رفتن به مطلب

موتورولا با xoom در اندیشه نابودی آی‌پد اپل!


Fahim

ارسال های توصیه شده

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری فرانسه، به نظر می‌رسد نمایشگاه فناوری امسال جولانگاه تابلت‌ها باشد چرا که شرکت موتورولا با عرضه تابلت خود با نام تجاریXOOM و با سیستم عامل آندروید نسخه ۲٫۴ لانه زنبوری، این جدال را آغاز کرد.

این تابلت که دارای صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی است به صورت تقریبی اندازه تابلت شرکت اپل است و قرار است از ماه آوریل به فروشگاه‌های جهانی راه پیدا کند.

سانجی‌چو یکی از مدیران ارشد موتورولا در این مورد گفت:”سیستم عامل این تابلت آندروید لانه زنبوری است که در حال گسترش سریع بر روی تلفن‌های همراه و تابلت‌ها در سال جاری میلادی خواهد بود و ما بر روی موفقیت این تابلت بسیار امیدواریم”.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

از مشخصات این تابلت که در دو نسخه۳G و۳G قابل ارتقاء به۴G روانه بازار خواهد شد، می‌توان به پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی، پخش فایل‌های ویدویی۱۰۸۰P با خروجیHDMI و دو دوربین، یکی در جلو با کیفیت ۲ مگاپیکسلی و دیگری در پشت با کیفیت ۵ مگاپیکسل، اشاره کرد و در ضمن چیپست گرافیکی این تابلت نیز تگرا ۲ شرکت انویدیا اعلام شده است.

از مهمترین ویژگی‌هایCES امسال این است که انتظار می‌رود در حدود ۱۰۰ شرکت تابلت‌های خود را معرفی کنند که اکثریت قریب به اتفاق آنان دارای سیستم عامل آندروید ۳ خواهند بود و در ضمن در حدود ۲۶۰۰ گجت جدید دیجیتالی نیز در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...