رفتن به مطلب

آدم‌های موفق منتظر قسمت و شانس نمی‌مانند


ارسال های توصیه شده

آدم‌های موفق منتظر قسمت و شانس نمی‌مانند

 

آدم‌های موفق منتظر قسمت و سرنوشت و شانس نمی‌مانند تا آینده‌شان را رقم بزند. آن‌ها بر این باورند که با تعهد و تلاش و فعالیت، بهترین زندگی را برای خودشان می‌سازند.

 

آدم‌های موفق از وقتی بیش‌تر مردم کاری نمی‌کنند؛ مشغول فعالیت هستند. آن‌ها قبل از اینکه مجبور به کاری بشوند، عمل می‌کنند.

 

بیش‌تر از افراد معمولی برروی احساساتشان کنترل دارند. آن‌ها همان احساساتی را دارند که ما داریم ولی هیچگاه برده احساسات‌شان نمی‌شوند. آن‌ها ارتباط‌گرهای خوبی هستند و روی رابطه‌ها کار می‌کنند.

 

برای زندگی‌شان برنامه دارند و سعی می‌کنند برنامه‌شان را عملی کنند. زندگی آن‌ها از کارهای برنامه‌ریزی نشده و نتایج اتفاقی عاری است.

 

در زمانی که بیش‌تر مردم به هر قیمتی می‌خواهند از رنج کشیدن و بودن در شرایط سخت اجتناب کنند، افراد موفق قدر و ارزش کار کردن و بودن در شرایط سخت را می‌فهمند. ارزش‌های زندگی‌شان معلوم است و زندگی‌شان را روی همان ارزش‌ها بنا می‌کنند.

 

تعادل دارند. وقتی از لحاظ مالی موفق هستند، می‌دانند که پول و موفقیت مترادف نیستند. آن‌ها می‌دانند افرادی که فقط از نظر مالی در سطح مطلوبی قرار دارند، موفق نیستند. این در حالی است که خیلی‌ها خیال می‌کنند پول همان موفقیت است. ولی آن‌ها دریافته‌اند که پول هم مثل بقیه چیزها یک وسیله است برای دستیابی به موفقیت.

 

اهمیت کنترل داشتن روی خود را درک کرده‌اند. آن‌ها قوی هستند و از اینکه راهی را می‌روند که کم‌تر کسی می‌تواند برود، شاد می‌شوند. از خودشان مطمئن هستند و به احساسات ناشی از اینکه کجا زندگی می‌کنند و چه دارند و چه‌طور به نظر می‌رسند، توجهی ندارند.

 

دست و دل باز و مهربان هستند و از این که به دیگران کمک می‌کنند تا به خواسته‌هایشان برسند خوشحال می‌شوند. متواضع هستند و اشتباهاتشان را با خوشحالی می‌پذیرند و به راحتی عذرخواهی می‌کنند.

 

آن‌ها از توانایی‌هایشان خاطر جمع هستند ولی به آن مغرور نمی‌شوند. آن‌ها خوشحال می‌شوند که از دیگران بیاموزند و از این که به دیگران کمک می‌کنند تا خوب به نظر برسند بیش‌تر از کسب افتخارات شخصی‌شان لذت می‌برند.

 

انعطاف‌پذیر هستند و تغییر را غنیمت می‌شمارند. وقتی وضعیتی پیش می‌آید که عادت‌ها و آسایش روزمره‌شان را بر هم می‌زند از آن استقبال می‌کنند و با آغوش باز وضعیت جدید و ناشناس را می‌پذیرند.

 

همیشه سلامت جسمانی خودشان را در وضعیت مطلوبی نگه می‌دارند و می‌دانند که بدنشان خانه‌ای است که در آن زندگی می‌کنند و به همین خاطر، سلامت جسمانی برای آن‌ها خیلی مهم است.

 

موتور بزرگ و پرقدرتی دارند. سخت کار می‌کنند و تنبلی نمی‌کنند. همیشه منتظر بازتاب کارهایشان هستند. با افراد بدذات و غیرموجه نشست و برخاست نمی‌کنند. وقت‌شان و انرژی‌شان را روی وضعیت‌هایی که از کنترل‌شان خارج است، صرف نمی‌کنند.

 

کلید خاموش روشن دارند. می‌دانند چگونه استراحت کنند و ریلکس شوند. از زندگی‌شان لذت می‌برند و سرگرم می‌شوند. آموخته‌هایشان را تمرین می‌کنند. درباره تئوری‌های عجیب و غریب خیال‌بافی نمی‌کنند، بلکه واقع‌بینانه زندگی می‌کنند.

لینک به دیدگاه
  • 1 سال بعد...

خیلی جالب بود:

موتور بزرگ و پرقدرتی دارند. سخت کار می‌کنند و تنبلی نمی‌کنند. همیشه منتظر بازتاب کارهایشان هستند. با افراد بدذات و غیرموجه نشست و برخاست نمی‌کنند. وقت‌شان و انرژی‌شان را روی وضعیت‌هایی که از کنترل‌شان خارج است، صرف نمی‌کنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...