رفتن به مطلب

صدوقی: سیم کارت با گوشی ۳۵هزار تومانی عرضه میکنیم


ارسال های توصیه شده

مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران گفت: سيم‌كارت به همراه گوشي و مبلغ 35 هزار تومان در نمايشگاه تلكام عرضه مي‌شود.

 

به گزارش ایسنا وحيد صدوقي در نشست خبري در نمايشگاه تلكام، با اشاره به سرويس‌هاي جديد همراه اول در نمايشگاه اظهار كرد: در اين نمايشگاه سرويس‌هاي جديدي ارائه مي‌شود كه يكي از آن‌ها سرويس منطقه ويژه است كه بر اساس آن كليه مشتركان اعتباري همراه اول كه در نمايشگاه حضور مي‌يابند اگر با سيم‌كارت‌هاي اعتباري يا دائمي همراه اول تماس بگيرند، 10 درصد تخفيف را دارند، همچنين سرويس آواي انتظار نيز در نمايشگاه فعال و ارائه مي‌شود.

 

نمايش سيم‌كارت با قابليت پنج شماره‌ي همراه اول

 

صدوقي گفت: از حدود سه ماه آينده امكاني فراهم مي‌شود كه سيم‌كارت‌هاي دائمي همراه اول كه به خارج از كشور برده مي‌شوند، خود به خود رومينگ كم هزينه برايشان فعال شده و وديعه‌ آن‌ها به شارژ تبديل مي‌شود. همچنين در اين نمايشگاه سيم كارتي عرضه شده كه قابليت داشتن پنج شماره‌ي همراه اول را داراست.

 

مديرعامل شركت ارتباطات سيار ايران از راه‌اندازي سرويس تماس‌هاي ناموفق خبر داد و گفت: اين سرويس در نمايشگاه ارائه شده و بعد از نمايشگاه هم آن را ارائه خواهيم داد. سرويس انتقال شارژ را در نمايشگاه ارائه و سرويس vpn نيز در نمايشگاه معرفي مي‌شود.

 

آغاز عرضه سيم‌كارت‌هاي قاصدك و امين

 

مديرعامل شركت ارتباطات سيار ايران با اشاره به سيم‌كارت‌هاي قاصدك و امين يادآور شد اين سيم‌كارت‌ها در نمايشگاه‌ ارائه شده و واگذاري آن بعد از نمايشگاه آغاز خواهد شد.

 

وي افزود: درباره واگذاري اين سيم‌كارت‌ها مجوزهاي لازم اخذ و هماهنگي‌هاي مورد نياز را با رگولاتوري انجام داديم و از اين پس اين سيم‌كارت‌ها را عرضه خواهيم كرد.

 

عرضه سيم‌كارت با گوشي 35 هزار توماني

 

او با بيان اينكه بيش از يك سال برروي انواع گوشي‌ها فعاليت كرده و آزمايش‌هاي لازم را انجام داديم گفت: بسياري از گوشي‌ها به صورت قاچاق وارد كشور مي‌شود و استاندارد لازم را ندارند. در اين زمينه هماهنگي‌هاي لازم را انجام داديم و بعد از انجام بررسي‌هاي لازم، سيم‌كارت به همراه گوشي و مبلغ 35 هزار تومان در نمايشگاه عرضه مي‌شود كه اين گوشي كيفيت لازم را دارد.

 

وي افزود: قطعا از اين پس گوشي‌هايي با كيفيت بهتر نيز ارائه خواهيم داد و هم‌چنين مشتركان مي‌توانند گوشي‌ها با استانداردهاي لازم و قيمت‌هاي مناسب را از ما خريداري كرده و مبلغ آن را از ابتدا به صورت قسطي پرداخت كنند.

 

وي با بيان اينكه 27 شركت كه در راستاي سرويس‌هاي ارزش افزوده كار مي‌كنند، در نمايشگاه حضور دارند گفت: اين شركت‌ها بعد از انجام ارزيابي‌هاي لازم به نمايشگاه راه يافتند كه هزينه‌ي آن‌ها در اين زمينه برعهده بود تا شركت‌ها بتوانند حضور يابند زيرا همراه اول از شركت‌هاي نوآور حمايت مي‌كنند.

 

مدير عامل همرا اول يادآور شد: فراخواني هم اعلام كرديم و 32 شركت بين‌المللي كه در زمينه‌ي سرويس‌هاي ارزش افزوده كار مي‌كنند، نيز خود را معرفي كردند و ارزيابي‌هاي لازم را انجام داديم و در نهايت سه شركت از كشورهاي ايتاليا، آلمان و يونان حضور يافتند و همچنين يك شركت پرتغالي نيز در نمايشگاه حضور دارد.

 

ارايه سرويس‌هاي مسيريابي

 

صدوقي از ارايه سرويس‌هاي مسيريابي يا تعيين موقعيت خبرداد و با بيان اين كه ارائه سرويس موبايل نيوز يا رسانه همراه نيز از ديگر سرويس‌هايي است كه در نمايشگاه ارايه مي‌شود گفت: مودم اينترنت همراه اول را نيز در اين نمايشگاه ارايه مي‌دهيم.

 

افزايش ظرفيت سرويس mms

 

مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران در بخشي از سخنان خود تاكيد كرد: ظرفيت سرويس mms كه 100 كيلو بود به 300 كيلو افزايش داده شد ولي تعرفه آن همان 100 تومان است كه پيش از اين مشترك براي هر 100 كيلو، 100 تومان پرداخت مي‌كرد اما با اين امكاني كه فراهم آورديم و با افزايش ظرفيت به ازاي هر 300 كيلو 100 تومان پرداخت مي‌كند.

 

ورود به فرابورس تا دو ماه آينده

 

صدوقي در بخشي از سخنان خود از ورود همراه اول تا حداكثر دو ماه آينده به فرابورس خبرداد و گفت: اين سهام به صورت خرد بوده و توسط مردم خريداري مي‌شود.

 

به گزارش ايسنا همچنين در اين نشست محمدمهدي عطوفي - معاون همراه اول - از ارائه و نمايش سرويس رمز يك بار مصرف خبر داد و گفت: اين موضوع توسط دانشگاه شريف انجام شده و امنيت را در زمينه انتقال انجام مي‌دهد كه مشترك با استفاده از اين سرويس بعد از هر خريد از طريق تلفن همراه، رمز جديدي دريافت مي‌كند كه اين موضوع به افزايش امنيت منجر خواهد شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...