رفتن به مطلب

نسخه های 4.1 و 4.2 پلتفرم اپل رونمایی شدند


ارسال های توصیه شده

گروه خبری GSM: اپل دو آپدیت جدید پلتفرم iOS خود را معرفی کرد.

این کمپانی اواخر هفته گذشته همانطور که وعده داده بود مراسم Special Music Event را برگزار کرد و به طور رسمی از ویژگیهای iOS 4.1 برای گوشیهای آیفون و iOS 4.2 برای آیپدهایش پرده برداشت.

iOS4.1 برای آیفون در اصل یک آپدیت شامل مجموعهای از اصلاحات است، که البته چند ویژگی جدید را هم برای کاربرانش به همراه میآورد. ایرادهایی که در مورد سنسور نزدیکی، عملکرد بلوتوث و همچنین کارایی مایوس کننده آیفون 3GS وجود داشت، از جمله مواردی هستند که در iOS 4.1 دیگر اثری از آنها دیده نمیشود.

عکسبرداری HDR، سرویس Game Center( که به وسیله آن کاربران میتوانند با دوستان و دیگر کاربران iOS4.1 بازیهای چند نفره انجام دهند)، امکان آپلود تصاویر ویدئویی گرفته شده با آیفون از طریق شبکه WiFi و انجام گفتو گوهای ویدئویی FaceTime با کاربران آیپادتاچهای جدید اپل دیگر قابلیتهایی هستند که با این نسخه نرمافزاری جدید به بازار میآیند.

 

ios4-1-2aall.gif

 

به گزارش اپل، iOS4.1 از هفته آینده از طریق آیتیونز و به صورت رایگان در دسترس علاقهمندان قرار خواهد گرفت.

iOS4.2 نیز همه امکانات نسخههای 4 و 4.1 این پلتفرم را برای کاربران تبلتهای آیپد به ارمغان میآورد. از جمله ویژگیهای iOS4.2 میتوان به قابلیت چاپ بیسیم و پخش صوتی و تصویری بیسیم اشاره کرد.

استیو جابز در این مراسم اعلام کرد که از سال 2007 تاکنون 120 میلیون دستگاه مجهز به iOS ( شامل آیفونها، آیپادتاچها و آیپدها) در جهان به فروش رفته است. علاوه بر این، هر ثانیه 200 برنامه کاربردی برای این سیستمعامل از سوی کاربرانش دانلود میشود. در نتیجه مجموع دانلود نرمافزارهای مخصوص این پلتفرم به 6 میلیارد و 500 میلیون رسیده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...