رفتن به مطلب

آماده‌سازي فاز اول شبکه ملي اينترنت تا پايان سال


ارسال های توصیه شده

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه شبکه ملی اینترنت برنامه‌ای است که حداقل سه تا چهار سال به طول خواهد انجامید گفت: این پروژه در طول برنامه پنجم توسعه در فازهای مختلف به صورت کامل محقق خواهد شد اما امیدواریم فاز اول آن امسال به نتیجه برسد.

 

 

 

به گزارش مهر، رضا تقی‌پور با بیان این خبر افزود: شبکه ملی اینترنت به این معناست که یک شبکه گسترده با پهنای باند زیاد در داخل کشور برای پاسخگویی به نیازهای دولت الکترونیک در فازهای مختلف راه‌اندازی شود.

 

وی درباره کاهش قیمت اینترنت نیز گفت: در حال حاضر اینترنت خانگی برای کاربران مستقیما توسط وزارت ارتباطات ارائه نمی‌شود و بخش خصوصی این خدمات را به کاربران ارائه می‌کند اما ارائه این خدمات توسط وزارت ارتباطات را در دست بررسی داریم و پیشنهادهایی هم به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارائه شده است تا در آن بخشی که مربوط به زیر ساخت است قیمت‌ها کاهش یابد و این امر به زودی محقق خواهد شد.

 

وی افزود: به دنبال کاهش قیمت‌ها در زیرساخت‌های مخابراتی هستیم البته اپراتورهایی هم که به کاربران نهایی این خدمات را ارائه می‌دهند، در صورتی که توافق کنند این کاهش قیمت برای آنها نیز اعمال خواهد شد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...