رفتن به مطلب

موفقیت آژانس مسافرتی


nilshid

ارسال های توصیه شده

موفقیت آژانس مسافرتی

برای موفقیت در کارتان، موفقیت آژانس مسافرتی را از دست ندهید. اوایل قرن بیستم، یک کارآفرین بریتانیایی شروع به ارائه تور به مقاصد ساحلی برای طبقه متوسط نمود. رفته رفته، ارتقای آسایش و کاهش قیمت سفرهای ریلی و افزایش هتل ها، تقاضای سفرها را چند برابر نمود. اختراع اتومبیل و هواپیما نیز انفجاری در این زمینه بود و بستری برای سفرهای انفرادی فراهم کرد. امروزه سفر بخش جدایی ناپذیر زندگی انسان است. اگر شما هم از آن دست افراد مشتاق برای راه اندازی آژانس مسافرتی هستید پیشنهاد من این است که این مقاله را از دست ندهید.
تخصص، اولین نکته از سری نکات کلیدی موفقیت آژانس مسافرتی


تخصص در نکات کلیدی موفقیت آژانس مسافرتی حرف اول را می زند. تعداد محدودی مقصد را انتخاب کنید و در آن زمینه ها تخصص پیدا کنید. امروزه مشتریان از طریق اینترنت، به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا می کنند و فقط در صورتی که اطلاعات تخصصی نیاز داشته باشند از آژانس های مسافرتی کمک می گیرند. گردشگران خود را به دو گروه تقسیم گنید: افرادی که پول بیشتری نسبت به اوقات فراغت دارند و افرادی که اوقات فراغت بیشتری نسبت به پول دارند.هدف شما باید روی جذب گروه اول باشد.

موفقیت آژانس مسافرتی ** بدون گرفتن کمیسیون کار کنید


به دنبال گرفتن نرخ های خالص به جای نرخ های کمیسیون دار باشید، این کار به شما انعطاف پذیری بهتری می دهد. زمان مناسب برای گفتن نرخ ها و قیمت ها و شیوه کار و…. زمان مشخصی ندارد و شما فقط باید بر اساس انواع مختلف مشتری انتخاب کنید. بازار پیوسته در حال تغییر است. آیا برای تمامی خدماتی که پیشنهاد می دهید، نرخ های رقابتی ارایه می دهید؟
داشتن صفحات اجتماعی بسیار موثر عمل می کند


در رسانه ها گزارشی از کارتان ارائه دهید. از مشتریان خود بخواهید در LinkedIn نظرشان را بگویند. با مطالبی که گردشگران حرفه ای درباره شما می نویسند، شهرت بدست آورید. در این کسب و کار، صفحات وب بی نهایت مفید است. برای مشتریان خود باشگاه مشتریان راه اندازی کنید و درخواست کنید در مورد خدمات شما مطلب بنویسند. این کار یکی از مهم ترین نکات کلیدی موفقیت آژانس مسافرتی می باشد. در مورد سفرهای آژانس خود اطلاعات و نکاتی را ارائه دهید.

شبکه های اجتماعی مکان مناسبی برای فروش نیست، بلکه برای جذب طرفداران و اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می گیرند. عده زیادی از مشتریان ارتباط ایمیلی را ترجیح می دهند. نامه نگاری خوب، یک مهارت فروش است که موجب افزایش اعتماد و ارتباط نزدیک تر می گردد. در کلاس هایی که در این زمینه برگزار می شود شرکت کنید و مهارت های مذاکره در فروش خود را ارتقاء دهید.

پاسخگو و در دسترس باشید.

حتی زمانی که شما در محل کار خود نیستید، از یک تلفن گویا برای پاسخگویی و معرفی استفاده کنید. (معرفی شرکت، سایت و رسانه های اجتماعی). اگر نمی توانید به امور بازاریابی رسیدگی کنید، از یک شرکت بازاریابی کمک بخواهید. امور بازاریابی شرکت خود را به آن ها واگذار کنید. تمام تمرکز خود را روی فروش و ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود کنید.
در اولین برخورد با مشتری قوی ظاهر شوید.

مهم ترین بخش کار شما، اولین تماستان با مشتری جدید است. چه تلفنی ، چه ایمیلی و یا هر راه ارتباطی دیگری. تحت تاثیر قرار دادن مشتری، نقش مهمی در موفقیت شما ایفا می کند. صنعت گردشگری پیوسته در معرض تغییر قرار دارد. از نمونه های موفق الگوبرداری کنید. روش های جدید را فرا بگیرید. هیچ وقت فریب گستردگی فعالیت خود را نخورید.

منبع:
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
لینک به دیدگاه

من دوره دانشجوئی تو چن تا آژانس تو تهران و شهر خودم و تو آنکارا کار کرده ام. این مطالبی که اینجا گفته شده ، حالت نیمه آکادمیکی هم نداره ، و از نظر کاربردی هیچ تاثیری نمیذاره. کلا بصورت تجربی نوشته نشده. آژانس مسافرتی هزار و یک فوت و فن داره که اینجا حتی به یکیش هم اشاره نشده. البته با عرض پوزش. 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...