رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

زیمنس نرم افزاري را كه قابليت پردازش تصاوير سي تي و آنژيوگرافي را دارد طراحي كرده است. سیستم ترکیبی از تصاویر 3بعدي DynaCT Syngo با داده هاي دو بعدي که از دستگاه فلوروسكوپي طي جايگذاري دریچه قلبی بدست آمده را به وجود مي اورد تا جراح بتواند دقیقا حرکت از طریق عروق را ببيند.

 

mqx5a7ys.jpg

 

داشتن ديد سه بعدي باعث مي شود كه جراح ديد دقیقي از ریشه آئورت داشته باشد. برای انجام فلوروسکوپی به طور زنده بايد بازوي c-arm در زاويه ي مناسب تنظيم شود. به این ترتیب ، چشم انداز مناسبي که مورد نیاز پزشک است تا دقیقا موقعیت دریچه جدید را تشخيص دهد فراهم می شود.

نرم افزار، بسيار سريع تصویر سه بعدي از آئورت را با تصاوير زنده ي دو بعدی فلوروسکوپی می پوشاند، به اين ترتیب جراح قلب می تواند مداخله را شروع می شود.

درسته كه عمل جراحي با اين نرم افزار راحت تر مي شود اما از جمله مشكلات آن پیدا کردن زاویه صحیح برای بازويc و اين كه پزشک مجبور است منطقه عمل استریل را براي انجام محاسبات زاویه اي دستي ترک كند.

 

nhzkjrig.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...