رفتن به مطلب

دستگاه بوجاری حبوبات خانگی


ارسال های توصیه شده

دستگاه بوجاری حبوبات خانگی

spacer.png

مهم ترين بخش هر کسب و کار، خط توليد است و بسياری از مشاغل از ماشين آلات و دستگاه های صنعتی استفاده می کنند. دستگاه بوجاری يکی از اين ماشين آلات است که در فرآيند توليد نقش بسزايی دارد. اين ماشين آلات در سورت و سایز بندی و بوجاری انواع حبوبات نقش آفرينی می کند و کمک می کند تا ناخالصی ها وسنگ ریزه های حبوبات، غلات گرفته شود.

انواع دستگاه بوجاری حبوبات
به طور کلي می توان گفت دستگاه بوجاری حبوبات به دو شکل در بازار موجود است:

  •  دستگاه بوجاری حبوبات خانگی.
  •  دستگاه بوجاری حبوبات صنعتی.

دستگاه بوجاری حبوبات خانگی در سايز ها و اندازه های متفاوت توليد می شود. اين دستگاه برای مشاغل بزرگ يا کوچک به عنوان يک برگ برنده حساب می گردد که انواع حبوبات و غلات را به صورت پاک شده، سایز بندی شده، و پولیش شده آماده می کند.

هدف از بسته‌ بندی محصولات، نگهداری و محافظت بیشتر از مواد غذایی است و منظور از دستگاه بوجاری حبوبات خانگی، دستگاهی در ابعاد کوچک تر مخصوص کسب و کار های خانگی است که می توان با آن بوجاری انواع حبوبات چون لوبیا قرمز، لوبیا عروس، لوبیا چیتی، نخود، عدس، لوبیا و ماش را انجام داد. بهتر است قبل از استفاده از ماشين آلات بوجاری خانگی، مقدار توليد را برآورد کرد تا در فرآيند توليد دچار مشکل نشويم. استفاده از اين نوع دستگاه برای توليد در حجم انبوهی توصيه نمی شود. ابعاد بزرگ ‌تر و بیشتر این دستگاه‌ به عنوان دو توزین و چهار توزین به بالا است.

نکات ويژه در مورد دستگاه بوجاری حبوبات خانگی

  1.  قبل از خريد دستگاه بوجاری حبوبات خانگی بهتر است از امکانات کاربردی دستگاه اطلاع کسب نماييم و تعداد سرند ها، کيفيت سورت بندی و عملکرد الک ها را مدنظر داشته باشيم.
  2.  میزان فضای اشغالی شده از نکات مهم قبل از استفاده ی دستگاه است. اگر بيشتر از حجم دستگاه دانه های حبوبات وارد شود، فشار زيادی بر دستگاه متحمل می گردد.
  3.  دقت و سرعت دستگاه در جدا کردن پوست از دانه، جدا کردن چوب و ساقه، پاک کردن انواع سنگ و خاک حائز اهميت است.
  4.  امکان جابجایی دستگاه و وزن پايين آن برای مشاغل مزيت است.

در نهایت این که دستگاه بوجاری حبوبات خانگی در خط بسته بندی انواع حبوبات کاربرد زیادی دارد. کارخانه ها و کارگاه های کوچک از دستگاه بوجاری حبوبات خانگی جهت پاک کردن، بسته بندی کردن و پوليش کردن محصولات استفاده مي کنند. منظور از پاکسازی حذف علف های هرز، برگ ‌های خشک، زواید باقی ‌مانده از ساقه گیاه، خاک و شن و دیگر ذرات اضافه است.

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...