رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

لینک های معیوب ظرف چندروز اینده بروزرسانی خواهند شد

منتظر فعالیت سازنده شما دوستان گرامی درزمینه مهندسی نت هستیم

موفق باشیم:icon_gol:

لینک به دیدگاه
  • پاسخ 62
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

پایش وضعیت ماشین های دوار الکتریکی مراقبت وضعیت ماشینهای دوارالکتریکی بوسیله آنالیز جریان درشرکت فولاد مبارکه

 

 

چکیده

با توجه به جايگاه ماشينهاي دوار الكتريكي درمراكز صنعتي ، نگهداري و تعميرات اين دسته از تجهيزات الكتريكي از اهميت بسزائي برخورد ار است . نگهداري اصولي و تعميرات پيشگويانه اين تجهيزات نقش بسزائي در كاهش هزينه هاي تعميراتي و افزايش بهره وري مراكز صنعتي ايفا مي كنند .يكي از تكنيكهای نگهداري وتعميرات ماشينهاي دوارالكتريكي،استفاده ازسيستمهاي مراقبت وضعيت (Condition Monitoring) ميباشد‚ كه با استفاده از تكنيكهاي مختلف اعم از آناليز ارتعاش تجهيزات ‚آناليز جريان ‚ ترموگرافی‚آناليز روغن و غيره انجام ميپذيرد.

تكنيك آناليز جريان يكي از تكنيكهائي است كه با استفاده از آن عيوبي نظير شكستگي ميله هاي روتور ‚ خارج از مركزي ‚خرابي بيرينگ و حتي نابالانسي و لقي فونداسيون قابل تشخيص است .در اين مقاله شرح مختصري در خصوص چگونگي تشخيص هر يك از اين عيوب توسط اين تكنيك ارائه و سپس نتايج حاصل از بكارگيري آن در شركت فولاد مباركه عنوان ميگردد.

متن کامل مقاله را ازلینک زیر دریافت نمایید.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

پسورد :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

الایمنت Alignment

استانداردهای هم محوری ماشین های دوار

 

دراین مقاله استانداردهای هم محوری(Alignment) ماشین های دوار با استفاده از استاندارد API RP 686 ارائه شده است که در دوبخش هم محوری پایپینگ Piping با ماشین دوار وهم محوری شافت ها امده است.

برای دانلود مقاله اموزشی الایمنت نوشته مهندس کاظمی به لینک زیر مراجعه فرمایید.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

پسورد :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

حدود ارتعاشی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

دامنه ارتعاش (جابجایی،سرعت یا شتاب) شدت خرابی یک ماشین را نشان میدهد. مشکل رایج انالیست های ارتعاش تعیین میزان قابل قبول ارتعاش برای ادامه کارکرد ماشین با یک روش مطمئن میباشد.

برای حل این مشکل ضروری است به خاطر بسپارید که باید اندازه گیری ارتعاش منظمی صورت گیرد تا خرابی ها درمراحل اولیه کشف شوند. هدف این نیست که بدانیم ماشین تا چه مقدار ارتعاش را قبل از خرابی میتواند تحمل کند

هدف بایستی به دست اوردن منحنی خصوصیات ارتعاشی باشد که بتواند مارا از تهدید خرابی اگاه کند به طوری که بتوان قبل از خرابی نسبت به ان واکنش نشان داد

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

ارائه حدود مطلقی برای ارتعاش مطلق ماشین ها امکانپذیر نیست . به همین ترتیب نمیتوان حد ثابت ارتعاشی عنوان کرد که با رسیدن به ان ماشین دچار خرابی شود. پیشرفت خرابی های مکانیکی پیچیده تر ازان است که بتوان چنین حدودی ایجاد کرد. با این حال استفاده ازارتعاش به عنوان شاخصی از شرایط ماشین امکان پذیر نیست مگر اینکه چنین خطوط راهنمایی در دسترس باشد وتجربیاتی از ارتعاش ماشین های همسان با برخی خطوط راهنمایی واقعی تهیه شده باشد.

متن کامل مقاله را درلینک زیر مطالعه فرمایید.

 

دانلود مقاله حدود ارتعاشی

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

پسورد : www.spowpowerplant.blogfa.com

لینک به دیدگاه

اورهال

 

واژه هاي overhaul و repair اغلب براي كارهاي نگهداري و تعميراتي به كار مي روند كه شرايط يك تجهيز را بهبود مي بخشند كه ممكن است به شرايط تجهيز نو برگردد يا برنگردد. در واقع overhaul اغلب به فعاليت هاي نت پيشگيرانه اطلاق مي شود در حالي كه repair به نت تجهيزي تاكيد دارد كه به حالت خرابي تعيين شده يا حدي از خرابي رسيده باشد.

