رفتن به مطلب

پولدار ترین زنهای جهان


ارسال های توصیه شده

بیش از نیمی از فهرست بیست زن پولدار جهان که شخصا پولدار شده اند ، چینی هستند و میانگین دارایی آنها بیش از اپرا وینفری مجری امریکایی و جی کی رولینگ نویسنده مشهور انگلیسی است.

 

روزنامه هورون که مقر آن در شانگهای قرار دارد و اطلاعات مربوط به افراد پولدار را جمع آوری می کند اعلام کرد سه زن نخست این فهرست چینی هستند که در راس آنها ژانگ این مشهور به ملکه بازیافت قرار دارد که دارایی شخصی وی پنج میلیارد و ششصد میلیون دلار است.

 

از بیست زن پولدار جهان، یازده نفر چینی هستند که دارایی میانگین آنها حدود دو میلیارد و ششصد میلیون دلار است این درحالی است که اپرا وینفری که در فهرست بیست زن پولدار جهان نهم است دو میلیارد و سیصد میلیون دلار دارایی دارد.

 

جی کی رولینگ نویسنده کتابهای مشهور هری پاتر با یک میلیارد دلار در انتهای این فهرست قرار دارد.

 

روپرت هوگورف موسس و مولف لیست پولدارترین افراد جهان گفت: هیچ کشوری نیست که از نظر زنانی که خودشان پولدار شده اند به چین برسد.

 

وی گفت: آنها اکنون یک سر و گردن از کشورهای دیگر بالاتر هستند.

 

در فهرست بیست نفره پولدارترین زنانی که خودشان پولدار شده اند سه نفر از امریکا، سه نفر از انگلیس و یک نفر از ایتالیا ، روسیه و اسپانیا هستند.

 

روزالیا مرای اسپانیایی نیز که مالک فروشگاه البسه زارا است با سه و نیم میلیارد دلار دارایی در این فهرست قرار دارد.

 

هوگورف از جمله علل موفقیت زنان چینی در تجارت را با سیاست تک فرزندی و مراقبتی که مادر بزرگها و پدر بزرگها به طور رایگان از نوه های خود می کنند مرتبط می داند.

 

وی در گفتگو با خبرگزاری فرانسه گفت:این شرایط در چین اوضاع را بسیار متفاوت می کند و افزود پذیرش سنتی اشتغال زنان در خارج از خانه در چین دیگر عامل مهم در موفقیت آنها بوده است.

 

پولدارترین فرد چین که یک مرد است زونگ کینگهو است که موسس بزرگترین تولید کننده نوشیدنی غیر الکلی در چین با دارایی دوازده میلیارد دلار است.

لینک به دیدگاه
عجب زن ذلیلایی هستن این چینیا

جنس بنجل میندازن به همه دنیا پولارو میبرن تقدیم میکنن دودستی به خانومشون:ws28:

 

چیه زورت میاد؟:ws46:

یاد بگیر :w00:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...