رفتن به مطلب

اپل آیتیونز 10 را همراه با Ping معرفی کرد


ارسال های توصیه شده

گروه خبری GSM: اپل در در مراسم Special Music Event از جدیدترین نسخه فروشگاه برنامه‌های کاربردی خود رونمایی کرد. iTunes 10 همراه با سرویس جدیدی به نام Ping از اپل معرفی شد.

Ping یک سرویس شبکه اجتماعی موزیک محور است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا کارها و آثار هنرمندان مورد علاقه خود را به صورت به روز دنبال و آنها را دانلود و گوش کنند. در این سرویس کاربران همچنین می‌توانند نظرات، آلبوم‌ها و موزیک‌های موردعلاقه‌شان و موسیقی‌هایی که از آیتیونز دانلود کرده‌اند را به صورت پُست قرار دهند. در Ping همچنین می‌توان فهرست کنسرت‌ها را مشاهده کرد و از زمان برگزاری آنها با خبر شد.

itunes10pingrell.gif

استیو جابز، مدیر اجرایی ارشد اپل، می‌گوید: « آیتیونز با داشتن 160 میلیون کاربر از 23 کشور جهان، بهترین جامعه مجازی موزیک محور جهان است و اکنون به سرویس شبکه اجتماعی خود به نام Ping هم مجهز شده است.»

ویژگی دیگر آیتیونز 10 سرویسی به نام TV Show Rentals است. با این سرویس، می‌توان برنامه‌های دنباله‌دار تلویزیونی شبکه‌های مطرح تلویزیونی جهان را در هر زمان و هر مکان تماشا کرد. کاربران برای تماشای هر قسمت از باید 99 سنت پرداخت کنند.

قابلیت پخش بی‌سیم موسیقی AirPlay مزیت دیگر آیتیونز 10 در مقایسه با نسخه‌های قبلی آن است.

با AirPlay می‌توان با استفاده از ایستگاه مبنای Apple AirPort Express روی بلندگوهای استریو موزیک گوش کرد.

AirPlay حتی بدون AirPort Express و با استفاده از بلندگوها، گیرنده‌ها و سیستم‌های استریوی ساخت کمپانی‌هایی مانند Bowers & Wilkins هم کار میکند.

در کمتر از 48 ساعت پس از معرفی رسمی آیتیونز 10 و Ping، اپل از پیوستن بیش از 1 میلیون کاربر به Ping خبر داد. به گفته «ادی کیو»، نائب رئیس ارشد بخش سرویس‌های اینترنتت اپل،«یک سوم کاربرانی که آیتیونز 10 را دانلود کرده‌اند، در Ping هم عضو شده‌اند.»

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...