رفتن به مطلب

مدیرعامل glx: کاهش تعرفه واردات گوشی به نفع دولت است


ارسال های توصیه شده

مدیرعامل شرکت glx گفت: کاهش تعرفه واردات گوشی تلفن همراه تنها به نفع دولت است.

عبدالرضا مریداوی در گفت و گو با آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) افزود: کم کردن تعرفه واردات گوشی تلفن همراه از ۲۵ درصد به ۱۰ درصد کمک خاصی به از بین بردن بازار قاچاق گوشی نمی کند و این مصوبه فقط به سود دولت خواهد بود.

وی ادامه داد:‌ این کاهش تعرفه ها منجر می شود که واردکنندگانی با سرمایه کم نیز به واردات گوشی تلفن همراه بیاندیشند و در این اقدام دولت کاری به نفع تولید داخلی انجام نداده است.

مریداوی تصریح کرد: اگر دولت تعرفه واردات قطعات تولیدکنندگانی که به صورت ckd واردات دارند را معاف کند، تولیدات داخلی گوشی تلفن همراه افزایش یافته به حدی که جوابگوی کل نیاز بازار می شود و این اقدام بزرگی در کاهش بازار قاچاق گوشی های تلفن همراه خواهد بود.

او هممچنین در خصوص بازار قاچاق تلفن همراه ایران خاطرنشان کرد: هرچه این بازار به سمت گوشی های قاچاق می رود بیشتر به بازار سیاهی تبدیل می شود که تولید کننده برند رقیب خود را نمی تواند بشناسد و رقیب تولید کننده به جای این که برندی معتبر خارجی باشد بازار سیاه خواهد بود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...