رفتن به مطلب

رشد 145 درصدي بارگذاري برنامه‌هاي موبايلي در سال 2010


ارسال های توصیه شده

شركت تحقيقاتي ABI Research بر پايه آخرين بررسي خود اعلام كرد 2010 سالي پررونق براي بازار ابزارها و برنامه‌هاي موبايلي بوده و ارتقاء قابل ملاحظه نسبت به سال قبل را در اين زمينه تجربه شده است.

 

كارشناسان اين مركز بر اساس آخرين بررسي‌هاي خود اعلام كردند كه ميزان بارگذاري برنامه‌ها و ابزارهاي موبايلي در سال جاري ميلادي نسبت به سال 2009 تا دو برابر افزايش يافته و پس از آن، تا سال 2013 سرعت رشد اين بازار كمتر خواهد شد.

 

كاربران اين روزها برنامه‌هاي بيشتري را براي تلفن‌هاي همراه خود بارگذاري مي‌كنند، زيرا بيش از قبل گوشي‌هاي هوشمند در سراسر دنيا فروخته مي‌شود. مركز تحقيقاتي ABI اعلام كرده است كه ميزان فروش گوشي‌هاي هوشمند در سال جاري ميلادي نسبت به سال گذشته 20 درصد افزايش يافته است.

 

شركت اپل با فروشگاه اينترنتي موبايلي خود براي گوشي‌ آيفون حاكميت اين بازار را در اختيار دارد و البته فروشگاه‌هاي اينترنتي مخصوص اندرويد، ويندوز موبايل، بلك‌بري و سيمبين نيز كاربران فراواني را به سمت خود جذب كرده‌اند و به گفته "مارك بكو " از كارشناسان مركز ABI، تا پايان سال جاري بر رونق آن‌ها افزوده مي‌شود.

 

بر اساس پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته، ميزان بارگذاري برنامه‌هاي موبايلي در سال 2010 ميلادي نسبت به سال قبل 145 درصد افزايش خواهد يافت. بر اين اساس گفته مي‌شود، در حالي كه طي سال 2009 حدود 2.4 ميليارد برنامه موبايلي از اينترنت بارگذاري شده بود، تا پايان امسال 9/5 ميليارد برنامه و ابزار مخصوص تلفن‌هاي همراه از اينترنت بارگذاري خواهد شد.

 

در اين ميان، اپل همچنان بزرگترين ارايه دهنده خدمات موبايلي در جهان باقي خواهد ماند و تا پايان سال جاري 3.3 ميليارد برنامه موبايلي از فروشگاه اينترنتي آن بارگذاري خواهد شد. همچنين پيش‌يني شده است كه در سال 2010 بيش از 800 ميليون برنامه مخصوص سيستم‌عامل اندرويد گوگل از اينترنت بارگذاري شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...