رفتن به مطلب

افزونه فشرده سازی تصاویر در وردپرس


ارسال های توصیه شده

فشرده سازی تصاویر در وردپرس با  ShortPixel Image Optimizer  

فشرده سازی تصاویر در وردپرس با افزونه ShortPixel Image Optimize، بهترین افزونه فشرده سازی. همه  می دانند سرعت سایت برای بهبود سئو بسیار مهم است. می­‌دانیم که سرعت سایت برای موفقیت در بهبود سئوی سایت، بسیار مهم است. یکی از عواملی که بیشترین تأثیر را در سرعت سایت دارد، عکس­‌ های موجود در سایت است. تصاویر حدودا ۷۰درصد  فضای سایت را شامل می شوند. در نتیجه، باید راهی پیدا کرد که تاثیر تصاویر سنگین بر سرعت سایت را کاهش داد. راه های زیادی برای این کار وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از افزونهShortPixel Image Optimizer است.

چه زمانی به فشرده سازی تصاویر در وردپرس نیاز داریم؟

تصاویر نسبت به متن فضای بیشتری را اشغال می ‌کنند، یعنی می توانند سایت را کند کنند. زیرا بارگذاری آن ها بیشتر طول می کشد. اما این فراموش نشود که تصاویر، محتوای شما را جذاب ­‌تر می ­‌کنند. در اولین قدم برای بهبو سرعت سایت، باید عکس ها بهینه شوند. برنامه هایی مانند Photoshop  کمک بسیاری در ویرایش  عکس قبل از بارگذاری می کنند.
اما ممکن است همه کار با این دست برنامه ها را بلد نباشند. خوشبختانه، چندین افزونه فشرده سازی برای تصویر وجود دارد که می ­‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند. یکی از آن ها افزونه ShortPixel Image Optimizer  می باشد.

ShortPixel Image Optimizer چیست؟

ShortPixel یکی از افزونه های وردپرس است که برای کمک به بهینه کردن تصاویر ایجاد شده است. این افزونه این امکان را فراهم می کند تا تصاویر را بهینه کنیم تا سررعت بارگذاری سایتمان را افزایش دهیم. به کمک این افزونه می توانیم اندازه تصاویر را تا جای امکان کوچک کنیم در عین حال آسیبی به کیفیت عکس وارد نشود.

با بهینه کردن تصاویر و یا فایل های PDF در سایت خود، رتبه سئوی سایت، تعداد بازدیدکنندگان و در نهایت فروش خود را افزایش دهید.  ShortPixelاز حداقل منابع برای فشرده سازی استفاده می ­‌کند. همچنین می‌­تواند هر نوع تصویری که در سایت شما وجود دارد را ویرایش کند.

ویژگی های فشرده سازی تصاویر در وردپرس با افزونه ShortPixel Image Optimize

این افزونه دارای ویژگی های مرتبط با بهینه کردن تصاویر است. تقریبا ویژگی های بسیاری دارد و در  هر به روز رسانی ویژگی های  جدیدی نیز به آن فازوده می شود.
  • بهینه سازی خودکار تصاویر

این افزونه به شما کمک می­‌کند به طور خودکار تصاویر خود را بهینه کنید. این می­‌تواند باعث صرفه جویی در وقت شما شود و به راحتی می توانید به جای تمرکز بر تصاویر، زمان بیشتری برای تمرکز روی محتوای خود صرف کنید.
  • مراقبت از فرمت ­‌های مختلف تصویر
نکته مثبت افزونه ShortPixel این است که از فرمت­‌ های تصاویر مراقبت می کند، محدودیتی در اندازه فایل ها ندارد و می تواند هر نوع عکسی را با هر فرمتی ویرایش کند (برای مثال PNG, GIF و…).
  • ثابت ماندن کیفیت تصاویر
مشکل اساسی برخی از افزونه ها این است که کیفیت تصاویر بعد از فشرده سازی کاهش می یابد. اما خوشبختانه این افزونه یک کمپرسور تصویری فوق العاده است که تمام تصاویر را با کیفیت بهینه می­‌کند. بسیار کارآمد است زیرا می­‌ تواند بدون ذره ای آسیب اندازه تصاویر را کاهش دهد.
  • سرعت بهتر
افزونه های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند اما اکثر کند هستند،ShortPixel  برخلاف تمامی ان ها خیلی سریع عمل می کند و در عرض مدت زمانی کوتاه عکس ها را فشرده سازی می کند.

نکات پایانی در رابطه با فشرده سازی تصاویر در وردپرس

فشرده سازی تصاویر در وردپرس، گزینه ساده ای نیست که بتوان از کنارش راحت عبور کرد؛ این مورد تاثیر مستقیم بر سرعت بارگذری سایت شما دارد و همچنین از فضای ذخیره سازی کمتری نیز استفاده می کنید. بلکه جنبه مهم آن، بارگذاری سریع‌­تر سایت است. علاوه بر این، هنگامی که تصاویر را فشرده می­‌کنید، پهنای باند میزبان خود را نیز ذخیره می­‌کنید که برای هر کسی که از فضای کم میزبانی وب خود رنج می­‌برند، بسیار عالی است.


منبع: 
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...