رفتن به مطلب

ماسکی فصلی، طبیعی و باور نکردنی برای شادابی انواع پوستها


afa

ارسال های توصیه شده

شاید باور نکنید ماسکی که شما می توانید به راحتی از این گیاه و در این فصل تهیه کرده و روی پوست بزنید چقدر در اکسیژن و آبرسانی به پوست و شاداب سازی آن موثر است... از آنجایی که خوردن این گیاه که از سبزیجات مقوی و حاوی انواع ویتامینهاست و در این فصل نیز به وفور یافت میشود برای سلامتی بسیار مفید بوده، ماسک تهیه شده از آن نیز می تواند در شادابی و اکسیژن رسانی به انواع پوستها و همچنین رفع جوشهای زیر پوستی و لکهای حاصل ازاین جوشها نیز کمک کند .

استفاده ی هفته ای دو بار طبق برنامه میتواند آب کافی برای شادابی پوست را به آن برساند و شما تاثیر آن را پس از یک ماه خواهید دید.علاوه برآن این ماسک برای انواع پوستها چه چرب یا خشک و مختلط مناسب بوده و چون مثل یک آنتی بیوتیک عمل میکند میتواند برای هر نوع پوستی موثر واقع شود.

مواد موردنیاز برای تهیه ی ماسک شلغم :

یک عدد شلغم متوسط

یک قاشق چایخوری گلاب

یک قاشق مربا خوری عسل

که برای تهیه ی این ماسک به سه شکل میتوانید عمل کنید:

راه اول : شلغم را از وسط نصف کرده و قسمت میانی آن را رنده کنید و سپس یک قاشق چایخوری گلاب را به آن اضافه کرده و روی تمام نقاط پوست بخوابانید و بعد از ده الی پانزده دقیقه ابتدا با آب ولرم و سپس با آب سرد و خنک بشویید.

راه دوم : از بالا روی شلغم درسته یک سوراخ ایجاد کرده و به اندازه ی یک استوانه ی کوچک داخل آن را خالی کنید و سپس یک قاشق مرباخوری عسل را داخل آن بریزید،به همین شکل آن را در یک ظرف نسبتا گود قرار داده و در یخچال قرار دهید و نصف روز صبر کنید .آبی که درون این ظرف جمع میشود را با پنبه ای آرام به پوست بمالید و بعد از ربع ساعت یا آب سرد بشویید.توجه داشته باشید تا زمانی که این شلغم کاملا پژمرده و چروکیده میشود مرتبا آب می اندازد و شما میتوانید در طول یک هفته آن را داشته و یک روز در میان از آن استفاده نمایید.

راه سوم : شلغم را نصف کنید و با چاقو چند خط داخل آن بیندازید و آن را به حالت دورانی آرام روی تمام نقاط پوست بمالید و پس از ربع ساعت با آب سرد و خنک بشویید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...