رفتن به مطلب

راهنمای خرید لپ تاپ اقتصادی برای دانشجویان


ارسال های توصیه شده

امروزه هر دانشجویی برای تحصیل خود نیازبه یک لپ تاپ شخصی دارد و با توجه به اینکه قشر دانشجو اکثرا درآمدی ندارد به دنبال خرید لپ تاپ اقتصادی هستند. در کشور ما قیمت لپ تاپ اقتصادی از 9 میلیون تا 20 میلیون تلقی میشود و عملا لپ تاپ ها در این رنج قیمتی را اقتصادی میدانیم چرا که قیمت لپ تاپ نیز مانند سایر وسایل الکترونیکی بسیار افزایش پیدا کرده است.دراین راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی ، ما نکات خرید لپ تاپ دانشجویی و آنچه را که باید در جستجوی بهترین لپ تاپ دانشجویی در نظر داشته باشید ، به شما معرفی خواهیم کرد و چند نمونه لپ تاپ اقتصادی را به شما معرفی خواهیم کرد .این مقاله به شما کمک میکند که بهترین لپ تاپ را برای خود انتخاب کنید پس با ما همراه باشید تا نکات خرید لپ تاپ دانشجویی را به شما بگوییم.

دراین روز ها به دلیل شیوع کرونا لپ تاپ برای دانشجویان بیشتر از قبل ضروری شده است چرا که بسیاری از کلاس ها آموزش از راه دور شده است پس باید لپ تاپی بخرید که هر کجا که باشید بتوانید از آن استفاده کنید.

ابتدا نیازمندی های سیستمی مورد نیاز برای دانشگاه مورد نظر و همچنین رشته مورد نظر خود را بررسی کنید. ممکن است به سخت افزار قوی نیاز داشته باشید.
نکات خرید لپ تاپ دانشجویی

اندازه و وزن لپ تاپ را در نظر بگیرید و اینکه آیا بیشتر از آن در خانه استفاده می کنید که در این صورت میتوانید از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید اگر هر روز آن را به دانشگاه می برید که در این صورت باید در انتخاب سایز و وزن محتاط تر عمل کنید.شاید همه دانشجویان موافق نباشند اما انتخاب یک صفحه نمایش بزرگ ایده مناسبی برای شما نیست تصور کنید لپ تاپی با صفحه نمایش 15  یا 17 اینچی را هر روز با خود به این طرف و آن طرف و به این کلاس و آن کلاس ببرید خب مسلما خسته می شوید پس به اندازه صفحه نمایش دقت کنید.برای بیشتر افراد اندازه صفحه نمایش بین 13 و 14 اینچ انتخاب ایده آل است چرا که فضای بیشتری در کوله پشتی به شما میدهد و هم چنین شما بار کمتری حمل خواهید کرد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...