود اختصاص دهد.

 

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات بالای این گوشی از جمله دلایل اصلی است که باعث شده تا تقاضا برای این گوشی بالا باشد.

گوشی Vivaz سونی اریکسون که به دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی مجهز است توانسته مورد خرید بیشتر مشتریان این برند قرار گیرد.

هم اکنون این گوشی با گارانتی رسمی به بهای 295 هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.

این گوشی از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دلیل برخورداری از قیمت بالا با استقبال چندانی از سوی مشتریان روبرو نشد اما با گذشت زمان و کاهش قیمت چشمگیر گوشی Vivaz سونی اریکسون میزان تقاضا برای این مدل بالا رفت.

این گوشی 97 گرمی که در ابعاد 5/12 در 7/51 در 107 میلیمتر ساخته شده است، مجهز به دوربین هشت مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری در وضوح 720p با کانون اتوماتیک است.

یک تلفن همراه هوشمند با پردازشگر 720MHZ و صفحه نمایش لمسی بزرگ است. این امکانات در اندازه کوچکتر از ترکیب یک دوربین و گوشی فراهم شده است.

این گوشی پنجمین نسخه سری 60 سیمبین است که به صورت یک گوشی صفحه لمسی با قابلیت فیلمبرداری در وضوح HD و سه دکمه در زیر صفحه نمایش است.

یعنی کلید منو میان دو کلید تماس قرار دارد. گوشی Vivaz سونی اریکسون شباهت زیادی به Satio دارد. بالا و پایین گوشی دارای انحنا است.

سوکت صوتی 3.5 میلیمتری ، پورت microUSB و بلندگو در طرف چپ گوشی قرار دارد.

پورت microUSB دارای یک پوشش پلاستیکی است.

پلاستیک مشکی اطراف صفحه نمایش و خود صفحه نمایش اثر انگشت را نشان می دهند. قاب پشت گوشی نیز براق است. کناره های گوشی به رنگ آبی نفتی است که با تکان دادن گوشی ، نور را بسیار جالب منعکس می کند.

حافظه داخلی 75 مگابایتی این گوشی با مموری کارت microSD TransFlash تا 16 گیگابایت ارتقا می یابد.

بخش عمده قاب جلو گوشی با صفحه نمایش لمسی 2/3 اینچی در بر گرفته شده که وضوح آن 640 در 360 پیکسل است. این صفحه نمایش از تکنولوژی مقاومتی استفاده می کند و حداکثر 16 میلیون رنگ را نشان می دهد که از مزایای گوشی محسوب می شود. صفحه نمایش TFT در Vivaz از کیفیت تصویر و کنتراست خوب برخوردار است.

Vivaz دارای یک ضبط اختصاصی برای پیام صوتی است که مانند نسخه 3.2 سری 60 سیمبین می توان پیام را در همان لحظه ضبط کرد یا از یک کلیپ صوتی از حافظه گوشی استفاده کرد.

گوشی Vivaz دارای نرم افزار واکمن برای پخش موسیقی است اگرچه طراحی این نرم افزار چندان جذاب نیست. مانند سایر بخش های منو Media از شتاب سنج در این قسمت نیز برای چرخش اتوماتیک صفحه نمایش استفاده می شود. نرم افزار پخش موسیقی آن ..... کردن مرحله به مرحله تراک ها را ارائه می *دهد.

Vivaz از چهار باند GSM و EDGE و نسل سوم پشتیبانی می کند.

سرعت داده در این مدل سونی اریکسون حداکثر به 10.2Mbps HSDPA و 2Mpbs HSUPA می رسد. از گزینه های ارتباطی گوشی می توان به بلوتوث دو با Wi-Fi ، A2DP با پشتیبانی DLNA و پورتMicroUSB اشاره کرد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...