رفتن به مطلب

این نشانه ها به شما می گویند که روحتان بیمار شده است!


ارسال های توصیه شده

این نشانه ها به شما می گویند که روحتان بیمار شده است. برخی نشانه های ساده در روزمره که به سادگی از کنار آن ها عبور می کنید ناشی از بیمار شدن روح شما هستند. جدی گرفتن این نشانه ها به شما کمک می کند تا هرچه سریع تر مشکلات و بیماری روحی خود را پیدا کنید و آن را درمان کنید.

 

1. پس از استراحت کامل شبانه، خسته هستید: در حقیقت بیدار شدن و بیرون آمدن از تخت، صبح ها برای شما سخت است، حتی اگر مقدار مناسبی خوابیده باشید، این می تواند اولین علامت باشد، در این حالت شما از نظر جسمی بهبود یافته اید اما روح شما با خواب به سختی بازیابی و ترمیم می شود.

2۔ خیال بافی و فرار از واقعیت: در این شرایط اغلب درباره گذشته فکر می کنید و نسبت به آینده وحشت دارید، نکته اصلی این است که شما لحظه ای را که در آن زندگی می کنید دوست ندارید و سعی می کنید که خودتان را از هر گونه واقعیت ممکن دور کند.

3. تغییر و توقف ناگهانی در احساسات: چقدر عصبانی می شوید؟ چه چیزهای کوچک و بزرگی شما را اذیت می کند؟ اگر خلق و خوی تان مدام تغییر می کند، ممکن است نشانه ای از روح خسته باشد، با این نوسانات عاطفی، زندگی سخت تر می شود و این باعث می شود که شما بیشتر به درک و همراهی دیگران نیاز داشته باشید.

4. تظاهر به خوب بودن یا احساس خوب: فکر نکنید که اگر درد خودتان را پنهان کنید و تظاهر به خوب بودن داشته باشید یک راه حل برای مشکل شما خواهد بود، در حالی که همه چیز در درون شما شکسته شده است، شما تلاش می کنید که لبخند بزنید و توهم شادی ایجاد کنید، اما در واقع روح خسته است و قدرت وانمود کردن این که همه چیز خوب است را ندارد.

5. تمایل به پنهان کاری از دیگران: شما ممکن است بخواهید در گوشه ای بنشینید و خودتان را از همه پنهان کنید یا حتی غیر قابل تشخیص باشید و بخاطر ارتباطات ناخواسته تحت فشار قرار می گیرید.

6. منفی فکر کردن اگر شما چیزهای دلپذیر و خوشایند را متوجه نمی شوید، حوادث خنده دار را به یاد نمی آورید و سعی نمی کنید که لحظات شادی را ایجاد کنید، ممکن است روح تان در حال رنج بردن از خستگی باشد، شما روح تان را با انرژی مثبت شارژ نمی کنید و برعکس آن را هدر می دهید و باعث می شوید که لحظات ناخوشایند دوباره تکرار شوند.

لینک به دیدگاه

اینا که برشمردید ، صرفا با بالا رفتن سن و سال کمی مرتفع میشه. با تمرین نمیشه کاریش کرد. موضوع بیماریهای روحی ، ناشی از بن قانونهای روان انسان و پیش فرض های غلط ذهنی است که به مرور در ته ذهن رسوب کرده اند و کد شده اند و نمیشه این کد ها رو شکست و همینا از طریق حاکمیت پیش فرض های ذهنی و از طریق ناخودآگاه انسان ، احساسات و افکار و رفتارش رو بدست میگیرند و منش و رفتار انسان بازتاب همین جریان هست. 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...