رفتن به مطلب

چینی‌ها گوشی‌های ایرانی را هم کپی کردند!


ارسال های توصیه شده

بازار گوشی تلفن همراه به گفته رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباط همراه اروند گویا به تازگی شاهد ورود گوشی‌های چینی مشابه گوشی‌های تولید شده در داخل کشور است که عرضه گسترده این گوشی‌های تقلبی می تواند ضرر سنگینی به صنعت داخلی وارد کند. رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباط همراه اروند گویا که تولیدکننده گوشی‌های GLX در ایران است در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: طی چند روز اخیر گوشی‌های تقلبی چینی با کیفیت بسیار پایین نسبت به گوشی‌های ایرانی GLX در بازار عرضه شده اند.

عبدالرضا مریداوی با بیان اینکه گوشی‌های CLX تنها از لحاظ شکل ظاهری مشابه گوشی‌های ایرانی GLX هستند اظهار داشت: این گوشی‌ها با قیمت پایین تری از گوشی‌های ملی عرضه می شوند.

 

564432_orig.jpg

 

وی با تاکید بر اینکه مارک و برند این گوشی‌ها دقیقا مشابه گوشی‌های GLX کپی شده است تصریح کرد: این اتفاق یپامدهای بسیار منفی و ناخوشایندی را در بازار و صنعت تولید داخل به همراه خواهد داشت چرا که مشتریان به دلیل شباهت زیاد این نوع گوشی‌ها با GLX آن را خریداری کرده و پس از مدت کوتاهی متوجه بی کیفیی این گوشی‌ها می شوند.

 

مریداوی با هشدار به خریداران گوشی و تاکید بر اینکه نباید فریب شباهت ظاهری این گوشی‌های چینی را با نمونه ایرانی آن بخورند ادامه داد: استمرار عرضه گسترده این گوشی‌های تقلبی چینی ضربه بسیار سنگینی به صنعت تولید داخل و گوشی ملی وارد می آورد.

 

مریداوی پیش از این گفته بود که با راه اندازی فاز جدید خط تولید گوشی های کاملا ایرانی GLX نیاز سالانه کشور برای سه میلیون گوشی فراهم خواهد شد.

 

خط تولید انبوه گوشیهای تمام ایرانی "جی ال ایکس" از حدود دو سال پیش در کشور راه اندازی شده و به گفته مسئولان این شرکت با راه اندازی این خط تولید، توان تولید گوشی موبایل مانند دیگر شرکتهای صاحب برند در ایران ایجاد شده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...