رفتن به مطلب

بررسی مخفیانه گوشی همسر توسط ۳۸ درصد از زوجها


ارسال های توصیه شده

بررسی مخفیانه گوشی همسر توسط ۳۸ درصد از زوجها

بر اساس بررسی جدیدی که سایت فروشگاه‌های الکترونیکی Retrevo انجام داده است، ۳۸ درصد زوج‌هایی که سن آن‌ها کمتر از ۲۵ سال است به صورت مخفیانه گوشی همسر خود را بررسی می‌کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از فارس، این اتفاق ممکن است که در اثر بی‌اعتمادی هر دو طرف به یکدیگر رخ دهد و یا اینکه ضمن داشتن اعتماد،‌ افراد به صورت مخفیانه سراغ گوشی همسر خود بروند. به هر حال دلیل این اقدام هرچه که باشد، امروزه ابزارهایی مانند گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های همراه موجود است که به زن و شوهرها در تجسس مخفیانه گوشی طرف مقابل کمک می‌کند.

 

شرکت Retrevo بررسی جدید خود برای به‌دست آوردن این نتایج را به صورت آنلاین روی هزار زن و مرد در گروه‌های سنی مختلف، با سطح درآمدهای متفاوت و در کشور آمریکا انجام داد.

 

از بین شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، ۳۸ درصد زوج‌هایی که سن آن‌ها کمتر از ۲۵ سال بود اعلام کردند که به صورت مخفیانه در گوشی طرف مقابل خود تجسس می‌کنند و در مقابل، ۳۶ درصد هم خاطرنشان کردند بدون اطلاع فرد دیگر به پست‌ الکترونیکی او یا بخش مربوط به تماس‌های گرفته شده در تلفن‌همراه سر می‌زنند. در این بررسی ۲۸ درصد تمام گروه‌های سنی به انجام اقدامات جاسوسی و مخفیانه درباره همسر خود اعتراف کردند.

 

از بین شرکت‌کنندگان در این بررسی مشخص شد که ۱۰ درصد زوج‌های جوان به صورت مخفیانه اقداماتی انجام داده‌اند که بررسی در تلفن‌همراه آن‌ها رازشان را برملا کرده است. این قبیل اقدامات در گروه سنی افراد سالخورده ۳ درصد بوده است.

 

در این بررسی همچنین مشخص شد که آقایان تمایل کمتری به بررسی مخفیانه و تجسس در گوشی همسر خود دارند، در حالی که ۳۰ درصد مردان این قبیل اقدامات مخفیانه را انجام می‌دهند، ۳۳ درصد خانم‌ها در مقابل همسران خود دست به چنین کارهایی می‌زنند.

 

 

منبع:برسام.آی آر

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...