رفتن به مطلب

سيستم عامل كروم بر مبناي فناوري كلود


Fahim

ارسال های توصیه شده

اريك اشميث رئيس گوگل مي‌گويد: سيستم عامل نوظهور كروم سيستم عاملي مبتني بر فناوري كلود است و انتظار مي رود به عنوان يك جايگزين به جاي سيستم عامل هاي سنتي ويندوز و مك مطرح شود.

 

به گزارش فارس به نقل از اي ويك،‌ به گفته وي، كروم پلاتفورمي است كه به طور اساسي متكي بر وب است و در آينده باعث خواهد شد تا مالكان رايانه ها نيازي به هاردديسك و نصب برنامه نداشته باشند و تمام نيازهاي خود را از طريق اينترنت برطرف كنند.

در حالي كه گوگل بر روي اين ايده سرمايه گذاري گسترده اي كرده برخي صاحب نظران و كارشناسان اين ايده ها را بسيار بلند پروازانه و خيالي مي دانند و معتقدند هنوز براي رسيدن به اين مرحله نياز به گذشت مدت زمان بيشتري است و عموم مردم براي استفاده از سيستم عامل هاي كاملاً شبكه‌اي آمادگي ندارند و نمي توانند خود را با آنها سازگار كنند.

گوگل اميدوار است در آينده كاربران سيستم عامل كروم با استفاده از مرورگر كروم به تمامي برنامه ها و نرم افزارهاي مورد نياز از طريق وب دسترسي داشته باشند و ديگر نيازي به نصب دهها برنامه و نرم افزار به طور آفلاين بر روي رايانه شان نداشته باشند.

به هر حال گذشت زمان مشخص خواهد كرد كه آيا چنين سيستم عاملي با استقبال مواجه مي شود يا مانند طرح هاي ديگر گوگل مانند wave شكست مي خورد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...