رفتن به مطلب

سیستم‌عامل گوشی جدید اپل عمر باتری را کوتاه می‌کند


ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
آن دسته از کاربرانی که گوشی هوشمند آیفون ۴ را خریداری کرده‌ و یا سیستم‌ عامل گوشی‌های قدیمی‌تر اپل و دستگاه iPod touch را به iOS4 ارتقا داده‌اند، از کوتاه شدن عمر باتری دستگاه خود شکایت می‌کنند و معتقدند که این سیستم‌عامل جدید بیش از نسخه قبلی انرژی مصرف می‌کند.

قابلیت اجرای همزمان چند برنامه که برای سیستم‌عامل جدید موبایلی iOS4 اپل در نظر گرفته شده است، برای کاربران تجاری و سازمانی بسیار قابل ملاحظه است و البته باعث می‌شود انرژی ذخیره شده در گوشی ظرف مدت کوتاه‌تری تمام شود.

آن دسته از کاربرانی که هم‌اکنون از iOS4 استفاده می‌کنند اعلام کرده‌اند که انرژی ذخیره شده در باتری دستگاه الکترونیکی قابل حمل آنها ۵۰ درصد زودتر از قبل به اتمام می‌رسد.

به

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به نقل از پی‌سی‌ورلد، شرکت اپل اعلام کرد که تاکنون شکایت‌های فراوانی مبنی بر کوتاه شدن عمر باتری گوشی آیفون یا دستگاه iPod touch را به خاطر سیستم‌عامل iOS4 دریافت کرده است. این شرکت ضمن تایید خبر افزایش مصرف انرژی در سیستم‌عامل iOS4 اظهار داشت که کاربران باید خود را با این شرایط وفق دهند

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...