رفتن به مطلب

تصویر سرسخت ترین تلفن همراه جهان


ارسال های توصیه شده

اولین تلفن همراه مقاوم و ضد آب جهان در اختیار کاربران قرار گرفت. ابزاری که به گفته تولید کننده آن پس از شناور بودن کامل گوشی و یا به زیر آب فرو بردن آن همچنان قابل استفاده بوده و هیچ مشکلی برای آن به وجود نمی آید. به گزارش خبرگزاری مهر، برای اثبات توانایی این گوشی تلفن همراه که نسخه ای ارتقا یافته از مدل Toughphone به شمار می رود آن را پشت یک خودرو بسته و با سرعت 193 کیلومتر بر ساعت بر روی زمین کشیدند سپس آن را در زیر دو تن سنگ مدفون کرده و در نهایت به مدت 6 ساعت در زیر آب نگه داشتند. دشواری هایی که هیچ تاثیری بر روی عملکرد آن نداشت.

دو شرکت Data select و JCB با همکاری یکدیگر موفق به ساخت این تلفن همراه شده اند که با توجه به آزمایشهای دشواری که بر روی آن انجام گرفته می توان آن را فنا ناپذیر خواند.

گوشی تلفن همراه Tradesman برای افرادی که در فضاهای باز کار می کنند بسیار سودمند خواهد بود، محیطهایی که در آن بارش باران و یا حوادث مختلف می تواند بر روی ابزارهای معمولی اثر مخرب داشته باشد.

587998_orig.jpg

شرکت سازنده Tradesman از روز رونمایی از این گوشی تا به حال یعنی طی سه روز گذشته در حدود چهار هزار سفارش پیش خرید دریافت کرده است.

به گفته سخنگوی شرکت JCB، این تلفنهای همراه جان سخت برای استفاده در شرایط کاری دشوار بسیار مناسب بوده و مورد علاقه افرادی خواهد بود که به زندگی صحرایی عادت کرده اند، افرادی که بیشتر زندگی خود را به کوهنوردی، قایقرانی و یا اسکی کردن سپری می کنند.

بر اساس گزارش تلگراف، قیمت گوشی های مقاوم و ضد آب Tradesman در حدود 70 دلار اعلام شده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...