رفتن به مطلب

STK500 (پروگرامر پارالل avr)


ارسال های توصیه شده

تا حالا شده فیوز بیتهای AVR هارو دست کاری کنید؟ شده مد سریال پروگرامینگشو از کار بندازین؟ یا شده نوع کلاک ورودی رو اشتباه تنظیم کنین ؟ اگه این کارو کرده باشین حتما می دونین که دیگه آی سی تون رو نمی تونین پروگرام کنین البته فقط به صورت سریال ولی به صورت پارالل می شه پروگرامش کرد اما معمولا پروگرامرش رو نمی تونین پیدا کنین این یه پروگرامر پارالل که زحمتش رو آقای Behnam-AVR کشیدن و تو ضیحات خودشون رو تو ادامه مطلب می تونین ببینین

 

این نقشه کاملا تست شده و همونطور که میبینید عکسشو هم کنارش زدم که هم میتونه به صرت ISP و هم به صورت PARALEL HIGH VOLTAGE پروگرام کنه پس از ساخت مدار فایل STK500.ebn رو روی ATMEGA8535 پروگرام کنید پس از هر بار پروگرام کردن سیستم باید RESET بشه .

بهترین ولتاژ 14 ولته که روی رگولاتورها کمترین توان تلف بشه و ضمنا موقع طراحی برد یادتون باشه که LM7805 باید حتما روی هیت سینک سوار بشه یا اینکه اگه از قطعات SMD استفاده می کنید حتما روی سطح بزرگی از مس قرار بدین تا بتونه گرماشو دفع کنه چون طبق محاسبات چیزی در حدود 1 وات توان باید توی رگولاتور تلف بشه .

این لینک ها رو هم ببینید

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...