رفتن به مطلب

افزایش رقابت آی‌پد با رایانه‌های همراه


Fahim

ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
همانطور که گوشی هوشمند آیفون پس از عرضه به بازار باعث ایجاد تحولات بزرگ در صنعت جهانی تلفن‌های همراه شد، رایانه لوحی iPad اپل نیز باعث تقویت حس رقابت بین تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی شده است.

شرکت گوگل که در حوزه جست‌‌وجو و تبلیغات اینترنتی فعالیت می‌کند به زودی رایانه لوحی جدید خود که شبیه به iPad است را وارد بازار خواهد کرد.

در این میان، شرکت نوکیا که بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن‌همراه در جهان محسوب می‌شود، از برنامه جدید خود برای ورود به بازار دستگاه‌های کتابخوان‌ الکترونیکی خبر داده است.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به نقل از نیویورک‌تایمز، شرکت مایکروسافت به عنوان بزرگترین تولیدکننده نرم‌افزار در جهان نیز از این قافله عقب نمانده و تصمیمات اخیر خود مبنی بر عرضه مدل ویژه‌ای از رایانه‌های لوحی را دنبال می‌کند. شرکت HP نیز که از بزرگترین تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی محسوب می‌شود، اقداماتی را در این زمینه انجام داده است.

این شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا در مقابل ورود رایانه لوحی iPad عکس‌العمل مناسب نشان دهند. اما باید توجه داشت که تصمیم آن‌ها برای ساخت محصول جدید با قابلیت‌های مختلف، آرزوهای آن‌ها برای تقویت محصولات اصلی خود در بازار را کمرنگ می‌کند و آن‌ها را مجبور به مواجه با انواع فناوری‌ها و مدل‌های تجاری می‌سازد.

اما تمام این رقابت‌ها می‌تواند به نفع کاربران باشد. هرچه تعداد شرکت‌های تولیدکننده رایانه‌های لوحی بیشتر شود، مدل‌های بیشتری از این محصولات با قابلیت‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. این دسته از رایانه‌های شخصی که میانگین قیمت آن‌ها در حالت کلی کمتر از ۶۰۰ دلار است، در بیشتر مواقع قابلیت‌های متفاوت و غیرمعمولی را ارایه می‌دهند که این قابلیت‌ها گویای چشم‌انداز شرکت‌های مختلف به نیازهای کاربران است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...