رفتن به مطلب

راهنمای نرم افزار Eset NOD32 Antivirus


ارسال های توصیه شده

www.irpdf.com%288087%29.jpg

ESET NOD32 Antivirus System نام نرم افزاری است امنیتی که به طور حتم خیلی ها با این اسم آشنایی کامل دارند و بسیاری هم از آن برای محافظت سیستم خود بصورت یکپارچه و سرعت بالا در برابر انواع ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، spyware ها، adware ها و حملات هکرها و مخرب ها استفاده مینمایند.

این نرم افزار نسبتا کم حجم ولی پر کاربرد با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز طوری طراحی شده است که به خوبی از کامپیوتر شما در برابر تمامی تهدیدات مخاطره انگیز محافظت مینماید، همچنین این نرم افزار قدرتمند بروی انواع سیستم عامل های موجود از مایکروسافت ویندوز گرفته تا لینوکس قابل نصب و استفاده میباشد.

این محصول فوق العاده شرکت ESET از موتوری هوشمند و عالی برخوردار می باشد که با استفاده از روش های پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایلهای مشکوک و مخرب (Heuristic) و تشخیص امضاء به شناسایی انواع ویروس ها می پردازد. به نحوی که در زمان کمی عملیات رمز گشایی فایل های مشکوک و تجزیه تحلیل آنها را انجام میدهد و با استفاده از الگوهای بروز خود سریعا از ویروسی بودن فایل ها با خبر خواهد شد و به طور خودکار و بدون هیچ کاستی از سرعت سیستم به پاکسازی آن می پرازد. همچنین یادآور می شویم که امضاء های جدید در فایل های کوچکی که حتی قابل دریافت برای کسانی که از سرعت اینترنت پایین برخوردارند میباشد و می توانند نرم افزار آنتی ویروس نود 32 خود را به روز رسانی نمایند. در کل ESET NOD32 طوری طراحی شده که از کاربران مبتدی تا حرفه ای بتوانند به راحتی از آن بهره ببرند و تنظیمات مشخص خود را بر آن اعمال نمایند تا سیستم ، برنامه ها و فایل های موجود آنها در امنیت کامل به سر ببرند.از دیگر ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار می توان به مواردی همچون به روز رسانی سریع و مناسب، قابلیت اسکن هر نوع فایل و هر فولدری، سرعت بسیار بالا و دقت عالی، واسط کاربری زیبا و راحت، نصب آسان و .... را اشاره نمود.

در این کتاب 88 صفحه ای شما با تمامی قسمت های این نرم افزار بصورت کامل آشنا خواهد شد.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...