Replacement بايد در مفهوم گسترده تري تفسير شود كه علاوه بر ماشين دوار و سيستم شامل تعويض قطعات و سيالات كاركرد نيز باشد. در نهايت مشكلات سازماندهي ساختار در نت ماشين هاي دوار مي باشد كه بر پارامترهاي نت دلالت دارد نظير امكانات، نيروي انساني، آموزش، و ابزار.

دوره هاي بين بازرسي وoverhaul براي ماشين هاي با سرويس تميز و غير خورنده، كه بيش از 8 سال مي تواند باشد را معمولا turnaround نامند.

يك turnaround درست شامل پيش برنامه ريزي و كارتيمي بين بخش فني، كارگاه، خريد، ايمني، بهره برداري و نيروهاي نت مي باشد علاوه بر آن همكاري با سازنده اصلي تجهيز و ديگر منابع خارجي شركت را نيز در بر مي گيرد. در مسائل خاص، مشاوره و آزمايشگاه نيز ممكن است براي بازگرداندن ماشين دوار به حالت قابل اطمينان، كاركرد نرم، و با بهره وری لازم باشد.

متن کامل مقاله را ازلینک زیر دانلود نمایید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

پسورد : http://www.noandishaan.com

لینک به دیدگاه

ترک روتور وارتعاشات حاصل از ترک خوردگی

 

اصل اساسی هنگام گسترش ترک این است که سختی روتور درجهت عمود برجهت ترک کاهش می یابد.برای درک مسئله خط کش فولادی تختی را درنظر بگیرید.

 

با استفاده از یک نخ وزنه سنگینی را به انتهای خط کش ببندید. وقتی خط کش را میچرخانیم،هنگامیکه سطح تخت رو به بالا قرار میگیرد انحنای زیادی رخ میدهد.وقتی خط کش 90 درجه بچرخد ، لبه خط کش رو به بالا قرار میگیرد وبه سختی میتوان انحنایی را دید،بنابراین دریک دور چرخش خط کش دوبار انحنای زیادی اتفاق می افتد ودر دولحظه انحنا تقریبا صفر خواهد بود.دوانحنای زیاد درهردور چرخش باعث ایجاد ارتعاش در فرکانس 2RPM میگردد.

تحقیق از جناب مهندس کاظمی

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

پسورد :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

مهندسی نت یا مهندسی نگهداری وتعمیرات یکی از مفاهیم ارزشمند درپیوند مدیریت وخلاقیت با صنعت میباشد که نمودهای تاثیرگذاری وبهینه سازی خودرا درعملکرد فرایندهای صنعتی ، کاهش هزینه های تولید وتوزیع ونیز کاهش امار خرابی ها واز افزایش دامنه قابلیت اطمینان سیستم ها به خوبی نشان داده است.دوره های مختلف تعنیر ونگهداری سیستم ها وتجهیزات که به اشکال مختلف ومتفاوت درامریکا،ژاپن وکشورهای اروپایی اجرا ،بروزرسانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
بومی سازی وبحث شد هرکدام چالشهای مختلفی را برای عملکرد صنعتی با خود درپی داشتند.

اکنون انتخاب هوشمندانه میزان سرمایه گذاری درفرایند نگهداری وتعمیرات ومیزان اثربخشی ان درسیستم های مختلف یکی از ظرافت های عملکردی مدیران تولیدی وصاحبان صنایع میباشد.

اصول مهندسی نصب ونگهداری یکی ازمباحث مهندسی نت میباشد به بخش عملکردی ان میپردازد واعتماد اولیه سیستم تولیدی را برای ادامه روال تولید وداشتن تولیدی بهینه میسر میسازد.

درادامه مباحث اموزشی سی وپنج گانه جناب مهندس ایزدی از اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان درزمینه اصول مهندسی نصب ونگهداری به همراه فایل های تمرینی برای دانلود تقدیم حضور شما عزیزان میشود به این امید که روزی فرارسد تا باور توانستن را تجلی بخشیم.

 

 

دانلود مباحث اموزشی اصول مهندسی نصب و نگهداری

 

 

درس جلسه :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

تکالیف :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 3 هفته بعد...

