رفتن به مطلب

افکار نامنظم عامل اصلی بی نظمی در رانندگی است


ارسال های توصیه شده

محققان خارجی دریافته‌اند، افرادی که مشکلات و درگیری‌های فکری بیشتری دارند، توجه کمتری به رانندگی خود داشته و کم تحمل تر هستند.

 

 

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازمهر بررسی ها نشان داده در بسیاری از تصادفات و حتی درگیری‌ها افراد به طور کلی در شرایط روحی خوبی نبوده و مشکلات فکری زیادی داشته اند.

 

بنابر همین گزارش محققان استرالیایی بیش از 200 نفر را در طی ساعتها و روزهای مختلف از نظر وضع رانندگی مورد بررسی قرار داده و دریافتند که چنانچه فرد آرامش نسبی داشته باشد، با دقت و حوصله بیشتری رانندگی کرده و تمایل بیشتری دارد که به دیگران هم امکان عبور دهد.

 

اما همین فرد در روزهای نا آرام بدتر رانندگی کرده و توجه چندانی هم به دیگران و محیط اطراف نشان نمی دهد و همین امر احتمال بروز سوانح رانندگی را افزایش می دهد.

 

البته مشخص شده قوانین راهنمایی و رانندگی و جدیت در کنترل رانندگان تا حد قابل ملاحظه ای این مورد را تعدیل می کند. اما به طور کلی، این افکار راننده است که بر میزان ایمنی او و دیگران تاثیر زیادی دارد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...