رفتن به مطلب

دانلود رایگان ورژن MAP 3D از AutoCAD 2011 - Aut0desk Aut0CAD MAP 3D


EN-EZEL

ارسال های توصیه شده

cad%20map.jpg

دانلود ورژن 2011 , قویترین نرم افزار نقشه کشی Aut0desk Aut0CAD MAP 3D

البته اگر کاربر وطن دانلود باشید به این نکته توجه کرده اید که باز هم مثل همیشه اولین سایت ایرانی هستیم نرم افزار های مهندسی و طراحی را قرار میدهیم ! لینک دانلود AutoCad 2011 نیز که چندی پیش در سایت قرار گرفت در ادامه مطلب موجود است .و حال ورژن MAP 3D نیز اضافه شد .

 

نسخه 32 بیتی و 64 بیتی به صورت جداگانه

(بخش ویژه وطن دانلود )

بدون شک این نرم افزار یکی از قویترین نرم افزارهایی هست که برای سیستمهای اطلاعات جغرافیایی (GIS) نوشته شده است. یکی از امکانات جالب این نرم افزار قابلیت انتشار داده های مبتنی بر وب هست. کسانی که با سیستمهای GIS زنده (online) کار کردند میدونند که انجام عملیات نشر تحت وب کار بسیار وقت گیر و خسته کننده هست. ولی AutoCAD Map 3D این کار را بسیار راحت و کاربر پسند کرده است. برای تکمیل این بخش از امکان نرم افزار از Autodesk MapGuide Enterprise و یا نسخه کد باز MapGuide میتوان استفاده کرد.

در سیستمهای اطلاعات جغرافیایی علوم زمینی (که گاها به LIS - مخفف Land Information Sytetms - معروف است)، اولین و مهمترین بخش، نقشه ها و طراحی ها هستند. این نقشه های معمولا به شکل فرمتهای برداری و معمولا در دو قالب DWG یا DGN هستند. سپس با اضافه کردن اطلاعات و داده های خام کم کم سیستم GIS شکل میگیرد. در حال حاضر همیشه بین تهیه نقشه ها و سیستم GIS شکافی وجود داشت. ولی از اونجا که AutoCAD Map 3D به طور ذاتی دارای امکانات استاندارد اتوکد برای تهیه، ترسیم، ویرایش و سایر نیازهای مرتبط بوده، مزیت بزرگی نسبت به سایر نرم افزارهای GIS داشته و صحت انجام ویرایش اطلاعات برداری را برای ما تضمین میکند. محیط CAD این نرم افزار و کلیه ابزارهای موجود آن کاملا مشابه محیط آشنای اتوکد است. و همین امر کاربران را تشویق به استفاده از AutoCAD Map 3D میکند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...