دانلود مقاله با عنوان :

 

MOTOR CURRENT SIGNATURE ANALYSIS TO DETECT FAULTS IN INDUCTION MOTOR DRIVES—FUNDAMENTALS, DATA INTERPRETATION, AND INDUSTRIAL CASE HISTORIES

 

انالیز اثر جریان موتور برای تشخیص خرابی درموتورهای القائی

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

پسورد : http://www.noandishaan.com

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

دانلود جزوه اموزشی نامیزانی وبالانسینگ

 

نامیزانی و بالانسینگ

جزوه اموزشی نامیزانی وبالانسینگ درزمینه انالیز ارتعاش وبالانس تجهیزات دوار که توسط دوست واستاد گرانقدرم مهندس غلامرضا کاظمی تهیه شده است وسرفصل های ان درادامه امده است را میتوانید از لینک زیر دریافت نمایید.

 

 

مقدمه

طراحی بالانس

تئوری نابالانسی

 

نابالانسی تک وچند صفحه ای

اختلاف ثقل/بالابرنده

علل وجود عدم تعادل وزنی

انواع نابالانسی جرمی

استانداردهای بالانس

نشانه های نابالانسی

نیروی نابالانسی

فرایند بالانسینگ

انواع نابالانسی جرمی با توجه به موقعیت محور چرخش ومحور مرکزی

اماده شدن برای بالانسینگ

علل عدم موفقیت بالانس

حداکثر جرم پسماند وانتخاب اندازه وزنه ازمایشی

دور بالانسینگ

برخی قواعد پایه ای

درک اثر وزنه ازمایشی

تئوری بالانسینگ

بالانس کردن دریک دور

بالانس دوصفحه ای

مقایسه روتورهای Rigid و Flexible

بالانس کردن روتورهای یک سر ازاد

تقسیم وزنه های بالانس وترکیب وزنه های بالانس

ماشینهای بالانس

کالیبراسیون ماشین بالانس

جزوه نامیزانی وبالانسینگ را از لینک زیر دریافت نمایید

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

پسورد :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 7 ماه بعد...
  • 1 ماه بعد...

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

اموزش انلاین انالیز ارتعاشات و تعمیر و نگهداری ماشین الات

 

در سایت زیر که ایندکس سایت را به صورت فصل بندی شده در ادامه مطلب اورده ایم از الفبای انالیز ارتعاشات شروع شده وبه اصول مهندسی نت یا نگهداری وتعمیرات از دیدگاه ارتعاش سنجی پرداخته شده است.

هر مبحثی که در زمینه نگهداری و تعمیرات تجهیزات صنعتی از دیگاه انالیز ارتعاشی مورد علاقه شما باشد میتوانید از طریق فهرست انتخاب کرده وبه مطالعه بپردازید.

 

Practical Solutions to Machinery and Maintenance Vibration Problems

 

 

[h=2]INDEX[/h] [TABLE]

[TR]

[TD=width: 28%]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/TD]

[TD=width: 72%] [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [/TD]

[TD]

  1. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  2. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  3. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  4. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  5. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  6. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [/TD]

[TD]

  1. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  2. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  3. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  4. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  5. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  6. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  7. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  8. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  9. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [/TD]

[TD]

  1. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  2. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  3. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  4. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  5. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  6. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  7. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  8. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  9. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  10. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  11. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  12. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  13. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  14. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  15. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  16. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  17. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  18. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  19. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  20. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  21. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  22. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  23. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [/TD]

[TD]

  1. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  2. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  3. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  4. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  5. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]V. Unbalance[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [/TD]

[TD]

  1. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  2. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  3. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  4. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  5. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  6. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  7. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  8. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  9. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  10. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  11. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  12. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  13. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  14. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  15. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  16. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  17. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  18. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  19. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  20. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  21. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  22. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  23. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  24. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]VI. Guide for Possible Sources of Vibration Based on Frequency and Amplitude [/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [/TD]

[TD]

  1. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  2. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  3. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  4. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  5. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  6. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]VII. Misalignment[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [/TD]

[TD]

  1. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  2. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  3. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  4. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  5. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  6. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  7. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  8. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  9. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  10. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  11. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  12. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  13. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  14. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  15. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  16. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  17. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  18. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  19. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  20. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  21. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  22. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  23. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  24. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]VIII. Vibration in Bearings[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [/TD]

[TD]

  1. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  2. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  3. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  4. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  5. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  6. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  7. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  8. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  9. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  10. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  11. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  12. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]IX. Fluid Flow[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [/TD]

