رفتن به مطلب

آغاز مرحله جدید عرضه گوشی به همراه سیم‌كارت از دی‌ماه


ارسال های توصیه شده

سرپرست اداره كل بازاریابی همراه اول گفت: تا پیش از دهه فجر و در دی ماه لیست برندهای جدید همكار همراه اول در طرح باندلینگ (بسته گوشی به همراه سیم‌كارت) اعلام می‌شود.

 

سرپرست اداره كل بازاریابی همراه اول گفت: تا پیش از دهه فجر و در دی ماه لیست برندهای جدید همكار همراه اول در طرح باندلینگ (بسته گوشی به همراه سیم‌كارت) اعلام می‌شود.

اصغر محمدی با اشاره به مرحله جدید عرضه گوشی به همراه سیم كارت از سوی شركت ارتباطات سیار گفت: اسپانسر این كار شركت lg است تا گوشی‌های lg به همراه سیم‌كارت‌های همراه اول عرضه كند.

وی ادامه داد: در مدت نمایشگاه تله‌كام ثبت‌نام از علاقمندان جدید این بسته انجام شد تا پس از اتمام نمایشگاه با مراجعه به فروشگاههایی كه نمایندگی محصولات lg را دارند بسته گوشی و سیم كارت خود را دریافت كنند.

سرپرست اداره كل بازاریابی همراه اول با بیان اینكه این پكیچ‌ها در دو نوع 35 و 45 هزار تومانی عرضه می‌شد، گفت: این كار در حال حاضر انجام و گوشی‌ها نیز تحویل داده می‌شوند؛ اما برای ادامه این طرح با شركت‌های دیگر نیز وارد مذاكره شده‌ایم كه چنانچه قادر به ارائه شرایط مورد نظر ما هستند، در این طرح مشاركت داده شوند.

وی در خصوص اینكه آیا امكان خرید این بسته‌ها هم اكنون و پس از نمایشگاه تله‌كام نیز وجود دارد، گفت: منتظر هستیم ببینیم مقداری كه در نمایشگاه ثبت‌نام كرده‌اند، برای تحویل گوشی‌ها مراجعه می‌كنند یا خیر.

محمدی افزود: البته تا پیش از دهه فجر از طریق سایت همراه، این امكان فراهم می‌شود كه متقاضیان هر گوشی مربوط به هر شركتی را كه می خواهند خریداری كنند و پیش از دهه فجر این كار حتما انجام خواهد ‌شد.

سرپرست اداره بازاریابی شركت ارتباطات سیار افزود: تا پیش از دهه فجر و در دی‌ماه آدرس تمامی فروشگاههایی كه باندلینگ گوشی (بسته گوشی به همراه سیم‌كارت) را انجام می‌دهند به روی سایت همراه اول قرار داده می‌شود.

محمدی در خصوص اینكه مذاكره با چه برندهایی انجام شده است، گفت: برای شركت‌های دیگر فراخوان شده است و ما آمادگی خود را اعلام كرده ایم كه اگر شركت‌های دیگر نیز بخواهند می‌توانند وارد این عرصه شوند؛ اما برندهای دیگر هنوز نهایی نشده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...