رفتن به مطلب

شرلوک هولمز در کنار خون‌آشامان لندن


ارسال های توصیه شده

جلد دوم مجموعه کمیک استریپی و اقتباسی «شرلوک هولمز و خون‌آشامان لندن» اثر مشترک کرستیک و سیلون کودوریه، هنرمندان فرانسوی، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از آکتوالیته، این کتاب کمیک که بر اساس داستان‌های شرلوک هولمز کارگاه مشهور انگلیسی و همکارش دکتر واتسون اثر آرتور کونان دویل استوار شده، ماجراهای رویارویی شرلوک هولمز و پروفسور موریارتی را در پاریس دنبال کرده است.

در جلد نخست این داستان، شرلوک هولمز به طور ناخواسته به همکاری با خون‌آشامان می‌پردازد، چرا که در صورت امتناع، جان دوستانش به خطر می‌افتد. در داستان جدید هولمز به دنبال یافتن خون‌آشام قاتلی به نام شین است که از سوی رییس خون‌آشامان لندن هدایت می‌شود.

n00073733-b.jpgجلد کتاب

 

در داستان تازه نویسندگان کوشیده‌اند با حفظ سبک روایت کلاسیک هولمز به ایجاد تعلیقات داستانی ماجراهای شرلوک هولمز بپردازند و به کمک طرح‌های جزیی و هنرمندانه، خواننده را به فضای داستانی آشنای مخاطب بکشانند. جلد نخست این مجموعه ماه ژانویه سال جاری میلادی (دی ۸۸) در فرانسه منتشر شده بود.

سولی ناشر فرانسوی این مجموعه داستانی، جلد دوم را در ۴۵ صفحه به قیمت ۱۳٫۵ یورو منتشر کرده است.

 

 

«کمیک استریپ فارسی»New1%20%288%29.gif

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...