[TD]

  1. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  2. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  3. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  4. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]X. Gear Vibration[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [/TD]

[TD]

  1. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  2. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  3. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  4. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  5. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]XI. Beats[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [/TD]

[TD]

  1. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  2. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  3. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  4. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  5. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  6. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]XII. Low Frequency Vibration[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [/TD]

[TD]

  1. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  2. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  3. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]XIII. Additional Vibration Sources[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [/TD]

[TD]

  1. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  2. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  3. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]XIV. Mental Approach[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [/TD]

[TD]

  1. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  2. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]XV. Improvement Routines[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]

  1. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  2. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  3. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Update will place an additional chapter from this book online every month.

لینک به دیدگاه
  • 3 هفته بعد...

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

از مجموعه مقالات مهندسی نگهداری و تعمیرات تجهیزات صنعتی

 

ازمایش روغن به عنوان یکی از تکنیک های پایش وضعیت

شناسایی و کنترل فرسایش از طریق ازمایش های:

اسپکتروسکوپی AES

سنجش ذرات اهنی PQ

شمارنده ذرات PC

فروگرافی مستقیم DRF

این مقاله توسط شرکت توان کاو نت تهیه شده است.

برای دانلود مقاله پایش وضعیت روغن واشنایی با تست های روغن به لینک زیر مراجعه فرمایید:

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 1 ماه بعد...

پارامترهای موثر بر تعیین عمر روغن

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

یا ازفایل پیوست دریافت نمایید:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 3 هفته بعد...
  • 2 هفته بعد...

بررسی استراتژی های مختلف نگهداری و تعمیرات

 

[TABLE]

[TR]

[TD]برای ارزیابی و انتخاب استراتژی مناسب نگهداری و تعمیرات «نت»، ابتدا باید اهداف مؤسسات تولیدی را به عنوان معیارهای مقایسه ای تنظیم کرد. مسأله سیاست مناسب «نت» را می توان یک مسأله تصمیم گیری چند معیاره (MCDM) دانست. تولید کنندگان مختلف، ممکن است دارای اهداف «نت» متفاوتی باشند که در این میان می توان مواردی از قبیل ایمنی، هزینه، ارزش افزوده و توجیه پذیری را نام برد. به طور کلی روش های«نت» را می توان به چهار بخش عمده تقسیم نمود، که شامل «نت» عکس العملی یا اصلاحی، «نت» مبتنی بر زمان یا دوره ای، «نت» مبتنی بر شرایط و «نت» پیشگویانه می باشند. در این مقاله سعی شده است ضمن بررسی هریک از روش های فوق به مزایا و معایب آن ها پرداخته و با تشريح کامل تکنیک های پایش وضعیت، «نت» مبتنی بر شرایط را به عنوان کارآمد ترین روش به منظور ایمنی بالا و کاهش هزینه و ارتقای کیفیت و بهره وری معرفی نماییم.

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD]

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...
بررسی استراتژی های مختلف نگهداری و تعمیرات

 

[TABLE]

[TR]

[TD]برای ارزیابی و انتخاب استراتژی مناسب نگهداری و تعمیرات «نت»، ابتدا باید اهداف مؤسسات تولیدی را به عنوان معیارهای مقایسه ای تنظیم کرد. مسأله سیاست مناسب «نت» را می توان یک مسأله تصمیم گیری چند معیاره (MCDM) دانست. تولید کنندگان مختلف، ممکن است دارای اهداف «نت» متفاوتی باشند که در این میان می توان مواردی از قبیل ایمنی، هزینه، ارزش افزوده و توجیه پذیری را نام برد. به طور کلی روش های«نت» را می توان به چهار بخش عمده تقسیم نمود، که شامل «نت» عکس العملی یا اصلاحی، «نت» مبتنی بر زمان یا دوره ای، «نت» مبتنی بر شرایط و «نت» پیشگویانه می باشند. در این مقاله سعی شده است ضمن بررسی هریک از روش های فوق به مزایا و معایب آن ها پرداخته و با تشريح کامل تکنیک های پایش وضعیت، «نت» مبتنی بر شرایط را به عنوان کارآمد ترین روش به منظور ایمنی بالا و کاهش هزینه و ارتقای کیفیت و بهره وری معرفی نماییم.[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک دانلود خرابه سجاد عزیز

لینک به دیدگاه
  • 11 ماه بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • اضافه کردن...